![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Trouwens, het kartel heeft tenminste de luxe om daarover na te denken, het staat op het terrein en niet langs de zijlijn. Wat zou het Blok doen als het mocht gaan onderhandelen met Di Rupo? De goedendag bovenhalen? |
|
![]() |
![]() |
#62 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als N-VA'er laat je je anders toch maar lekker meelokken door de CD&V, om je in de bosjes van Laeken hoogst on-Vlaams in de reet te laten rijden. ![]()
![]() |
![]() |
#65 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom herhaal ik de vraag nog maar eens. Als Di Rupo dat leest zal hij helemaal niet akkoord gaan. Hij zegt: NON [size=6]Wat gaat het kartel dan doen?[/size]
![]() |
#66 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() De franstaligen waren vragende partij om na splitsing van het onderwijs alsnog uit de federale pot fondsen toegeschoven te krijgen. Onze 'harde' Vlaamse jongens gaven dan maar toe:
Citaat:
Citaat:
Dennis The Menace (G.B.) zou niet betrokken worden bij communautaire onderhandelingen door Leterme, aldus Tobback in 'De Zondag' Had ik tijd ik zocht een paar foto's van dode mussen om dit hier te illustreren...............
![]() |
![]() |
#67 |
Minister-President
|
![]() Je mededogen siert je Superstaaf, al vrees ik dat het lachen je snel zal vergaan.
Stap voor stap dichter bij een vrij Vlaanderen, de doodstrijd van België langzaam en breed uitrekkend, om je een pleziertje te doen. Vriendelijk van ons hé 8)
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
#68 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En wat gaat het BLOK doen bij een NON? Hetzelfde als ze al 25 jaar doet : NIETS. Of gaat Blokker Tastenhoye nu zijn plan realiseren en met zijn leger Brussel omsingelen en uithongeren en de Vlaamse Republiek uitroepen. |
|
![]() |
![]() |
#69 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
||
![]() |
![]() |
#70 | ||
|
![]() Citaat:
Lachen met de goedendag van het VB biedt ook geen uitkomst. Het kartel kan wel (dreigen met) samenwerken met VB dan wordt Di Rupo op slag redelijker. En als het VB met Di Rupo onderhandelt is dat zonder goedendag, en ook zonder onredelijke toegevingen. Met uiteindelijk resultaat dat Di Rupo baas is in Wallonië, en de Vlamingen baas in Vlaanderen Clemens, je ergert je soms terecht over kwetsende, negatieve en nutteloze opmerkingen over NVA. Het zou goed zijn zelf het goede voorbeeld te geven. |
||
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#72 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Luc Broes
Best eens aan uw Blok vrienden vragen om te stoppen met hun persmededelingen, waar ze steeds opnieuw de Vlaams-nationalisten van N-VA aanvallen. En Luc de dag dat de Blokkers hier stoppen met aanvallen naar N-VA zal ik ook stoppen met aanvallen naar het BLOK, zo simpel is dat. Godvrede, verdraagzaamheid ??????????????????? |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben ontroerd én gerustgesteld. Ge maakt mijn dag goed. Wie weet mijn week. Of is het pas voor binnen een jaar? Of een lustrum? Of een decade? Of een eeuw?
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Vlaamsblokse stok achter de deur. Doch waarom zou een N-VA die géén kartel met Vlaamsblok verkoos, en daardoor de kans op echt gevaar i.p.v. een (loze-holle) dreiging liet liggen, de CD&V zover krijgen dat ze dreigen met het opblazen van het CS?
![]() |
![]() |
#77 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Waarom blijf jij dan bij een partij, waarvan de partij-top zich vergist van vijand en die steeds haar pijlen richt op N-VA i.p.v. van ze te richten tegen het paarse wanbeleid. |
||
![]() |
![]() |
#78 | ||
|
![]() Citaat:
how low can you go! ![]() http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=13536 |
||
![]() |
![]() |
#79 |
Minister-President
|
![]() Probeer Bart De Wever te ontkrachten met argumenten ipv van scheldproza alla Benno Barnard te spuien op de N-VA ...
![]() |
![]() |
#80 |
Minister-President
|
![]() Ik herhaal mijn opmerking nog eens: De superdemocraten op dit forum denken het meest in partijhokjes, toch leuk 8)