![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() LOL Para, ja als hem zat van zijn tam tam gaat maken kan hij lekker dodo doen in den amigo he
![]() Maarja, voor ontbijt op bed door ne police, why not? haha gieren
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() een verhaaltje over de Oilsjterse Zwaantjes...
In 't school was er "fietscontrole" door mijnheer de zwaan. Zwaan: Awel manneken, a licht werkt ni? Ikke: Neen mijnheer, 't is kapot, gilzeker den ampoule...Mo, 't is overdag, de zon schijnt, dan moet dat toch ni branden? Zwaan: Ah, ne slimmen? Aster e licht opstaat moet het kunnen branden!! Ikke: ok, 'k zal ter vanavond afsmijten..... altijd al een subversief element geweest..... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar was den tijd dat ik mijn eigen lichten van de fiets kapot schupte en tegen de flikken zei dat ik zo net van de fuif kwam
![]() ...en bijna omver viel van den drank ![]()
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar is den tijd dat ik op ne net op tijd stilgelegde brommer zittende, uitlaat nog narokend, helm nog op tegen de flikken bleef volhouden dat ik 'em aan't duwen was...
11 jaar was ik. Suzuki AC 50. Vlot 100/u. "Aan't duwen zegt ge? Ik zal maar niet vragen of ge den uitlaat eens wilt vastpakken eh manneke?" "Nee meneer, liefst niet..." "Allez, dan duwt ge hem nu maar terug naar huis. Gij zijt er ene van (naam vader) eh?" "Ja meneer" "Gij zijt wel ne voorzichtige eh? Nen helm opzetten als ge aan't duwen zijt?" *evil grijns* "Ja meneer, mag ik nu naar huis?" "Maakt dat ge weg zijt. Maar duwen eh!" "Ja meneer" 5 minuten later "Gij zijt ook een kieken eh? Dacht gij nu echt dat wij geloofden dat je ging duwen?" "Nee meneer, maar tijdens het duwen stootte ik tegen de versnellingspook en hij schoot in gang en ik dacht, voor dat laatste korte stukje kan ik wel verder rijden." "Ahzo gij dacht dat ge wel verder kon rijden? Awel, ik denk dat we u mee naar den bureau kunnen nemen. Hoe oud zijde gij eigenlijk." *pokerface* "Dertien jaar meneer" "Wilde gij graag dat wij uwen brommer afpakken?" "Nee meneer" "Of dat we een proces maken zodat gij nooit nog een rijbewijs kunt halen?" "Nee meneer, dan heb ik liever dat ge mijnen brommer afpakt." "Maakt dat ge thuis zijt. En nu wel duwen eh. Of ge gaat wat meemaken." "Ja meneer." "Hoe hard gaat dien brommer eigenlijk?" *botox-pokerface* "Amper 25 mijnheer, hij is compleet versleten" "Volgens mij gaat dat ding een stuk harder. Ik zal wel eens een hartig woordje met uw vader wisselen." "Moet dat echt meneer?" "Ja dat moet echt. Maakt dat ge wegzijt." *broek vol bagger* "Ja meneer" Jaren later vernam ik dat die flik ne goei maat van onze pa was en dat ze zich kostelijk geamuseerd hadden met mij de stuipen op het lijf te jagen. Daarna is het tussen de flikken en mij nooit meer goedgekomen.
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#67 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Of in een of andere voortuin 's anderendaags wakker te worden
![]() Eigenaar van de voortuin : "Awel, wa ligde gij hier te doen?" Laatst gewijzigd door lantjes : 16 april 2009 om 10:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() da was eerder "hey! Mijn tulpen! godverrr!" ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Reed ik tussen Arnhem en Apeldoorn heuveltje op 130 km/uur, rijdt er ineens een witte BMW naast me. Ik kon ter plekke afstand doen van het verhikel en een hele vette bon gehad: te hard rijden, geen motorrijbewijs. Een kennis had een Tomos 5TL helemaal uitgetuned tot 17 pk. Hij start hem, rijdt weg:.......... alle spaken uit z'n achterwiel. 50cc klassieke wegraces, ik ga er altijd naar toe. Deze Kreidler zou 180 moeten kunnen lopen: ![]()
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 16 april 2009 om 17:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Flik: Heeft meneer soms ietske gedronken? Collega: Ja, meneer de polies. Flik: En wat heeft meneer dan gedronken? Collega: Twee cola's en e waterke. 3000 frankskes wegens smaad aan de politie... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ne maat van mij had aan zijn wagen een remorque hangen (5 meter+)met een zweefvliegtuig in, op weg naar Frankrijk om in de bergen te gaan vliegen.
Onderweg moeten stoppen, controle. flik: Maggikupapiere? mijne maat: "Momentje....astemblief mijnheer" (papieren van de auto, de aanhanger, het vliegtuig...een klein stapeltje) na enkele minuten flik: "hier edde ze weer," (loopt rond de auto en remorque) "uw banden zijn ook niet meer van de beste." (loopt veder rond) Maat : wilde ondertussen eens naar mijn olie kijken ook? Lap Gerard, smaad aan de flikken... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ring van Peuchemise. -Heeft meneer iets gedrunke? *Ja -Watte? *Pfff, effe denken e.........Euum, ik ben begonnen met. -Jounge as gij zo lank moet denken stapt dan maar is efkes uit. Alles ok.
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Locatie: camping Stortemelk op een zwoele zomernacht.
Zeer nerveuse wachtmeester 2-de klas: "Huzaar Derk xxxxxxxxx, aankleden en direct meekomen bij de Ritmeester op rapport, je bent onwettig afwezig". "Waar is je wapen ?" "Welk wapen ?" "Je UZI uilebal" "O hier, onder dat luchtbed" "Wie is dat op dat luchtbed ?" "Weet ik veel, ze heeft haar naam nog niet gezegd" 10 dagen zwaar arrest, dus 's nachts in de cel.
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ne neef van mij ook ooit. (Ik zat (!!) gelukkig veilig achterin) "En mijnheer, iets gedronken?" "Ja, nen bak Duvel en twee flessen wijn" "Ahzo, wil mijnheer dan eens blazen?" "Waarom? Gelooft ge me niet?" Hij had niet gedronken maar smaad had-ie aan zijn been. Maar ook enkel omdat de rest in den auto uitbundig begon te lachen en die flik voelde zich terecht een beetje uitgelachen. Had-ie alleen in de auto gezeten had hij er volgens mij zo mee weg gekomen.
![]() |
![]() |
#80 |
Minister
|
![]() da's zekers da
![]() Het mooie is, het lijkt of dat je de wereld volledig de baas kan, en omdat je dat blijkbaar zodanig uitstraalt, is dat aanstekelijk, zelfs naar de flikken toe. Tenminste, dat is mijn theorie, omdat ik goed besef dat in 90% van de gevallen ik er al lang aan zou gehangen hebben. Of misschien dat ze meer incontournable zijn in het najaar, wanneer er extra veel controles zijn, en (veronderstel ik) hun kas bijna leeg is? |
![]() |
![]() |