Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 25 april 2009, 21:22   #61
Zoethout002
Schepen

Zoethout002's schermafbeelding

Standaard

En zo hoort het, ik denk trouwens zelf dat het een turk was.
Oud 25 april 2009, 21:44   #62
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Het is een onopgehelderde moord. Zijn valscherm werd gesaboteerd. De Zionisten beweren dat hij zelf zijn valscherm zou doorgesneden hebben. Dat is totaal ongeloofwaardig en Alfred Genscher, die Mölleman goed kende en die jarenlang minister van Buitenlandse Zaken was, o.a. tijdens de Wiedervereinigung, heeft deze hypothese naar de prullenmand verwezen. Mölleman zou nooit zelfmoord gepleegd hebben.

Dus mag je drie keer raden wie Mölleman heeft vermoord.

Maar pooiers & ander Zionistisch uitschot zijn blijkbaar je helden.
Wul je nu zeggen dat die Dikke Duitser een Zionist is ? Omdat hij pooier is ? Of zijn pooiers allemaal zionisten ? En moordenaars natuurlijk.
beste vriend is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2009, 12:48   #63
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Weiße Rose's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
In andere woorden, we hebben uitschot nodig om uitschot aan te pakken. En misschien was het "slachtoffer" een lieve jongen, maar hij is het slachtoffer van de reputatie dat zoveel krapuultjes uit zijn gemeenschap hebben opgebouwd. Dus moet hij tegen hen zijn beklag maken:" zie je nu wat er van komt door jullie gedrag?"
U vindt het klaarblijkelijk normaal dat een onschuldige jongen zonder reden een klap in zijn gezicht krijgt?
Dus, omdat een kleine minderheid uit die gemeenschap problemen veroorzaken, moeten we die hele gemeenschap maar aanpakken?
Weiße Rose is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2009, 15:27   #64
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weiße Rose Bekijk bericht
U vindt het klaarblijkelijk normaal dat een onschuldige jongen zonder reden een klap in zijn gezicht krijgt?
Dus, omdat een kleine minderheid uit die gemeenschap problemen veroorzaken, moeten we die hele gemeenschap maar aanpakken?
Ik dacht dat je je antwoord al zou gevonden hebben in de vorige postings?

Iemand die zomaar zonder toelating en ongevraagd op je komt afgelopen en je camera van heel dichtbij komt "bewonderen", dat is niet meer van deze tijden, waar reeds talrijke gevallen zijn van "bewonderaars" die je dan een mes tussen je ribben ploffen om het kleinood van eigenaar te doen veranderen!!! Wie trouwens een beetje opvoeding heeft vraagt dat eventjes beleefd, en het ijs is gebroken ipv als een hond op een been te springen!

En ben je er weer met je "hele gemeenschap"??? Je "hele gemeenschap" heeft hier al voor genoeg ellende gezorgd, weinigen (buiten de profiteurs van het geval) zouden het erg vinden indien ze allemaal weer zouden opkrassen!
Onnodig zoals jij, de "verongelijkte" uit te hangen.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2009, 16:15   #65
globalmedia
Minister-President

globalmedia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Iemand die zomaar zonder toelating en ongevraagd op je komt afgelopen en je camera van heel dichtbij komt "bewonderen", dat is niet meer van deze tijden, waar reeds talrijke gevallen zijn van "bewonderaars" die je dan een mes tussen je ribben ploffen om het kleinood van eigenaar te doen veranderen!!! Wie trouwens een beetje opvoeding heeft vraagt dat eventjes beleefd, en het ijs is gebroken ipv als een hond op een been te springen!

En ben je er weer met je "hele gemeenschap"??? Je "hele gemeenschap" heeft hier al voor genoeg ellende gezorgd, weinigen (buiten de profiteurs van het geval) zouden het erg vinden indien ze allemaal weer zouden opkrassen!
misschien heb je niet gezien maar de camera had er duidelijk geen probleem dat die klap werd uitgedeeld...maar alles is blijkbaar ok voor je om dit geweld te verdedigen

Laatst gewijzigd door globalmedia : 26 april 2009 om 16:21.
globalmedia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2009, 17:17   #66
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:

Die man deed niets fout. Of is het tonen van interesse/bewondering een
misdaad?
Het is werkelijk misselijkmakend om te zien dat bepaalde mensen (jij onderandere) dit exorbitante geweld verdedigen.

Het is trouwens niet "mijn" gemeenschap, maar een gemeenschap. Dat jij deze mensen graag ziet vertrekken wisten we al langer, maar spreek a.u.b. niet voor de rest van de mensen. U weet even goed als mij dat hetgeen u verkondigt onzin is!
Oud 26 april 2009, 22:29   #67
Boontjes
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beste vriend Bekijk bericht
Waarom ? Hij heeft enkel een mug verjaagd , die wou pikken .
Ooit stil gestaan bij wat Westers (zogezegd gecifiliseerde- emigranten) ooit uitgespookt hebben in de wereld?
- de uitroeiïng van de Indianen in Amerika;
- idem dito met de Aboriginals in Australië en de Maori's in Nieuw-Zeeland;
- de 'kerstening' van onze arme zwartjes in Congo...
- enz.

Als wij dat allemaal mochten en konden, waarom anderen dan niet iomgekeerd??

Laatst gewijzigd door Boontjes : 26 april 2009 om 22:30.
Boontjes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2009, 08:23   #68
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boontjes Bekijk bericht
Ooit stil gestaan bij wat Westers (zogezegd gecifiliseerde- emigranten) ooit uitgespookt hebben in de wereld?
- de uitroeiïng van de Indianen in Amerika;
- idem dito met de Aboriginals in Australië en de Maori's in Nieuw-Zeeland;
- de 'kerstening' van onze arme zwartjes in Congo...
- enz.

Als wij dat allemaal mochten en konden, waarom anderen dan niet iomgekeerd??
We gaan ons dus laten afslachten? Goed idee.
Laat ons de voorkeur geven aan de arabieren/moslims, dan weten we tenminste al hoe ze het gaan doen (cfr hoe de turken 100,000 armeniers hebben afgemaakt, mohammed himself 600mensen vervroegd naar het zogenaamde hiernamaals stuurdde...)
Misschien kom je nog eens met je kop op het internet. Bruutweg met een klein mes van je lichaam gesneden welteverstaan.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
TypO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2009, 10:35   #69
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TypO Bekijk bericht
We gaan ons dus laten afslachten? Goed idee.
Laat ons de voorkeur geven aan de arabieren/moslims, dan weten we tenminste al hoe ze het gaan doen (cfr hoe de turken 100,000 armeniers hebben afgemaakt, mohammed himself 600mensen vervroegd naar het zogenaamde hiernamaals stuurdde...)
Misschien kom je nog eens met je kop op het internet. Bruutweg met een klein mes van je lichaam gesneden welteverstaan.
Ben jij toevallig vergeten dat 'kruisvaarders' in dienst van het Christendom heel Jerusalem hebben uitgemoord. Zowel de Arabische als de Joodse bevolking werd uitgemoord of als slaaf verkocht.

O.T:

Die man die geslagen werd, doet niets verkeerd. U bent dus blijkbaar een voorstander van 'happyslapping'?
Oud 27 april 2009, 10:56   #70
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weiße Rose Bekijk bericht
Ben jij toevallig vergeten dat 'kruisvaarders' in dienst van het Christendom heel Jerusalem hebben uitgemoord. Zowel de Arabische als de Joodse bevolking werd uitgemoord of als slaaf verkocht.

O.T:

Die man die geslagen werd, doet niets verkeerd. U bent dus blijkbaar een voorstander van 'happyslapping'?

wat de kruisvaarders en andere godsdienstwaanzinnigen 300jaar geleden hebben uitgestoken, heb ik geen uistaans mee. Maar mensen levend het hoofd afsnijden met een keukenmes gebeurt nu nog alle dagen en dan heb ik het alleen over het "hallal-slachten" van mensen he. Religieus geinspireerd.
We zijn eindelijk van de pasters vanaf en nu heeft er een slimmeke de volgende meute godsdienstwaanzinnigen hier binnengelaten, een spreekgestoelte en centen gegeven om hun haat verder te spuien.
Daarenboven denkt men erover na om deze mensen "met zichtbare tekenen van hun goddienst" of maw "met zichtbare tekenen dat zij denken tot een groep te behoren die het echte licht heeft gezien en daarom beter zijn dan de rest" hoe langer hoe meer verantwoordelijke en gezaghebbende functies 'te geven' en dit dmv positieve discriminatie.

dus als zo'n buitenlander effe ongevraagd bij een dikke duitser komt staan en die zijn interview verpest of zinnens is dit te gaan doen en dan een klets tegen zijn oren krijgt,tja, dan vindt ik dat lollig.
De maatschappij verandert zegt men mij altijd, de WestEuropeaan moet zich er bij neerleggen dat het hier volzit met moslims, dat de rest er zich dan bij neerlegt dat sommige mensen ze niet in hun onmiddellijke omgeving willen hebben...

Zoals ik al eerder schreef; het moeten niet altijd filmpjes zijn van inheemse meisjes die door drie marokkanen verkracht worden, of een blank jongetje afgetroefd door drie barbaren op een bus.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.

Laatst gewijzigd door TypO : 27 april 2009 om 11:04.
Oud 27 april 2009, 11:03   #71
globalmedia
Minister-President

Standaard

Citaat:
wat de kruisvaarders en andere godsdienstwaanzinnigen 300jaar geleden hebben uitgestoken, heb ik geen uistaans mee. Maar mensen levend het hoofd afsnijden met een keukenmes gebeurt nu nog alle dagen en dan heb ik het alleen over het "hallal-slachten" van mensen he. Religieus geinspireerd.
We zijn eindelijk van de pasters vanaf en nu heeft er een slimmeke de volgende meute godsdienstwaanzinnigen hier binnengelaten, een spreekgestoelte en centen gegeven om hun haat verder te spuien.
Daarenboven denkt men erover na om deze mensen "met zichtbare tekenen van hun goddienst" of maw "met zichtbare tekenen dat zij denken tot een groep te behoren die het echte licht heeft gezien en daarom beter zijn dan de rest" hoe langer hoe meer verantwoordelijke en gezaghebbende functies 'te geven' en dit dmv positieve discriminatie.

dus als zo'n buitenlander effe ongevraagd bij een dikke duitser komt staan en die zijn interview verpest of zinnens is dit te gaan doen en dan een klets tegen zijn oren krijgt,tja, dan vindt ik dat lollig.

Zoals ik al eerder schreef; het moeten niet altijd filmpjes zijn van inheemse meisjes die door drie marokkanen verkracht worden, of een blank jongetje afgetroefd door drie barbaren op een bus.
dus een willekeurige buitenlander is voor jou gelijk aan een crimineel die een pak slaag verdient?
Oud 27 april 2009, 11:07   #72
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia Bekijk bericht
dus een willekeurige buitenlander is voor jou gelijk aan een crimineel die een pak slaag verdient?
dat heb ik nergens gezegd.

Maar ik heb je wel al uitgelegd hoe elke straatroof of -ruzie begint.
Met iemand -dat durft de laatste 15jaar nogal wel eens een buitenlander te ziijn...- die ongevraagd op je afkomt...
Niet reageren is het initiatief aan de ander laten en tweede zijn om te reageren. Iedereen die wat kent in die materie weet dat je je kans om dan nog te winnen al direkt zelf, met 50% verkleint.
dus, die dikke duitser had al wat ervaring en lost het beginnende probleem kordaat met een minimum van geweld op.
Oud 27 april 2009, 11:15   #73
globalmedia
Minister-President

Standaard

Citaat:
dat heb ik nergens gezegd.

Maar ik heb je wel al uitgelegd hoe elke straatroof of -ruzie begint.
Met iemand -dat durft de laatste 15jaar nogal wel eens een buitenlander te ziijn...- die ongevraagd op je afkomt...
Niet reageren is het initiatief aan de ander laten en tweede zijn om te reageren. Iedereen die wat kent in die materie weet dat je je kans om dan nog te winnen al direkt zelf, met 50% verkleint.
dus, die dikke duitser had al wat ervaring en lost het beginnende probleem kordaat met een minimum van geweld op.
ah ja dus elke buitenlander die wat te dicht in je buurt komt,opzettelijke slagen en verwondingen toebrengen is jouw voorbeeld
Oud 27 april 2009, 11:29   #74
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

grappig filmpke die gast vraagt er toch gewoon om, effe uitdagen meestal gaat een autochtoon dan opzij behalve de deze
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2009, 12:51   #75
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
grappig filmpke die gast vraagt er toch gewoon om, effe uitdagen meestal gaat een autochtoon dan opzij behalve de deze
Mij leek dat geen uitdagen maar nieuwsgierigheid.

Grappig is dat allesbehalve. Het is verontrustend dat dit grappig gevonden wordt. Volgende keer is het ergens 'kristalnacht' tegen de moslims en dan zullen dezelfde mensen dat grappig vinden. De Europeanen lijken de lessen van WO2 niet te willen leren.

Het is gewoon racisme, want het wordt grappig gevonden omdat deze jonge man een moslim is (vermoed men) er nergens anders om.

Ik heb een vriend, Belg, die heel zijn leven een snor gehad heeft en zwart haar, en nu problemen heeft met racisme omdat de mensen hem met een moslim verwarren. Dank u fans van dit soort 'humor'.

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 27 april 2009 om 12:58.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2009, 13:35   #76
globalmedia
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Mij leek dat geen uitdagen maar nieuwsgierigheid.

Grappig is dat allesbehalve. Het is verontrustend dat dit grappig gevonden wordt. Volgende keer is het ergens 'kristalnacht' tegen de moslims en dan zullen dezelfde mensen dat grappig vinden. De Europeanen lijken de lessen van WO2 niet te willen leren.

Het is gewoon racisme, want het wordt grappig gevonden omdat deze jonge man een moslim is (vermoed men) er nergens anders om.

Ik heb een vriend, Belg, die heel zijn leven een snor gehad heeft en zwart haar, en nu problemen heeft met racisme omdat de mensen hem met een moslim verwarren. Dank u fans van dit soort 'humor'.
ik voel de eindeloze tegenargumenten al aankomen zoals in een eindeloos Israel-palestina conflict
Oud 27 april 2009, 13:52   #77
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia Bekijk bericht
ik voel de eindeloze tegenargumenten al aankomen zoals in een eindeloos Israel-palestina conflict
Een racisme keurt het andere niet goed. Ik begrijp de frustratie bv. van mensen die door racistische en onverdraagzame migranten weggepest worden uit bepaalde wijken, maar de spiraal van racisme waarin we dreigen terecht te komen is gewoon geen oplossing, in tegendeel het zal Europa doen wegzinken deze eeuw.
In dit soort van situaties verdwijnt het middenveld. Maar als angst voor in een van de twee extremen geduwd te worden ons ervan weerhoud van te spreken, hebben we reeds verloren dat wat ons dierbaar is.

Een recent europees onderzoek door de 'Agencia Europea de los Derechos Fundamentales' (FRA) toont aan dat 37 % van migranten gediscrimineerd werd in de laatste 12 maanden en 12 % slachtoffer werd van een racistische misdaad. 64 % deed geen aangifte, omdat ze niet verwachtten geholpen te worden door de autoriteiten. Het zijn trouwens niet overal in Europa dat de moslims de meest geviseerde groep zijn. In Spanje bv. zijn het de latinos.

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 27 april 2009 om 14:06.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2009, 14:14   #78
globalmedia
Minister-President

Standaard

Citaat:
Een racisme keurt het andere niet goed. Ik begrijp de frustratie bv. van mensen die door racistische en onverdraagzame migranten weggepest worden uit bepaalde wijken, maar de spiraal van racisme waarin we dreigen terecht te komen is gewoon geen oplossing, in tegendeel het zal Europa doen wegzinken deze eeuw.
In dit soort van situaties verdwijnt het middenveld. Maar als angst voor in een van de twee extremen geduwd te worden ons ervan weerhoud van te spreken, hebben we reeds verloren dat wat ons dierbaar is.

Een recent europees onderzoek door de 'Agencia Europea de los Derechos Fundamentales' (FRA) toont aan dat 37 % van migranten gediscrimineerd werd in de laatste 12 maanden en 12 % slachtoffer werd van een racistische misdaad. 64 % deed geen aangifte, omdat ze niet verwachtten geholpen te worden door de autoriteiten. Het zijn trouwens niet overal in Europa dat de moslims de meest geviseerde groep zijn. In Spanje bv. zijn het de latinos.
men doet uiteindelijk hetzelfde wat men de andere verwijt,dat is inderdaad niet zo slim,want zo gleid men af in een neerwaartse spiraal

Laatst gewijzigd door globalmedia : 27 april 2009 om 14:14.
Oud 27 april 2009, 15:00   #79
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Als men nu nog eens cijfers zou willen en durven publiceren van autochtonen die de afgelopen 12maanden slachtoffer werden van allochtoons-rasisme, we zouden al een stap verder staan.
Maar tja, dan zou men iets moeten doen aan het feit -zoals u terecht aanhaalt- tov autochtonen die door allochtonen uit heeldere wijken en stadsdelen zijn weggepest. En dat is nu net wat niet kan in dit land/ europa. Want d�*t probleem wat u net aankaart, dat best�*�*t hier niet eens.

Terwijl het internet overspoeld wordt met video's gaande van het barbaars doden van mensen door hun hoofd af te snijden, tot het opblazen van kleuterschooltjes omdat de meisjes anders onder het islamjuk uit zouden durven gaan denken, zijn er vooral veel mensen die hier zeggen dat de islam hier zo niet is. dat wij ons daarvoor moeten openstellen. onze, of toch die men ons voor wil houden, islam is niet zo en betekent vrede.

Maar de eerste de beste pipo die een klap tegen zijn oren krijgt omdat 'm zich nu eens net met de verkeerde ging bemoeien... Dat is...
alerte generale!!!! OHOH. R A S I S M E!!!!!
En u vindt dat leuk mijnheer Typo?
ondertussen zitten we al over de 70 posts.

Laatst gewijzigd door TypO : 27 april 2009 om 15:02.
Oud 27 april 2009, 15:07   #80
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dan -sorry dat ik 't zeg- heeft hij dat volgens mij dan meer aan het gedrag van de moslims hier en in de wereld te danken, dan aan het platvloerse vlaamse rasisme.

Als je keer op keer door een witte hond wordt gebeten, na een tijdje zal je ondervinden dat je ineens niets meer van witte honden moet hebben en ze al in 't oog hebt voor ze nog maar bij jouw zijn.
En komt er dan toch eens eentje...
Tja, dan krijgt die een beetje de rekening voor wat zijn kleurgenoten gepresteerd hebben.
ik denk dat het gewoon de aard van het beestje is en de manier hoe de wereld draait.

Laatst gewijzigd door TypO : 27 april 2009 om 15:08.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be