![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ik zie weer een grappig staaltje verkoperslogica. "...wegen meer dan...". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
|
![]()
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. Laatst gewijzigd door Pieke : 4 mei 2009 om 13:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Werk je in de pharma, trouwens? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() ![]() ![]()
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
![]() en consultancy ![]()
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. Laatst gewijzigd door Pieke : 4 mei 2009 om 13:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Gouverneur
|
![]() http://maps.org/
Multidisciplinary Association for Psychedelic Studies Supporting psychedelic & medical marijuana research since 1986
![]() |
#70 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() Nee, dat zijn ze niet. Hallucinogene drugs zijn niet verslavend. Niet, als in neen. ~ja. Negatief. Ontkenning. Is het nu duidelijk, verkoper? Ik zou voorstellen dat jij, ipv fail in pakskes te zitten verpatsen, je eerst zou informeren over de verschillende drugs en hun werking. Als jij jezelf daar te goed voor acht, zou ik graag hebben dat je zwijgt. Zullen we dat afspreken? |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() Straks komt em hier weer met "ja maar heroine is verslavend en het is ook een drug".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, je hebt me bijna overtuigd om je behandeling eens uit te proberen.
Bijna. Want ik blijf me zorgen maken; ik vrees dat mijn sublieme seksuele potensie er onder gaat lijden. Geruchten doen de ronde dat jullie libido wel okee is, maar de potensie ver beneden alle peil.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Flanelcondoom : 4 mei 2009 om 17:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een potenter man vind je niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
Ik wil maar zeggen he... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij gebruikt geen plantaardige vetten, omdat motorolie drinken giftig is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik weet niet of je enigszins vertrouwd bent met de Bardo Thodol, het Tibetaans Dodenboek, maar volgens mij is tijdens een gedwongen inname een schoonheidservaring tijdens Sidpa Bardo ongeveer het hoogste wat bereikt zal worden. Verlichting laten bereiken tijdens de twee eerdere fases lijkt me zeer moeilijk omdat je door de verplichting de "patiënt" zijn bewustzijn zal laten neerklappen tot overwegend het Bio-Overlevings-Circuit en Emotioneel Circuit. Wat tot gevolg zal hebben dat de "patiënt" game-elementen niet zal kunnen loslaten en dus niet tot een niveau 5-trip zal komen.
![]() |
![]() |