Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 april 2004, 15:46   #61
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
ik misschien wel ?
Wij kunnen altijd onbezoldigde vrijwilligers gebruiken. Door bvb 7 uur aan te schuiven aan de vreemdelingenloketten, rond te reizen voor stempels op te halen, gevangenisbezoeken en asielcentra bezoeken, bemiddelen tussen justitie en politie, voedselbedelingen te doen enz... want dat is wat wij doen.
Oud 20 april 2004, 15:48   #62
Tegendradigaard

Standaard

7 uur aanschuiven, zovel tijd heb ik niet.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2004, 15:49   #63
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick

Ah zo, mag ik lid worden, ? ...

En durf eens nee te zeggen, ... dan vraag ik waarom en dan zeg jij zomaar of omdat je dit of dat en dan bel ik naar het CGKR, ...

(puur hypothetisch want ik wil geen lid van uwe club worden. )
Bel maar. Jullie nazi's op VL-Actueel hebben mij van dat bruine forum geschopt, moet ik nu ook naar CGKR bellen?
Vwoilla precies wat ik wou zeggen, maar laten we die discussie niet hier voeren, die is al gevoerd, en ik ben hier niet in hoedanigheid van moderator.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2004, 15:51   #64
thePiano

Standaard

Citaat:
Ik heb zo de indruk dat je hier veel meer tijd verspilt. Of vind je dt gedoe soms plezant? Mekaar liggen uitschelden, beliegen en kwetsen?
Oud 20 april 2004, 15:51   #65
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door querty
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick

Daar ben ik het volkomen mee eens, daarmee dat ik ook zo fel tegen dat antiracisme wetje ben, ... Het beperkt mensen in hun vrijheid.

Ik ga het nu eens cru stellen zie, : Stel je richt een vereneging op, waarbij jijzelf het publiek wil selecteren, Bv, de orde van de vette bierbuiken, puur hypothetisch, dan kan elke magere hein een proces beginnen omdat hij nie mag meedoen, !

Maar het is juist een club van vetzakskes, dan mogen die mannen toch het recht hebben van magere mensen te weren, ? allé ik vind da toch volkomen logisch, ...
Inderdaad, die mag een proces beginnen. Maar ik zie eigenlijk nog niet direct een "magere hein" bij een club van "vetzakskes" gaan aansluiten

Ik denk dat je het kan vergelijken met het hoofddoekendebat op school. Daar zijn ook al rechtspraken geweest. Zij hebben natuurlijk recht om zo personen te weren. Dat is hun volste recht. Maar daarmee is dat nog niet correct.
ik wou het even cru stellen, maar daar komt het dus inderdaad op neer, het wordt gevaarlijk om nog een huishoudelijk regelement op te stellen, zelf om veiligheidsreglementen op te stellen.

bv, verbod op het dragen van hangertjes, kruisjes andere sierraden, een godsdienstfanatiekeling kan ook hier weer op de kar springen en een hoop heibel veroorzaken.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2004, 15:56   #66
Tegendradigaard

Standaard

Waar zit IK mensen uit te schelden, te beliegen of te kwetsen ?

Of spreek je over iemand anders ?

Ik durf mensen wel eens plagen, mijn favoriete tijdverdrijf op het internet, maar dat is zonder schelden, liegen of kwetsen normaal.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2004, 15:58   #67
thePiano

Standaard

Citaat:
Waar zit IK mensen uit te schelden, te beliegen of te kwetsen ?

Of spreek je over iemand anders ?

Ik durf mensen wel eens plagen, mijn favoriete tijdverdrijf op het internet, maar dat is zonder schelden, liegen of kwetsen normaal.
Er stond 'mekaar', ik heb jouw naam nergens genoemd. Ik vroeg alleen of je dat leuk vind hoe mensen op de forums mekaar zo zitten te judassen?
Oud 20 april 2004, 16:03   #68
PAJOT
Banneling

Standaard

Citaat:
Er stond 'mekaar', ik heb jouw naam nergens genoemd. Ik vroeg alleen of je dat leuk vind hoe mensen op de forums mekaar zo zitten te judassen?
*KNIP* Persoonlijke aanval
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2004, 16:04   #69
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oud 20 april 2004, 16:10   #70
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
Citaat:
*KNIP
Op mijn website staan alleen maar feiten.

Ps radicaalzot: heb ik jou de toelating gegeven om mijn familienaam te gebruiken? Blauwe knop dus.[/b]
Oud 20 april 2004, 16:42   #71
Jo
Vreemdeling

Stuur een bericht via Instant Messenger naar Jo
Standaard

Een ander staaltje van RODE onverdraagzaamheid horen?

Op de vergadering in de VUB tegen de NSV betoging in antwerpen (ik was zo dom te gaan kijken met het idee progresieve jongens te vinden).

Quote;"Het intereseert ons niet wat de Joden al dan niet denken van onze affiche! Zij zijn zelf de grootste fascisten en racisten van heel de wereld"

Noteer dat deze uitspraak valt na een uur gezwam over nsdap, SS'rs voor en na de oorlog en natuurlijk ook heden.
Laten we ook niet vergeten de opmerking dat Vlaams Blokkers wiens vrouw niet voldoende koters op de wereld kan of wil zetten vrouwlief afransenlen en zo nodig buitenkieperen en vervangen.

Eigen inhoud?
Inspraak van het Volk! Maar wel enkel via de partij.
Democratie, maar wel alle rechts denken verbieden en vervolgen.
En jawel hoor, grote gelovers in het linkse denken! Alleen kennen ze bij navraag enkel politiek getinte pamfletten en publicaties die haarfijn uitleggen wat 'zij' vinden dat Marx en Engels bedoelen.

Kortom, zielig...
Jo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2004, 16:53   #72
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jules
Citaat:
Dat vertelt mij alleen maar dat de onverdraagzaamheid en het racisme toeneemt en zich als een bruine vlek over Vlaanderen verspreid. Jij bent daar fier op, ik schaam mij daarvoor.
De bruine pest is in het buitenland al zo gekend, dat ik in het buitenland al liever niet meer zeg dat ik uit Antwerpen kom
Toch raar dat die bruine pest er niet voor kan zorgen dat de mensen uit Antwerpen gaan lopen. Er komen er daarentegen steeds meer naar Antwerpen toe.

Vooral bruine.
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2004, 16:55   #73
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jules

De bruine pest is in het buitenland al zo gekend, dat ik in het buitenland al liever niet meer zeg dat ik uit Antwerpen kom
Toch raar dat die bruine pest er niet voor kan zorgen dat de mensen uit Antwerpen gaan lopen. Er komen er daarentegen steeds meer naar Antwerpen toe.

Vooral bruine.
Heb je daar cijfers van, want het tegendeel is waarheid.
Oud 20 april 2004, 16:58   #74
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Vooral bruine.
Ik heb hier al zoveel cijfers gepost. Overtuig mij nu maar voor een keer eens dat het niet zo is.
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2004, 17:27   #75
thePiano

Standaard

Citaat:
Citaat:

Ik heb hier al zoveel cijfers gepost. Overtuig mij nu maar voor een keer eens dat het niet zo is.
De grootste groep immigranten van het laatste decennia zijn geen bruinen, maar blonde blauwogige blanken uit Oost-Europa. Daar zit al je eerste fout.

Cijfers op FEDASIL: http://www.fedasil.be/ en klikken op 'cijfers'
Oud 20 april 2004, 18:20   #76
de metser
Banneling

de metser's schermafbeelding

Standaard

Politiek proces hier, politiek proces daar… da’s alles dat men te horen krijgt uit de hoek van het Vlaams blok of van hun medestanders.
Maar wie kan mij nu eens onomstotelijk bewijzen dat het wel degelijk een politiek proces �*s?

Ik ken alvast één argument om aan te voeren dat het géén politiek proces is: het proces is aangespannen door een autonome openbare dienst. Punt aan de lijn.
Als je dat die autonomie in vraag wil stellen (wat al zeer lang en veelvuldig gebeurt) wordt het maar eens tijd dat dit écht aangetoond wordt. Anders is het blazen in de wind.

Verder is het de taak van die autonome openbare dienst om iedereen te vervolgen die in hun ogen aanzetten tot racisme en of discriminatie: da’s die mensen hun job. Vervolgen zij iemand die per toeval ook politiek bedrijft … dan is dat maar zo. Politiek mag geen vrijgeleide zijn om om het even wat te verkondigen.

Het CGKR klaagt aan. De rechter oordeelt.
Zo zou het moeten zijn en meer wás of �*s daar niet aan. Het is nu nog maar de vraag of onder al de heisa die het Vlaams Blok veroorzaakt heeft een rechter nog onbevooroordeeld recht kan spreken. Rechters zijn ook mensen en dus beïnvloedbaar.
de metser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2004, 18:49   #77
Babeth
Gouverneur

Babeth's schermafbeelding

Standaard

Waarom heeft dat Centrum dan nog geen proces aangespannen tegen een groepering zoals het AEL ?
Oud 20 april 2004, 18:50   #78
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Babeth
Waarom heeft dat Centrum dan nog geen proces aangespannen tegen een groepering zoals het AEL ?
omdat volgens het Centrum alleen blanken racistisch kunnen zijn.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2004, 19:19   #79
de metser
Banneling

de metser's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Babeth
Dien klacht in hé. Wat let u?
de metser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2004, 20:33   #80
khaled
Schepen

Standaard

Metserke,
het CGKR resorteert rechtstreeks onder de eerste minister (lees : de baas van 't spel is ne zekere Guy Verhofstadt). Nikske autonomie - luisteren naar de Guy of geen centen niemeer. Waarom denkt ge dat Leman het daar afgetrapt is ?

Maar ja, sommige mensen blijven liever de andere kant op kijken.
...Surprise and fear...fear and surprise.... Our two weapons are fear and surprise...and ruthless efficiency.... Our three weapons are fear, and surprise, and ruthless efficiency...and an almost fanatical devotion to the Pope.... Our four...no...
http://orangecow.org/pythonet/the-sp...quisition.html
khaled is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be