![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Saïd El Khadraoui (sp.a) (11 t.e.m. 17 mei) Saïd El Khadraoui is Europees Parlementslid en Internationaal Secretaris voor sp.a. Hij is ook fractieleider voor sp.a-slp in de Leuvense gemeenteraad. Op 7 juni staat hij tweede op de Europese sp.a-lijst. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() De vragen hier...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Administrator
|
![]() Citaat:
Maarten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() die "goed geïnformeerd" doet et em?
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Administrator
|
![]() Zowat iedereen onder jullie heeft een interesse in politiek en dus volgen jullie doorgaans de actualiteit of andere politieke berichtgeving. Dat noem ik 'goed geïnformeerd'. Hier worden soms rake vragen gesteld, waarvan ik betwijfel of een journalist eraan had gedacht ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat me opvalt is dat de vele van de gasten dit medium niet echt beheersen.
Ze zouden ook vaker de moed moeten hebben om te antwoorden: "ik weet het niet" of "ik heb daarover geen mening". Maar anderzijds worden sommige gasten heel onbeleefd benaderd, geen wonder dat ze na enkele dagen afhaken.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 14 mei 2009 om 15:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Overigens vind ik dat de heer El Khadraoui toch wel een paar erg platte vragen kreeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() alle maarten, ge kiest ook een beroep waar er miserie is hé jong.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Administrator
|
![]() Citaat:
Ik ben het volmondig met je eens dat de vraagstelling soms te wensen overlaat. Een vraag mag gewoon droog gesteld worden. Dat is wat ik bedoel met 'tendentieuze vraagstelling'. Het wordt zo gedraaid dat de vraag an sich al een verwijt is en duidelijk de antigevoelens van de vraagsteller verwoordt. Resultaat is een vraag die erg aanvallend is. Veel deelnemers in het forum hebben daar last van. Langs de andere kant: de (kandidaat-)politici moeten beseffen dat ze met burgers aan het discussiëren zijn en dat het geen interview-door-journalisten is. Maarten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Administrator
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Administrator
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De paranoia's op dit board denken natuurlijk dat ze door Politics door de geheime politie wordt afgezogen met hun AI computer (je weet wel die google in wallonie), om daaruit dan rapporten te trekken voor de oligocratie die dan middelen zoekt om onze mening via de media te beinvloeden. En ze gaan dan meten of het effect gehad heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Terwijl je perfect kunt bewijzen dat de gemiddelde werkende burger precies er beter zal van worden. Maar enfin, als je van die kiekens hebt die niet willen nadenkenover de fiscaliteit als geheel heb je dat natuurlijk
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 15 mei 2009 om 06:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Beter is niet altijd gelijk aan meer geld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() I.v.m. deze affaire heb ik al, elders op dit forum, zeer scherpe kritiek geleverd op de politiek-correcte media.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]() Het is inderdaad heel druk!
![]() Maar ik heb toch geprobeerd op de belangrijkste vragen te antwoorden.. Je mag natuurlijk altijd een kijkje nemen op mijn website: www.websaid.be Groetjes Said |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() Kallikles, wij worden nog vrienden!
![]() |