Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 mei 2009, 09:29   #61
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Visjnu Bekijk bericht
Onbegrijpelijk. De Slinger van Foucault is helemaal geen moeilijk boek. Het bevat veel inhoud, maar is zeer vlot geschreven en het heeft een heel rechtlijnig verhaal.
In vergelijking met een gemiddeld fictieverhaal dat men aantreft in de plaatselijke bibliotheek, is De Slinger van Foucault wèl een moeilijk boek.

Absoluut uitstekend verhaal, maar men kon er perfect 200 pagina's uitscheuren, en misschien zelfs een betere roman aan overhouden.

De zelfde opmerking geldt ook voor De naam van de Roos.

Baudolino daarentegen is wel een schot in de roos (naar mijn eigen bescheiden mening uiteraard).
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2009, 09:34   #62
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
In vergelijking met een gemiddeld fictieverhaal dat men aantreft in de plaatselijke bibliotheek, is De Slinger van Foucault wèl een moeilijk boek.

Absoluut uitstekend verhaal, maar men kon er perfect 200 pagina's uitscheuren, en misschien zelfs een betere roman aan overhouden.

De zelfde opmerking geldt ook voor De naam van de Roos.

Baudolino daarentegen is wel een schot in de roos (naar mijn eigen bescheiden mening uiteraard).
Ah, na Het eiland van de vorige dag, wat een afknapper was, heb ik Eco's fictie even links laten liggen en daarom Baudolino niet aangeraakt. Maar als jij het een aanrader vindt zet ik het op mijn verlanglijstje voor vaderdag.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2009, 09:40   #63
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Ah, na Het eiland van de vorige dag, wat een afknapper was, heb ik Eco's fictie even links laten liggen en daarom Baudolino niet aangeraakt. Maar als jij het een aanrader vindt zet ik het op mijn verlanglijstje voor vaderdag.
Het Eiland van de vorige Dag was inderdaad eerder zwak.

Baudolino daarentegen was op alle vlakken veel beter, en bevatte zelfs een naar Eco-normen flinke scheut humor.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be