![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Misschien nog eens eventjes je Nederlands opfrissen. Of zoals jij zou zeggen: "ze kent geen woord Nederlands, en denkt dat ze dan iets te zeggen heeft". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Gouverneur
|
![]() waarvan jij nooit beweerd hebt dat je dat niet gezegd hebt!:
En als ik dat nooit beweerd heb, waarover gaat de discussie dan? ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In een ziekenhuismilieu (waar ik werk), vragen de moslims steeds om het vegetarisch milieu, terwijl de joden kosher
voedsel eisen. WAAR IK WERK!!! Wat betekent dat? Now leave me alone - you are always right - typical!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Gouverneur
|
![]() Ik werk in een ziekenhuismilieu. Dat betekent dat ik in verschillende ziekenhuizen werk en gewerkt heb. Ik zeg niet dat ik in één ziekenhuis werk. Zie je het verschil?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ge mist precies nogal veel hé?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 26 mei 2009 om 22:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tiens... ik dacht dat ze toch persé zèlf aan apartheidszwemmen willen doen hoor. wij mogen dat niet.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() En hoezo, jij mag dat niet? Ik kijk er echt van op, hoe sommige mensen hier wel denken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wou antwoorden op post 41, maar die staat vol met persoonlijke beledigingen, dus heb ik gewoon op het driehoekje gedrukt.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Minister-President
|
![]() oei,onmacht...
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() onmacht? het kind weet niet waarover ze spreekt, ik moet hier hopen links opzoeken zodat ze een beetje informatie krijgt, maar het enige wat ze kan is mensen als leugenaar uitmaken, als halve pedofiel, als tweede Dutroux, als racist etc... zo'n mensen hoeven geen antwoorden, ik vrees dat ze het toch niet zal begrijpen.
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#72 |
Minister-President
|
![]() maak dan een eigen topic ergens. niemand belet je dat.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 26 mei 2009 om 22:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
nee als ze proberen worden ze meteen uitgescheten door moslimhaters zoals jij.
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() pfff
Citaat:
De burgemeester van Rotterdam is Ahmed Aboutaleb, inderdaad een marokkaanse allochtoon. Ik had het over bruggenbouwer Tariq Ramadan, hoogleraar aan de Erasmus universiteit en als bruggenbouwer betaald door de stad Rotterdam. (let op: veel te lezen).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 26 mei 2009 om 22:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
zo'n onzin heb ik ook inderdaad niet gehoord, van waar ken je dat? uit de propaganda van het VB?
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Engelse kranten van een paar jaar geleden. Als je googlet vind je het terug.
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Minister-President
|
![]() waaw, zeer goed bron.. "ik heb het op het internet gelezen"
![]() |
#78 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En voor degene die te lui zijn om eens een zoekmachine te gebruiken... http://www.hln.be/hln/nl/1275/Islam/...ttannie-.dhtml Toegegeven, deze persoon is nog redelijk "zolang het binnen het bestaande wettelijk kader past" maar zonder veel zoekwerk vind je wel ergere exemplaren. Laatst gewijzigd door Gwyndion : 26 mei 2009 om 22:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En o ja, over moslims die elkaar met de honderdduizenden uitmoorden heb ik een héél lang artikel. (er zijn veel moslims die elkaar uitmoorden).
AND THE WORLD IS SILENT vergeet niet onderaan naar deel 2 en deel 3 te gaan. Wel goed lezen hoor. dat ik het geen vijf keer moet herhalen.
![]() |
![]() |