![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Weiße Rose : 1 juni 2009 om 08:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze laten zich zelfs in de doeken doen door een handvol franskiljons van de noblesse dégénérée. De rillingen van de schrik lopen over de ruggen als er een paar hoofddoeken in het gezichtsveld opduiken. Ge moet niet vragen wat voor doodsangsten ze dan wel zullen uitstaan als ze toevallig eens het pad kruisen van een gezonde stevige bink met te donkere ogen, te donker haar en te donkere huidkleur om nog 'normaal' te zijn.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik denk dat er meer zijn dan alleen maar 'iemand' die 'geen' kebab lust - of bedoelde je wat anders? ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 1 juni 2009 om 11:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Van sommige warenhuizen kan ik beamen dat ze multicultureel zijn, van andere kan ik me niet herinner er ooit iemand gezien te hebben die niet blank is. Het is dikwijls wel moeilijk om de origine te kennen, enkel op basis van het uiterlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Er zij genoeg kebabzaakjes die weldegelijk goede kwaliteit aanbieden. Je hebt namelijk goede en slechte eetzaakjes, zo ook bij 'autochtone' broodjeszaken en frituurs. Btw: het vlees tss je kebab moet je toch ook ergens halen, ookal maak je het thuis klaar. Het Turks brood dat daarvoor gebruikt wordt evenmin... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Minister
|
![]() Wie niets anders doet dan dwepen met alles wat volgens de linksen "arabisch" is, moet maar opkrassen en zelf in een of ander moslimland gaan wonen, als het daar toch zo goed is. Laat Vlaanderen maar over aan de oprechte Vlamingen, al die linksen kunnen we missen als kiespijn.
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet ik mij tegenover jou gaan verantwoorden voor wat ik wel of niet lust - dat is toch niet jouw probleem - komaan zeg. Doe es 'grote mens' worden m.a.w. 'grow up'!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Minister
|
![]() Ik ben hier inderdaad thuis, tussen korenvelden en gotische kerken, alwaar mijn stam al eeuwenlang leeft. De "multiculturele verrijkers" en hun afgoderij horen hier dan ook verre van thuis en gaan best terug naar hun eigen land, samen met hun wansmakelijk voedsel dat veel lijkt op gedroogd beer.
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ze verwachten 2 bussen toeristen en je moet optreden. ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 1 juni 2009 om 14:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(vooral niet tegenspreken, anders worden ze lastig) Ook op weekendverlof? ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 1 juni 2009 om 14:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |