![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Ik zou dit zeker niet durven zeggen. Mensen stemmen vaak in zeker zin vrij 'conservatief'. Zowel in het linkse kamp als in het rechtse kamp. Vele families in al deze politieke milieus bijvoorbeeld stemmen van generatie op generatie 'rood', of zelfs 'groen', of 'blauw' of ' Vlaams-nationalist', of 'christen-democraat' .Die trouwe aanhang is er altijd en bij de al de partijen. Maar wat wel waar is, de meeste mensen interesseren zich niet zo bijster veel voor de politiek in het algemeen.
Laatst gewijzigd door system : 3 juni 2009 om 19:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Minister-President
|
![]() Je beaamt het intrieste? Je vindt dat jezelf dus behoort tot die traditionele partijen? nouja... had veel van Groen! verwacht, maareuh, traditionelen napraten?
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als we de internetpolls zouden moeten geloven hebben zou Ron Paul met 90 procent van de stemmen president geworden zijn.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 3 juni 2009 om 19:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Of wat dacht je van ochja, als we toch moeten gaan, die van zaal Mosa (abvv zaal) hier is een leuke... het zuilenverhaal, kent U het?
![]() |
![]() |
#66 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Ik zeg dat hij gelijk heeft met de stelling dat er bij de traditionele partijen veel gewoonte stemmers en onverschilligen zitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 3 juni 2009 om 19:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Minister-President
|
![]() Ik heb zondermeer zeer fout gekeken en bij deze krijg je mijn excuses.
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() héhé keskejetédie:
Vlaams Belang (24,95%) Lijst Dedecker (6,03%) N-VA (26,84%) ja ok het is maar ne poll hé! kom wie ging er nu weer wedden? en hoe zit dat met 10 tegen 1 enzo (ik ken dat spel dus niet in feite)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 3 juni 2009 om 19:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik bewist dat niet voor het VB. Ik zeg enkel dat ze tamelijk trouwe achterban hebben. Ik geloof dat dat zelf al bevestigd werd in studies en analyses. De conclusie die jij daaraan verbindt (ze moeten hetzelfde aantal kiezers hebben, of het verhaaltje gaat niet op) deel ik niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
cfr. Digipolis van burgemeester Janssens
![]() |
![]() |
#75 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
1) ze plaatsen een cookie op je pc wanneer je gestemd hebt. 2) ze lezen je ip en slaan die op in hun database. Alle twee de methoden omzeilen zijn piece of cake.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 3 juni 2009 om 19:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En het aantal stemmen zijn ook belangrijk in deze uitslag. Ook dat je maar één keer kan stemmen in deze poll en daar ben ik dus niet zeker van. Volgens mij zou deze uitslag de tendens kunnen zijn.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vb 25,14
NV-a 26,82 LDD 6,01 Laatst gewijzigd door Shadowke : 3 juni 2009 om 19:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() En dan? Wat kan deze cookie nu in feite? Niet veel. Dan zijn we nog geen stap verder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik ben dan ook tegen stemcomputers.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 3 juni 2009 om 19:33. |
|
![]() |
![]() |