![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Karim Van Overmeire (Vlaams Belang) (1 t.e.m. 6 juni) Licentiaat in de rechten, gestart bij het NJSV, geboren te Gent, later actief in Geraardsbergen en Aalst. Volksvertegenwoordiger sinds 1992, auteur van enkele boeken. Lijsttrekker voor het Vlaams Belang te Oost-Vlaanderen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister
|
![]() Citaat:
(wetenschappelijke conclusies doen dat al wel eens...) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dit zal zeker niet gebruikt worden om het beleid te bepalen. De angst moet zegevieren
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"De cultuur van het cannabisverbod Peter Cohen Zijn het politieke luiheid en desinteresse die deze gaffe drijvend houden? Het cannabisverbod is sacraal geworden als beschermende en zuiverende instantie, en daarmee onaantastbaar. Dus blijven de meeste politici zich ervan bedienen en verwerven ze geen enkel belang bij reflectie erop. Het aankaarten van de dommigheden en gruwelijkheden die in naam van het cannabisverbod worden ondernomen zijn voor hen contraproductief. Dat het cannabisverbod de burger helemaal niet beschermt en niet beschermen kan is net zoiets als in het 17e eeuwse Rome roepen dat de Kerk een clown is en dat de mensen zelf mans genoeg zijn om voor hun zielenheil zorgen." Zeker de moeite om meer te lezen. http://www.drugsbeleid.nl/nederlands...cohen_1207.htm |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar op die manier zijn ALLE partijen hypocriet, zonder uitzondering. Laatst gewijzigd door eno2 : 17 juli 2009 om 10:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Omdat een pintje een genotsmiddel is en dat slechts uit 5 a 10 procent alcohol bestaat terwijl een joint in dezelfde verhouding veel meer schadelijke stoffenn bevat dan een pint.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Minister-President
|
![]() *Facepalm.*
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eén op de zes overlijdens zijn alcoholmisbruik-gerelateerd. Er is geen andere drug die meer slachtoffers maakt en meer maatschappelijke schade. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() het is eerder het verschil tussen een harddrug en een softdrug dat hiermee aangetoond wordt.
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Zou je de informatie willen delen waarop jij je baseert voor deze stelling?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer zegt Over Karim Van Overmeire ook eens wat
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Geestesverruimende middelen zijn doorheen de geschiedenis van de mensheid een constant gegeven. Cocaïne was trouwens ooit doodnormaal in onze cultuur hoor. Uwe vlieger gaat niet op ![]() En die discussie over links/rechts en legalisatie... ![]() Zowel Milton Friedman als Noam Chomsky zijn pro.
"Military justice is to justice what military music is to music." G. Marx Laatst gewijzigd door Sodomis : 22 juli 2009 om 06:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Net zoals een jointje ook niet hetzelfde is als de laatste strain Nederwiet waar één trek genoeg is om heel mijn straat te drogeren ofzo. PS: volgens de "test uw gebruik"- site van de politiesite van Leuven heb ik geen additioneel risico voor cocaïne, amphetamine en tripmiddelen, maar ik moet blijkbaar een héél héél klein beetje oppassen met alcohol ^o) (en als ik kijk wat mijn vrienden soms drinken zouden ze die test ook beter dringend eens doen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik moet hier toch even melden.
Cocaïne is nooit legaal geweest. Cocabladeren daarintegen... Cocaine betekent eigenlijk het chemisch aftreksel van de bladeren. Met amoniaksulfaat en kerosine. Pure troep dus. Niet te vergeten dat hiervoor veel bos verdwijnt. Dat moet voor mijn parten nooit in onze maatschappij opgenomen worden. Cannabis wiens THC met de jaren stijgt daarintegen. Ik zie niet in waarom niet? Waarom mag de heilzame werking die puur van de natuur verder komt niet hoger gaan? Het is ook letterlijk bewezen dat THC veelal medische doeleinden heef. Niet alleen op verdovend niveau, maar ook op geneeskrachtig niveau. Nevertheless, ik moet hier ook wel bij toevoegen: hoe hoger het THC hoe meer verslavend dat goedje gaat worden omdat de tolerantie sneller op peil komt te staan. Een tolerantie die zo plots even zonder haar gewenste dosis valt, mag je niet onderschatten. Mijn mening blijft resoluut: Als in BE minderjarigen de alcohol zomaar voor het grijpen hebben, moet ik het verdomd recht hebben als meerderjarige mijn joint te blowen in discretie.
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 23 juli 2009 om 22:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |||||||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
1) extractie met base (meestal natriumbicarbonaat = maagzout) en apolair solvent (meestal kerosine) 2) extractie van alkaloïden uit de kerosine met een zuuroplossing (meestal zwavelzuur, soms zoutzuur) 3) bij deze zuuroplossing wordt terug base gedaan: meestal natriumcarbonaat, soms ammoniak, het neerslag wordt afgefiltreerd en noemt men "pasta de coca" en bevat ongeveer 30% cocaïne 4) de pasta wordt terug opgelost in een zuuroplossing 5) de oplossing wordt behandeld met een oxidans (kaliumpermanganaat). Dit oxideert een groot deel van de ongewenste alkaloïden 6) na 6 uur wordt de oplossing gefilterd, en wordt ammoniak toegevoegd. Dit neerslag is de cocaïne base 7) die base wordt òf gedroogd en verkocht, òf behandeld met zoutzuur om het HCl-zout te krijgen Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() Zou je de informatie willen delen waarop jij je baseert voor deze stelling?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Uw volharding is zeer bewonderenswaardig. Denk je echt met correcte informatie geïndoctrineerden te kunnen opvoeden tot nadenkende deelnemers in onze maatschappij? Veel succes alvast.
![]() |