![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
1 foutje.. ze zijn niet tegelijkertijd afvallig en ijveren voor de emancipatie, ze ijveren voor emancipatie en blijven moslima. dat is mijn punt. als de islam zo vrouwonvriendelijk zou zijn zoals er hier word beweert zouden ze eerder de islam aanvallen en niet de regimes. omdat de islam meerdere mensen treft dan hun regime. dat doet niets af aan de moedigheid van die vrouwen.
![]() |
![]() |
#62 |
Minister-President
|
![]() om hun te kunnen slaan zeker? kan het nog belachelijker?
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nooit goed te praten dit - zeker niet een boek dat beweert de letterlijke woorden van de enige, echte god te zijn - ik verkies niet te geloven in een god die duidelijk kwaadaardig is en regelmatig steekskes laat vallen - maar soit - ik zei dat ik ging zwemmen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Minister-President
|
![]() en ik wacht nog altijd op een of andere vers dat zegt dat mannen seks mogen hebben met vrouwen tegen hun wil. of waar mannen mogen trouwen met vrouwen tegen hun wil.
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ze hebben het over BLIJVENDE LITTEKENS hoor. en trouwens: vind je het soms leuk als je man je "rode streepkes" geeft als ge niet met hem akkoord gaat? enfin, ik heb daar geen zakens mee natuurlijk. Ik vermoed dat jouw Mohammed op dit moment nog geen actie heeft ondernomen. Dat is pas n�* het papiertje uiteraard.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 12 juni 2009 om 15:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lees het nog eens effe Sywen, komaan - zo naïef kan niemand zijn. NEE, ze zijn NIET afvallig EN ijveraar voor vrouwenrechten - ze denken wel 2 X na om OOK nog afvallig te zijn want ze weten best welke straf op afvalligheid staat - dan is 't gedaan met ijveren - wat snap jij daar nou niet van???
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
de enige plaats waar daar iets over te zeggen is, is dat over dat symbolisch tikje. als je je daarop baseert dat de islam dat goedkeurt. dat is wel wat magertjes. en plekken op het lichaam blijven plekken op het lichaam.. je mag er zoveel kleren aan hangen als je wilt, die plekken verdwijnen niet.
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het arabisch staat echter wel in de ahadith dat Mohammed toch wel vond dat ze hun vrouwen niet zo hard mochten kloppen als de kamelen voordat ze er sex mee hadden. (met die vrouwen dan, hoop ik althans). Over welk "symbolisch tikje" wil jij het nu steeds maar hebben meiske?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 12 juni 2009 om 15:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ze zijn niet afvallig ze vechten voor vrouwenrechten het ene sluit het andere niet uit dus islam heeft er niets mee te maken, alleen het regime.
![]() |
![]() |
#70 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
interressant artikel, zeker eens lezen. komt van mensen die er eigenlijk iets over weten ipv van al die pseudo-islamkenners.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 12 juni 2009 om 15:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zij zijn WEL afvallig, maar DURVEN het niet te zeggen omdat ze anders WORDEN GEDOOD moet ik het nog eens herhalen? allez, gij dan en luidop: zij zijn WEL afvallig, maar DURVEN het niet OPENLIJK te zeggen omdat ze anders WORDEN GEDOOD zij zijn WEL afvallig, maar DURVEN het niet OPENLIJK te zeggen omdat ze anders WORDEN GEDOOD zij zijn WEL afvallig, maar DURVEN het niet OPENLIJK te zeggen omdat ze anders WORDEN GEDOOD zij zijn WEL afvallig, maar DURVEN het niet OPENLIJK te zeggen omdat ze anders WORDEN GEDOOD zij zijn WEL afvallig, maar DURVEN het niet OPENLIJK te zeggen omdat ze anders WORDEN GEDOOD zij zijn WEL afvallig, maar DURVEN het niet OPENLIJK te zeggen omdat ze anders WORDEN GEDOOD
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ze had het niet begrepen hoor SDX, je had moeten zeggen dat ze net deden alsof ze niet afvallig waren denk ik, anders verstaat ze het niet.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
natuurlijk zeggen ze niet dat ze afvallig zijn omdat ze dat ook niet zijn. het is de logica zelve. vanuit jouw standpunt: islam is tegen vrouwenrechten. iemand die voor vrouwenrechten is is dus tegen de islam. mensen die opkomen voor vrouwenrechten tonen dus expliciet dat ze afvallig zouden zijn. De moslims zijn ook niet dom en toch worden die strijdsters niet scheef bekeken door andere moslims, alleen maar door het regime als de vrouwenrechten zo tegen de islam zou zijn zouden ze denk ik ook wel vlug scheef bekeken en uitgestoten worden door hun gemeenschap. maar wonder boven wonder, dat gebeurt NIET dus de enige verklaring is dat door voor vrouwenrechten te strijden ze niet afvallig zijn. Citaat:
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 12 juni 2009 om 15:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Heel erg - en ondertussen zit ik nog steeds nie in't water gerdorie ... ik ga zwemmuh NU ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() pfff spanje... espana... ik ga in het zonnetje in mijnen hof zitten! en wat onder de douche staan dan zeker? brr...
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sywen - ik ben speciaal voor jou terug uit het zwembad gekomen - 't is dat ik je zo aardig vind.
Ik ga nog 1 poging doen: Die vrouwen die 'ijveren' voor 'vrouwenrechten weten best hoe ver ze kunnen gaan in hun ge'ijver' - zij leven in die landen mét die dictatuur - ze weten ten eerste best dat ze niet afvallig moeten gaan doen (openlijk dan, ik hoop dat je dat tenminste snapt, omdat die vrouwen weten welke straf er op afvalligheid staat), ten tweede gaan die vrouwen écht wel stapje voor stapje vrouwenrechten eisen (of vragen), ze weten best hoe ver ze kunnen gaan, dus helemaal tegen islamitische wetten ingaan doen ze vanzelfsprekend niet, als deze vrouwen ook maar één klein stapje bereiken is dat al een overwinning voor hen, dezelfde rechten als men in westerse landen kent, daar denken die vrouwen nog niet eens aan - laat staan dat ze weten hoe het er hier aan toe gaat - elk klein stapje is reeds een overwinning en een doorbraak op weg naar de volgende stap voor de volgende generatie - ze doen het voor hun kinderen, kleinkinderen en achterkleinkinderen, meteen resultaat boeken is er voor hen helemaal niet bij - maar wellicht hopen die vrouwen - dat er ooit 1 dag zal komen - dat er wél (steeds meer, stapje voor stapje) volledige gelijkheid zal zijn - en dat betekent dan dat ze er misschien wél voor kunnen uitkomen en niet meer bang hoeven te zijn - voor afvalligheid. Laten we eerlijk zijn - we weten het geen van beiden - jij niet - ik ook niet - wat er in de hoofden van die vrouwen omgaat - ze zullen het jou of mij niet komen vertellen - dus gewoon ervan uitgaan dat het zo is - is eigenlijk onzin - feit blijft dat ze meer rechten willen en de straf op afvalligheid hen wss tegenhoudt om ervoor uit te komen - dat zijn enkel aannames - zowel van jou als van mij.
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Minister-President
|
![]() Ik vind dat wel erg vreselijk ver gezocht. ze zijn niet bang om te worden vervolgd voor hun activiteiten voor vrouwenrechten. maar ze zouden dan wel bang zijn mochten ze vervolgd worden indien ze protesteren tegen sommige (vermeende) islampraktijken. (wat ze duidelijk niet doen)
of worden ze gebrainwashed door de islam and niet door de regimes? ![]()
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 12 juni 2009 om 17:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach Sywen - weet je - het is al erg genoeg dat ze überhaupt 'moeten' ijveren voor hun rechten - in een 'islamitisch' land - islam is toch zogezegd vrede, vrouwvriendelijk en wat nog al meer - jij zegt dat het de 'regimes' zijn en dat het niet aan de religie ligt, dat het niet islam is; ga jij het daarginder maar eens vertellen aan de leiders van die landen dat ze niet leven volgens de voorschriften van islam & Cº, ik ben geen bangerik, maar dat durf ik toch niet hoor.
Er wordt geleefd volgens islamitische wetten - ze noemen zichzelf 'islamitische' landen - schrijnend genoeg moeten vrouwen dan blijkbaar toch nog ijveren voor hun rechten - raar hoor als je het mij vraagt - als dat geen teken aan de wand is - wat dan wel?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 12 juni 2009 om 18:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Minister-President
|
![]() eh, en jij noemt mij naief??
denk je nu echt dat die dictators ala Mahmoud Ahmadinejad alleen maar de godsdienst voor ogen hebben?
![]() |
#80 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Inderdaad, net zoals crimineel mohammed (oorlog zij met hem).