![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Persmededelingen In dit forum kun je discussiëren over persmededelingen die verschenen zijn op onze portaalsite. Persmededelingen kunnen ons steeds via dit adres worden toegestuurd. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() maar back on topic: Citaat:
Laatst gewijzigd door roodhaar : 9 juni 2009 om 14:59. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() yes he can.
![]() |
#63 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() en zeggen dat Fluppe zo Transatlantisch was ingesteld. Zelfs toen de Us ons in europa quasi "opdroeg" om turkije toe te laten tot de EU...
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#65 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
van een "onafhankelijk Servië" (al dan niet nationaal-communistisch) zien er echt niet meer veel mensen echt zitten. (dit alles geheel terzijde - niets vandoen met deze draad).
![]() |
![]() |
#66 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Kijk : de democratie werkt dus niet goed - hierover kunnen velen het roerend eens zijn. Ik had gisteren weer mijn democratie studiedag en dompelde me onder in de transitie van de adel vanaf 1450 (ongeveer) tot 1600 in de aanvankelijk bourgondische gebieden (het oprichten van de orde van het gulden vlies enz..). Het ontstaan van een centralistische staat en een heersende "klasse" is nl. absoluut ook een belangrijke stap naar het historische ontstaan van "de" democratie. Het absolute nadeel aan niet-democratische systemen is wel de vraag hoe men in een niet-democratisch systeem de macht moet veranderen ie. van de ene verlichte despoot naar de andere tiran of dictator... Toch niet via democratische verkieizingen zeker ? Opmerkelijk is ook dat de meeste anti-democraten absoluut het crypto ondemocratische instituut in ons land nl. het vorstenhuis doorgaans "weg" willen. Men zou eerder verwachten dat anti-democraten fervente monarchisten zouden zijn.
![]() |
![]() |
#67 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
van zodra de ramadan in de poolwinter valt verhongeren ze. Ik vraag me ook af hou een arabische kosmonaut zijn ramadan zou moeten houden of zijn gebeden richting Mekka zou moeten opzeggen. Maar al deze sarkastische anti-moslimoverwegingen zullen me niet beletten om vreedzaam met moslims samen te leven : ik hoef me niet "aan te passen" evenmin als zij zich "moeten aanpassen". Ik kan er een biertje mee gaan drinken - het mijne van 9,5 graden, het hunne 0,0 : dat stoort me dus helemaal niet. Een getuige van Jehova die een bloedtransfusie weigert en daarom liever zou sterven redt ik toch ook indien mogelijk en zelfs tegen zijn zin ?
![]() |
![]() |
#68 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Als de Staat gescheiden is van de Kerk is er geen verschil tussen geen enkele religie. Tussen haakjes : de joden zijn hier niet van gisteren. Laten we teruggaan naar Obama.
Hamas accepts 1967 borders, but will never recognize Israel, top official says Speaking to Palestinian news agency Ma'an, Mahmoud Zahar says recognition of Israel would deprive future Palestinian generations of the possibility to 'liberate' their lands. Published 12:49 11.05.11 Laatst gewijzigd door Fiere Jood : 9 juni 2009 om 15:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
van democratie. De "Westerse" is nog altijd redelijk dominant en een "islamietische" is in feite om te lachen. we beleven interessante tijden ; hopelijk niet al té interessant.
![]() |
![]() |
#70 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
(Keizer Titus 70 NC)..
![]() |
![]() |
#71 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Naar het schijnt stond er in het ontwerp van persbericht "negerpresident". Maar een medewerker van Dewinter raadde hem aan om die formulering achterwege te laten. "Aan de toog kan dat geen kwaad, Filip, en ge hebt natuurlijk wel gelijk hé, maar in een persbericht zou ik dat toch niet doen".
![]() |
#72 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Maar ik heb het niet over multicultuur. Ik heb het over internationale politiek.
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Daar ben ik het nu eens volmondig mee eens! Dewinter is een ouwe vent geworden als ik hem zo bezig hoor en zie de laatste dagen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
dat de serviers in antwerpen campagne voerden voor FDW!!! ik vind dit nog steeds één van de zwaarste misdaden tegen een europees volk begaan in de laatste 40 jaar. De kosovaren hebben de bakermat van de serviers ingepikt .... Albanezen en kososvaren zijn het lafste wat europa te beiden heeft want zij zijn niet spontaan islamiet he dat is een gevolg van de ottomaanse bezetting ...En ottomanen die kwamen bvb christelijke landen binnen met gespiesde kinderen van de landen die ze binnen vielen. Dat wordt wel eens vergeten dat europa al veel islamitische invasies heeft afgeslagen. MEER dan omgekeerd... En dan maar janken over de kruistochten die in essentie niet meer waren dan een defensieve operatie om het heilige land bereikbaar te houden voor pelgrims!! De islam is altijd een vervoveringsgodsdienst geweest en een vernietigende ideologie die enkel tot acheruitgang leidt. ik herinner me overigens zeer veel rechts-nationale initiatieven toen ten tijde van die smerige bombardementen ... Wat zou de VS er van vinden als we washignton DC een stuk van afrika maken omdat er grote meerderheid afro-amerikanen wonen? ik moet overigens opmerken dat diegene waar het VB in de VS sympathie voor hebben paleo-conservatieven dat die tegen interventie waren. Laatst gewijzigd door ilfalco : 9 juni 2009 om 21:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
(2) Niemand dwingt je om tussen migranten te wonen, net zoals niemand je dwingt om in de Noorderkempen tussen de Nederlanders te wonen, of zoals niemand je dwingt in sociale buurten, of in VB-concentraties te wonen. De zgn vrijheden die we hebben zorgt dat de marktwerking dit regelt. Maw, onze overheid laat op elk van die vlakken (en niet enkel in het geval van migranten) de keuze om te verhuizen aan het individu dat daar 'last' van zou ondervinden. Er is idd terechte kritiek mogelijk op die benadering, maar niet het soort kritiek die enkel de instroom van migranten viseert. (3) Het waren zeker tot een jaar of vijf �* tien terug eerder de migranten die naar de armste wijken gedreven werden, i.e. die wijken waar vastgoedprijzen het laagst en huisjesmelkers het talrijkst waren. Dat probleem is idd veel te lang genegeerd, maar iets aan dat probleem willen doen valt niet zo makkelijk te stroken met punt (2). Immers: je dient als overheid immers te kiezen of je die migranten in concentratiewijken, dan wel verspreid over het hele land laat wonen. In dat laatste geval kan een autochtoon niet langer 'kiezen' om naar zuiver autochtone buurten te verhuizen, aangezien deze niet meer zouden bestaan. Dat zij die uit die buurten trokken het financieel aankonden zal wel kloppen. Maar dat betekent nog niet dat de oorzaak de instroom van migranten was. Je hebt het immers over mensen met geld die wegtrekken uit wijken zonder geld. Ondertussen lijkt dat probleem zeker in Antwerpen aan het keren. Hoewel er nog steeds teveel sociaal zwakke concentratiewijken bestaan die zowel arme allochtonen als arme autochtonen aantrekken, lijken andere buurten sociaal gepromoveerd te zijn (wat je o.m. merkt aan gestegen vastgoedprijzen). Daarnaast zijn er ook tal van allochtonen uit deze concentratiewijken die ahw uitweken naar sociaal betere wijken, vaak wijken met een meerderheid aan autochtonen. Vandaar dat ik vermoed dat het wegwerken van de sociale achterstand in die concentratiewijken al veel zou kunnen helpen. mvg, Andy
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 10 juni 2009 om 11:48. |
|
![]() |
![]() |