![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingsforum 2009 Alle discussies omtrent de verkiezingen, de uitslagen, de (houdingen van) partijen, mogelijke meerderheden, de coalitiebesprekingen, commentaren, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister-President
|
![]() Ik had zo maar eventjes 7 volmachten te verdelen.
Ikzelf 4x maal LDD (+volmacht) Vrouwtje 4x LDD (+volmacht) Dochter 4x maal LDD (+volmacht) Zoon 2x LDD, 1x N-VA, 1x SLP (+volmacht) Zuster 4x LDD (+volmacht) Broer 2x LDD, 2x N-VA (+volmacht) Schoonmoeder 2x LDD, 1x CD&V, 1x N-VA (+volmacht) Telt lekker op hé... ![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Om te beginnen is geen enkele sp.a'er aanhanger van vadertje Stalin, ten tweede is mijn onderschrift net een kritiek op alle regimes die hun groot gelijk willen halen met groot geweld (de extrapolatie naar Vlaanderen is dan snel gemaakt, trouwens. Daar heb je het Vlaams Belang dat het groot geweld - fysiek, verbaal, geschreven, latent - gebruikt om het groot gelijk te halen) en ten derde is mijn onderschrift een aanmaning tot relativeren van zogenaamde erge gevallen (ik denk dan bv. hoe Franck Vandenbroucke tot de dag van vandaag gezien wordt als de "geldverbrander").
![]() |
#63 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat is hier wat anders dat het VB-forum op Pi. Hier is er een breed gamma van politieke meningen. Op Pi werken ze je wel buiten, als je daar niet in de pas loopt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Het is overal LDD en NVA die favoriet is, door nva denk ik met dat meer kindergeld en die
hospiverzekering, slim gezien en LDD het enige liberale alternatief, recht door zee....de PVV Wilders van Vlaanderen |
![]() |
![]() |
#65 |
Gouverneur
|
![]() Wij hadden 3 volmachten dus weet ik zeker dat ik al 6 voorkeurstemmen heb binnengehaald.
![]()
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben het daar niet mee eens. Ik hoorde niet zo lang geleden De Wever zijn bedenkingen over de islamisering en snel-belg wet ; dat maakte hij duidelijk in zijn eigen, sarcastische en humoristische stijl. De boodschap was duidelijk, de manier van zeggen is natuurlijk anders dan de directe stijl van het VB. Verder ben ik er zeker van dat ze het zich bij de VRT al lang beklaagd hebben dat ze hem uitgenodigd hebben om mee te spelen met De Slimste Mens. |
|
![]() |
![]() |
#67 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() LDD zal veel stemmen halen in West-Vlaanderen
![]() in de andere provincies ist vechten tegen de kiesdrempel ![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Minister-President
|
![]() Vroeger stemde ik altijd VB.
Nu heb ik 2x LDD gestemd. Dit is gedeeltelijk te danken aan aanhangers van het VB die mij op 'Pi' buiten gewerkt hebben. Laatst gewijzigd door De Prof : 7 juni 2009 om 11:48. |
![]() |
![]() |
#69 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Herr Oberst : 7 juni 2009 om 11:48. |
|
![]() |
![]() |
#70 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2x PVDA+
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() Het zijn nu regionale verkiezingen. Ik denk nu aan de lokale situatie met de oprukkende UF.
Laatst gewijzigd door Dimensie : 7 juni 2009 om 11:50. |
![]() |
![]() |
#72 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Makkelijke uitvlucht. De subsidiering en erkenning van moskeëen is voornamelijk een Vlaamse bevoegdheid. En Europees dan: Frieda Brepoels keurde de richtlijn goed om 60 miljoen nieuwe immigranten naar Europa te halen.
Laatst gewijzigd door Herr Oberst : 7 juni 2009 om 11:54. |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Oke.
|
![]() |
![]() |
#75 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is je probleem met godsdienstvrijheid?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
#76 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, maar niets belet dat het ooit een gesubsidieerde godsdienst wordt. En terecht. Zoals Nietzsche al zei, de codex van Manu is heel wat wijzer dan het Nieuwe Testament.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() En hier zie je dan kloefkappers die voor beiden het lucratieve Europees bedje willen spreiden. Mark my words: ze zullen er nog in slagen ook, dank zij de zo talrijke verdwaasde idioten. Ik zie hen in dachten al schateren ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn innschatting. CD&V kleine 20%; VLD, 15%; SP.a 14%, VB 16%, NVA; 12%, LDD11%, Groen 7%, PVDA 2,5%, SLP, 1%, LSP, 0,5%.
VB wordt in de peilingen altijd onderschat en FDW deed het op zijn manier, goed.CD&V heeft zich laten uitbollen waar vooral NVA van zal profiteren. Dehaene heeft ook een kameel van formaat geschoten. Dewever was veruit de beste debater en op zijn eentje is ie wellicht goed voor de helft van het electoraal resultaat van de partij. SP.a was een inhoudsloos zootje ongeregeld dat als enigste ambitie had om verder te regeren. Op het einde van de campagne stond Vandenbroucke quasi met de broek op de enkels klaar om de Vlaamse Cloony te "ontvangen". Geen vuur, geen ambitie,.. ronduit zielig schouwspel. Groen scoort 7% omdat er nu eenmaal 7% groenen zijn in Vlaanderen. Volgens mij zijn er absoluut niet in geslaagd om tijdens de campagne een breder publiek aan te spreken. Wat ze nodig hebben is een Groene Dedecker of Dewever. PVDA heeft op een volstrekt inhoudsloze manier campagne gevoerd maar ze werden opgepikt door de media in tegenstelling tot vroeger en dat zal wellicht resulteren in een paar %. SLP kwam eigenlijk nog meer in de media maar waarvoor staan die mannen? LSP? Tja we hebben gedaan wat we konden met de middelen die we hadden maar electoraal zal dat voorlopig weinig opleveren. Laatst gewijzigd door solidarnosc : 7 juni 2009 om 12:07. |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() Over dat laatste wil ik nog even kwijt dat zelfs al zou het VB erin slagen om de erkenning van de islam in te kunnen trekken en subsidies af te schaffen, er bij het financieren van moskeeën, e.d. heel wat privé-geld is gemoeid. Het is nl. ook de plicht van een moslim om degelijke gebedshuizen op te richten en op bepaalde tijdstippen, bijvoorbeeld vrijdagmiddag, in de moskee te bidden. Dus volgens mij zou de moslimgemeenschap zeker bereidt zijn om meer privé-geld in hun godsdienst te steken. Het intrekken van de erkenning zou enkel tot een kleine daling van het aantal moskeeën leiden.
|
![]() |