![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingsforum 2009 Alle discussies omtrent de verkiezingen, de uitslagen, de (houdingen van) partijen, mogelijke meerderheden, de coalitiebesprekingen, commentaren, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Vreemdeling
|
![]() Vlaams geld bestaat niet
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Minister-President
|
![]() Graag zelfs. Dat zou eindelijk eens wat meer oppositie tegen het rechts-populistisch liberalisme kunnen genereren in Vlaanderen. Gezien de ernst van de verliezen van het VB (ca.70% in Antwerpen) lijkt me een opstand vanuit de basis of een degelijke herbronning nagenoeg onvermijdelijk.
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 7 juni 2009 om 15:33. |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Vreemdeling
|
![]() Hoe wil je rechts laten overeen komen? Je hebt extreem rechts(VB), een partij die uit veiligheid niet met het VB zal samenwerken(NVA) en een stelletje amateuristische libertariers(LDD) die trouwens ook veel te ver van de VB-standpunten liggen. Maar weet je, van mij mag het VB met LDD wel eens regeren. Dan kan de vlaming direct zien wie de échte klungels zijn.
|
![]() |
![]() |
#69 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Minister-President
|
![]() Wat me vooral boeit is de uitslag in Wallonië. Daar wordt vooral de MR afgestraft, en incasseert de PS een beperkt verlies ten voordele van een spectaculaire winst van CDH en Ecolo. Een coalitie zal er maw morgen nog niet gevormd zijn.
Aangezien het rechts-liberalisme deze economische en ecologische crisis heeft veroorzaakt, zal de oplossing niet vanuit Vlaanderen komen. Een zekere jaloezie tav de Walen is mij dan ook niet vreemd.
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#75 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 7 juni 2009 om 15:38. |
||
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#77 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nja Groen! is er op het eerste gezicht ook niet in geslaagd om door te breken. Vogels is er zoals ik had gedacht niet in geslaagd om het Groen! programma te brengen voor een breder publiek. Nu dat is op dit moment zo voor alle linkse partijen in Vlaanderen dus tis niet dat ik Groen! viseer. Vreemd op een moment van een neoliberale en ecologsiche crisis. Zeiken op moslims, walen en "doppers" is blijkbaar doeltreffender bij gebrek een een krachtig wervende linkse boodschap.
|
![]() |