![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#63 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En heb je linkjes, van peilingen bijvoorbeeld? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#66 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Bedoel je niet "misdaden"? Citaat:
De Nederlanders op dit forum kennen Vlaanderen, de Vlamingen, de Belgische geschiedenis en politiek zeer, zeer goed. Soms zelfs beter dan de Vlamingen zelf. Citaat:
![]() |
![]() |
#68 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Minister-President
|
![]() Nee. Misdaden zijn strafbaar volgens de wet, misdragingen niet. Als Kathleen van Brempt Nederlanders gierig noemt op de VRT, dan is dat opzich niet strafbaar. Dat soort misdragingen zijn echter wel buitengewoon irritant.
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Dat mensen niet voortdurend ergens aan denken hoeft niet te betekenen dat hun mening niet aan het veranderen is (veranderd is). Laatst gewijzigd door Felix (be) : 15 juni 2009 om 11:56. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Minister-President
|
![]() Men kan pas een verandering constateren als men het langere tijd onderzoekt. Ik ben me niet bewust van betrouwbare peilingen van voor de tijd van Fortuyn. De peilingen op de site van de Baarle Werkgroep zijn van na de moord op Fortuyn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Felix (be) : 15 juni 2009 om 11:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Minister-President
|
![]() Van Brempt was slechts een voorbeeld. Jullie hebben wel meer van dat soort politici. Tijdens het zappen kwam ik nog niet zo lang geleden midden in een interview met Karel De Gucht terecht op Canvas. Die verklaarde doodleuk dat Nederlanders ongezellige mensen zijn(zeg dat eens over Marokkanen Karel). En zo kan ik eindeloos veel voorbeelden geven. Als dit soort gedrag jaar in jaar uit doorgaat, dan ben je het op een gegeven moment gewoon zat. Dat dit komt vanwege de traumatische jeugd van de Vlamingen interesseert me niet eens meer. Als jij op je bek wordt geslagen, informeer je dan naar de slechte jeugd van de dader, of sla je dan terug?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Die schoffeert elke maand wel iemand. Zijn geliefkoosde doelwitten zijn Afrikaanse staatshoofden en VB-ers. ![]() Ik herhaal het: je moet echt bij politici van VLAAMSE partijen zijn. De anderen zijn (soms goed vermomde) lakeien van Franstalig België. Ze zitten ook constant hun eigen mensen te schofferen met hun leugens. ![]() Vooral die liberalen, ja die. Dat er na het afspringen van de federale onderhandelingen vorig jaar zo weinig CD&Vers (en eventueel eventueel VLDers) naar een echte VLAAMSE partij zijn overgestapt says it all. Postjespakkers en poenscheppers, dat zijn het. Alles behalve Vlamingen. Iemand die de Vlaamsch(-Neerlandsche) saeck genegen is, heeft geen enkele reden om nog lid te zijn van CD&V, VLD of SP.a. GEEN ENKELE. ![]() Laatst gewijzigd door Felix (be) : 15 juni 2009 om 12:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zo is het ook een beetje tussen Vlaanderen en mij. Ik wil graag van Vlaanderen houden. Maar door het gestook van de hollanderhaters is een huwelijk tussen Nederland en Vlaanderen gedoemd om te mislukken. Zelfs een agressieve minderheid kan elke toenadering al onmogelijk maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Spino, zou jij je naam niet beter veranderen in Calimero ? ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Helaas kan ik er mij zelfs iets bij voorstellen, ![]() Toch knap dat u hier blijft posten! ![]() Wat een toenadering tussen Vlaanderen en Nederland betreft ben ik ben veel optimistischer dan u, hoewel ik heel goed besef dat het wat tijd en veel meer moeite gaat vergen dan de idealisten beseffen. PS: ik veronderstel dat dit soort toestanden u bekend voor zullen komen: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=107 (met inbegrip van alles wat er aan vooraf ging)
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 15 juni 2009 om 12:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben er al lang overheen. Er zijn wel meer relaties van mij op de klippen gelopen, om uiteenlopende redenen. Belangrijker is dat ik nu al een tijdje gelukkig ben bij mijn vriendin. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Minister-President
|
![]() Overigens zie ik niet waarom dit de Vlamingen zou vrijpleiten. Immers, sommige van die politci(zoals De Gucht) krijgen veel voorkeurstemmen. Daarmee zijn veel Vlamingen direct aansprakelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Staatssecretaris
|
![]() Tsjah, wie weet waar deze generatie (Europese) politici nog allemaal voor aansprakelijk gesteld gaat worden...
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 15 juni 2009 om 12:41. |
![]() |
![]() |