![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is een suggestie om tolerant te zijn tegen mensen die domme uitspraken doen maar het zelf niet beseffen. Waarmee ik geen uitspraak doe over hun verstandelijke vermogens. Ik heb daar enkel een persoonlijke mening over. Mag toch ? Ik strooi daar geen flyerkes over rond .... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#62 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|||||
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar als u daarmee uitpakt om mij in één kamp te duwen, dan wens ik u op te merken dat de term "politiek-correcten" een uitvinding is van het VB om zichzelf daarmee in een martelaarskamp te posteren. Of ik tevreden ben met de afloop ? Ik ware meer te tevreden geweest was een klacht niet nodig geweest. Met andere woorden, had het VB zich aan de normen van een humanitaire samenleving gehouden. |
|
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#65 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In dat stadium zijn we gelukkig nog niet beland, en gelukkig leven we in een tijdperk waarin informatie over deze attrociteiten niet lang geheim blijft. De uitspraak van de rechtbank dient dan ook in dit licht gezien te worden. Aanzetten tot haat kán leiden tot attrociteiten, die als ze plaatshebben enkel de daders als schuldige aanwijst, de fysieke uitvoerders. Met de uitspraak van de rechtbank wezen de potentiële aanstokers op hun plichten als MENS gewezen. Respect voor het leven is het hoogste goed, niet alleen in je daden, maar zeker ook in je woorden. |
||
![]() |
![]() |
#66 | ||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
De verzorgingsstaat is een ongewenste bezoeker die met jouw eigen geld je een cadeau geeft dat je niet wenst en dat gekocht is in een veel te dure winkel. Politicus: bergen beloven en ravijnen maken. Laten we ze een budget geven voor een molshoop om slechts een kuiltje te krijgen. |
||||
![]() |
![]() |
#67 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
“Frauderen is kinderspel” is een boek van Frank Demets. Moet hij veroordeeld worden omdat hij aanzet tot frauderen? Er bestaat daar nochtans een wet voor. Zet hij ook aan tot frauderen? Kortom, de lijn is moeilijk te trekken en voor mij is het nu een kronkellijn. De lijn is meer door de tijdsgeest getrokken dan door objectievere criteria. Kijk naar de communistenvervolging in de USA. Pure tijdsgeest, nu zouden we er nog niet aan denken. Die rechtspraak is correct en toets alleen maar de wet die er is. Die wet echter … daar valt wel wat over te zeggen. En dit heeft niets te maken met al of niet vrije meningsuiting.
De verzorgingsstaat is een ongewenste bezoeker die met jouw eigen geld je een cadeau geeft dat je niet wenst en dat gekocht is in een veel te dure winkel. Politicus: bergen beloven en ravijnen maken. Laten we ze een budget geven voor een molshoop om slechts een kuiltje te krijgen. |
|
![]() |
![]() |
#68 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
En daar verzet ik mij zelfs niet tegen. Het enige wat u helder in bovenstaande kan lezen is dat ikzelf daarom niet van de wederomstuit in één tegenstrijdig kamp wens gedrukt te worden. Het is niet omdat ik geen supporter ben van Anderlecht dat ik een supporter ben van Brugge. Of is dat misschien te moeilijk voor een geel-zwart-denker ? ![]() |
||
![]() |
![]() |
#69 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Mij stoort u daar niet mee, ik heb tot nu toe altijd op de spa gestemd alhoewel na deze historie..... Men moet maar met hun pollen van de mensen hun voorrechten blijven. |
||
![]() |
![]() |
#70 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met welke vakbond gaan we anders beginnen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ziet u, dat is nu net waar het hele VB-proces rond draait en waar gebrainwashte verblinding welig tiert .... |
|
![]() |
![]() |
#73 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo is het niet moeilijk om 'rechtse partijen' "klein te krijgen". |
||
![]() |
![]() |
#74 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#75 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
als ik over voorrechten spreek dan bedoel ik het vrije uiten van uw of mijn mening,en dan spreek ik niet over bevoorrecht wat in deze context een gans andere betekenis heeft. hoogachtend. ps. trouwens u komt uit voor uw mening op dit forum, wat u siert. Maar betekend dit dan dat een ander dan niet mag uitkomen voor zijn mening. als men u morgen zegt dat u hier niets meer mag zeggen van wat u de waarheid vind ,zou u dat ook niet tegen de borst stuiten? en ik ga hier zeker het blok niet voortrekken,maar ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat het allemaal om de stemmen en de postjes gaat en dat men daar desnoods de burger voor in zijn hemd zet. |
||
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze zijn momenteel reeds met meer dan een miljoen. |
|
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Te beginnen met de teksten waarom ALE / MDP .. zich baseren. En het spreekt vanzelf dat het VB op alle mogelijk manieren zal proberen aan te tonen dat de traditionele partijen vuil spel gespeeld hebben door het VB te viseren en andere eventueel racistisch geïnspireerde de hand boven het hoofd te houden. Gezien die "samenwerking" ...
![]() |
#78 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
en dit dan ook afkeur. |
||
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Overtuigende "argumenten" zijn dat. Het Vlaams Blok heeft een programma dat een zeer soliede onderbouw heeft. Een onderbouw die zeker steviger is dan die van de CVP in haar gloriejaren. Europa heeft een grote behoefte aan partijen zoals het Vlaams Blok. Ook als het vreemdelingenprobleem opgelost is. |
|
![]() |
![]() |
#80 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Natuurlijk heeft het Nederlands establishment Pim Fortuyn vermoord. Door een klimaat te scheppen van diabolisering tegen Fortuyn waardoor moord voor bepaalde fanatieke elementen een aanvaardbare oplossing bleek te worden. |
||
![]() |