![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Europees Commissaris
|
![]() Jij bent degene die persoonlijke aanvallen hanteert hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Been there, seen that. Een tijdsverdrijf als een ander, dat op zijn beurt snel saai wordt.
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Vooral op het vlak van afdruipen in discussies, of geband worden na persoonlijke aanvallen als ze zonder argumenten zitten. Ze zijn ook bijzonder sterk in het onmiddellijk terugkomen onder dubbelnicks om opnieuw geband te worden. Van die mannen gaan we nogal een revolutie kunnen verwachten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het Dirk-Vijnck-syndroom is dan ook een woord dat zeker in de volgende editie van Van Dale opgenomen moet worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U moet ongetwijfeld een spannend leven hebben als u opkijkt naar als Walter Van Beirendonk verklede kwajongens die af en toe betogen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Iedere persoon heeft de plicht te janken als de flikken iets doen tegen die persoon. All Cops Are Bastards! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dat zal wel niet het enige zijn dat u niet duidelijk is. In al hetgeen u hier al postte en die ik las, druipt de politieke correctheid ervan af in opvattingen over mens en maatschappij, blijken van levensstijl,........... Als Walter Van Beirendonk verkleed?????? Een woordje uitleg zou geen kwaad kunnen..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Gouverneur
|
![]() Enkel mensen die bevliegingen volgen, die leven van dag tot dag, kunnen daar saaiheid in ontwaren. Vandaag dit en morgan dat. Laat dat nu net de grootste slachtoffers van de huidige tijdgeest zijn en ik heb niet de indruk dat dit bij die -weinige- nsa'ers die ik al zag en sprak zo is. Maar goed, ik heb er dan ook nog maar een paar gezien en gehoord..........
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Minister
|
![]() Die dude van casa pound, waar de nsa zo van fan van is lijkt verdacht veel op walter van beirendonck.
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben liberaal, voorstander van concensus, Belgisch confederalisme Verder nog vrijzinnig en ethisch progressief, vind jij dat nu zo politiek correct, mij goed. Mijn levensstijl doet niet echt terzake, net zoals ik de uwe a priori oninteressant vind. Ik heb het namelijk niet op schreeuwers, die dikwijls iets verbergen met hun lawaai... "Als Walter Van Beirendonck verkleed": bekijk ze wanneer ze paraderen, of zoek op hoe ze er in Italie bijlopen, daar halen veel nsa'ers de mosterd tegenwoordig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Die gast is gewoon een Italiaanse zanger zondermeer, ik denk dat de gasten van NSA vooral diens ideeën en stijl van militantisme interresant vinden en niet zozeer het feit dat'm een kletskop en een lange baard heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Overigens kan u mijn levenstijl of mijn opvattingen veel minder goed beoordelen dan ik de uwe. Juist omwille van het feit dat ze zo afgezaagd mainstream zijn. |
|
![]() |
![]() |