![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Breng maar een voorbeeldje van christenen die moslims of hindoes of whatever als slaven gevangen nemen en mishandelen tot ze zich bekeren, zoals ik een voorbeeld gaf van moslims die christenen gevangen namen om ze bekeren, te misbruiken en te mishandelen met besnijdenissen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Uw letterlijke woorden: "Ik verwacht nu een tegenvoorbeeld van gelijkaardige proportie in de Christenlanden die jij opsomde. Zodat jij je stelling kan staven dat het in de christenlanden even hard aan toe gaat als in de moslimlanden wat slavernij betreft." Dat heb ik u gegeven. U moet nu dus niet uw stront gaan intrekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of is het een combinatie van de drie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Proportie: Lat. 'proportio', evenredigheid, gelijk van maat: grootteverhouding; in de schilderkunst, beeldhouwkunst en architectuur de verhoudingen ... Ik heb de indruk dat u vaak zelf niet weet wat u post. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() OK, deze draad is ondertussen verworden tot het zoveelste gekissebis over het geslacht der engelen. Gedesabonneerd.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
__________________ Denk even na voor je antwoord geeft: http://forum.politics.be/showthread.php?t=116740 Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 20 juni 2009 om 13:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nee, dan zou men geen haar beter zijn dan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() De vergelijking met christelijke geestelijke leiders klopt niet. Koranleraars of imams zijn ouder, getrouwder en dus niet seksueel gefrustreerd zoals die jongeman. Op die leeftijd (19) zou hij eigenlijk zelf nog achter de schoolbanken moeten zitten...
Enfin, ik begrijp niet wat circe met zo'n topic wil aantonen? Dat moslims niet immuun zijn voor het zondigen? Oe, dat wisten we nog niet. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk he, er is gen enkele reden om te veronderstellen dat er binnen een groep meer of minder pedofielen zitten, of je nu moslims, ateist, christen of wat ook bent!
Iedereen mee?? Goed zo! Wanneer pedofilie onder iedere groep even veel of weinig voorkomt, zijn er enkel nog omgevingsfactoren die meer of juist minder kansen biedt voor het handelen van pedofielen. Een omgeving die seksuele handelingen tussen dezelfde geslachten, tussen familie, tussen ouderen en kinderen ontkend als bestaand onder de leden van de groep biedt dus een kader voor misbruik, omdat die werkelijkheid ontkent wordt, slachtoffers zwijgen en daders zich verschuilen achter het onwaarschijnlijke van hun handelen voor anderen. Simpel lijkt me, iedere repressief en ontkennend klimaat maakt slachtoffers minder bereikbaar en sluit hulp uit, ook voor daders.. Het gaat dus niet over religie maar gedrag, wat in religieuze ideologie zijn oorsprong geeft |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uit nader onderzoek blijkt dan weer dat het geen uitzonderingsgeval is. Wat is uw probleem daarmee? Moet het onder de mat worden geveegd, net zoals de gevallen van incest in de marokkaanse gezinnen? mij niet gelaten hoor! dat ze mekaar maar blijven bespringen. ik zal er geen oog minder dicht voor doen. en we moeten er dus verder over zwijgen. juist.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 20 juni 2009 om 14:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Jij probeert da te trekken naar de racistische kant, mss moet je een verklaring zoeken voor de mensen die het veel minder breed hebben dan jij en die mss sneller iets jatten in de winkel. Mss is dit een reden voor vele criminele allochtonen. Omdat er onder de allochtonen veel meer kansarme gezinnen zijn. Natuurlijk mag dit geen reden zijn om de criminele pad op te gaan. Mss krijg je niet genoeg kansen, maar je kan altijd die kansen die je hebt grijpen. Het leven is hard voor iedereen. Racisme aanpakken, maar ook criminaliteit!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nope! In 2008 werd de veroordeelde kinderverkrachter opnieuw met open armen binnengehaald bij het Vlaams Belang. "Eigen misdadigers eerst" zeg maar...
Laatst gewijzigd door Raf : 20 juni 2009 om 18:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Uit: Recensie van Stephen O. Murray & Will Roscoe (red), Islamic Homosexualities. Culture, History, and Literature. New York/Londen: New York University Press, 1997, 331 pp., index, €46,90." Tja... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() Wat vreemd dat je daar een probleem mee hebt, aangezien jij de "eigen kinderverkrachter-pedofeet-crimineel eerst aanbidding" bij de moslims als de evidentie zelve beschouwt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Voor moslims doet dat er toch niet toe, gezien hun profeet er op los mocht verkrachten. Denk je dat zijn 6-jarige bruid Aisja dat leuk vond? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Gouverneur
|
![]() [quote=Dimensie;4185148]
Citaat:
Stel ik nu zo'n moeilijke vraag? ![]() |
|
![]() |