![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Wiens overlijden raakt je het meest ? | |||
Michael Jackson |
![]() ![]() ![]() |
15 | 24,19% |
Karel Van Miert |
![]() ![]() ![]() |
9 | 14,52% |
Farrah Fawcett |
![]() ![]() ![]() |
5 | 8,06% |
Yasmine |
![]() ![]() ![]() |
33 | 53,23% |
Aantal stemmers: 62. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 28 juni 2009 om 11:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het Vlaamse Zinnik?
![]() Neenee: het Waalse Soignies! |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De resultaten zeggen veel over dit forum. Onnozele variété-artiesten vergelijken met een groot man als Karel van Miert!!
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() karel van miert.
Allee. Groot? |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
Edit: Lincoln was voor mij de meest rakende ...
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 28 juni 2009 om 13:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Parlementsvoorzitter
|
![]()
![]() |
#67 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard. Een groot man. Het is niet omdat hij een ander gedacht had dat hij plots geen groot man meer zou zijn. Zo heb ik ook veel respect voor Herman van Rompuy, zonder 's mans mening te delen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lincoln... een mens onder de mensen. Met respect voor alle anderen die overleden zijn en veel aandacht krijgen door hun sterrenstatus of staatsmanschap.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Overigens komt u niet zo overtuigend over mbt de "grootheid" van van miert, als dit enkel kan gebeuren mits een ongepaste sneer naar Yasmine. (m.i. wil u iets verdringen) Laatst gewijzigd door born2bewild : 28 juni 2009 om 15:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() bedoelt u dat Yasmine een grote man was? Ik dacht namelijk dat u Yasmine wou denigreren, terwijl het over MJ bleek te gaan. Excuses voor deze grove fout. Citaat:
Enfin, ook bij u geldt dus: hoe meer nabij, in tijd (startende bij uw geboortedatum) en ruimte, hoe meer u erdoor geraakt bent. Stel u voor, u lijkt wel een kleinburger. Maar geen paniek, we zullen het niet voort vertellen. Laatst gewijzigd door born2bewild : 28 juni 2009 om 16:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Similarity between MJ and a Playstation 2? Both used to be black and were turned on by excited small boys
![]() Laatst gewijzigd door bgf324 : 28 juni 2009 om 16:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Parlementslid
|
![]() Farrah.
Voor politici heb ik weinig sympathie, Michael Jackson idem ditto, en van Yasmine had ik nog nooit gehoord (ik woon niet op de maan maar wel buiten het bereik van de Vlaamse TV en BV-media). |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idem hier. Van Miert mag dan een zeer goed politicus zijn geweest, emotioneel heeft zijn dood mij maar matig geraakt. En Jackson al helemaal niet, omdat hij door de jaren heen compleet werd ontmenselijkt door de media (en gedeeltelijk ook door zichzelf, natuurlijk). Jackson was eerder een multinational op zijn eigen. (maar blijkbaar wel met 400miljoen $ aan schulden)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toe maar..."onnozele" ![]() Laatst gewijzigd door born2bewild : 28 juni 2009 om 17:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik zie niet in welke verandering zijn dood zal hebben tov de bestaande toestand, behalve dan voor diegenen die hem persoonlijk kenden. Zal de EU nu uiteenvallen? Volgens mij evenveel als de dood van (onnozele?) Yasmine, en zeker minder dan de dood van (onnozele?) MJ. Maar dat heeft dus niets te maken met hoeveel iemand zich geraakt voelt. En daar gaat deze draad over. Laatst gewijzigd door born2bewild : 28 juni 2009 om 18:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]() 1. Jasmine, uiteraard: ze was nog zo jong! Veel te jong om te sterven. En ook de manier waarop, gewoon tragisch.
2. Michaël Jackson, hij was ook nog maar 51, veel te jong dus. Hij had ook toch wel een tragisch leven, zat blijkbaar jarenlang aan de pillen. 3. Farah de actrice. 62 jaar, nog te jong om te sterven. Vooral de vreselijke pijnen en de geestelijke miserie gepaard aan haar ziekte maakt dat zij het ook wel heel moeilijk heeft gehad. 4. Karel Van Miert. Zijn dood raakt me helemaal niet: hij was 67 wat niet oud is, maar ook niet jong. als iemand van 67 sterft, dan is dat geen tragedie. En wat vooral maakt dat zijn dood helemaal geen tragedie was, is dat hij een natuurlijke dood gestorven is; dat hij geen enkele pijnen gevoeld zal hebben, meer nog: hij zal het nooit beseft hebben. Overleden in zijn boomgaard waar hij zo trots op was; hij was zijn bomen aan het bewonderen. Kan iemand een mooiere dood sterven???? Neen, Karel heeft héél veel chance gehad, integenstelling tot de 3 anderen, en in het bijzonder Yasmine, die op het moment dat zij de leeftijd zou hebben waaraan Karel Van Miert overleed, al 30 jaar dood zal zijn.
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
Het gaat hem over de tragische dood, niet over de verdiensten die de persoon heeft nagelaten. Een arm negerkindje dat sterft op 10-jarige leeftijd door ondervoeding raakt me meer dan een rijke industrieel van 80. Trouwens, Karel Van Miert de grootste van de vier opgesomd?: Ik denk dat de meesten jou zullen tegenspreken. Karel Van Miert was een saaie grijze muis voor vele mensen. De meesten zullen wel niet eens weten hoe hij eruitziet. ![]()
![]() |