Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 augustus 2009, 16:49   #61
Valentine Julien
Burgemeester

Stuur een bericht via Skype™ naar Valentine Julien
Standaard

"terugdeinzen van noodzakelijke vaccinaties?"
.
Waar rook is is vuur.
Zo zeker zou ik toch maar niet zijn van mijn zaak.
Klinkt mij nog al opdringerig maat!

Ik heb me er op mijn manier in verdiept en verbaasd dat de grootste leugen meer geloofd word dan de kleine waarheid.

Wie garandeert mij dat ik mijn eigen lijf souvereiniteit kan behouden op deze planeet???

Wist je dat zelfs Louis pasteur ZELF tegen vaccinaties is?
Wie garandeert mij dat de farmaceutische industrie het goed voor heeft met mij?

AT byterage
Wie bedoel je met "farmapushers?"

hOEVEEL GELD HEBBEN DIE ?
Hoeveel reclame plaatsten die in kranten?
Hoeveel aandeelhouder zijn die van kranten?
merci om me uit te leggen op welke manier die er beter van worden van hun verhaal te houden.?
Zolang als de wereldelite op een oorlogseconomie draait weiger ik deelname aan financiering ervan. De european defense agency had niet opgericht mogen worden door de 27 ministers zonder de toestemming van de burgers!!!Burgers willen geen oorlogen! Stop met belasting betalen!!
www.democratie.nu Zonder bindende referenda geen echte democratie.
Valentine Julien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2009, 19:13   #62
byterage
Vreemdeling

byterage's schermafbeelding

Standaard

Farmapushers daarmee bedoel 'k alle vormen van opdringerige types die pillen proberen aansmeren zonder dat het objectief gezien enig nut heeft, integendeel, dit is dus een redelijk ruim concept, het gaat onder andere over dokters die de ethiek aan de kant schuiven voor persoonlijk gewin, professoren en docenten die een slecht voorschrijfgedrag aanleren omwille van omkooppraktijken, papers die worden gefabriceerd door de farmaceutische industrie zelf ipv. de dokters enz...

http://www.critpsynet.freeuk.com/pha...alindustry.htm

Citaat:
hOEVEEL GELD HEBBEN DIE ?
Moest 'k hoofdaandeelhouder zijn zou 'k het u direct zeggen.

Citaat:
Hoeveel reclame plaatsten die in kranten?
Hoeveel aandeelhouder zijn die van kranten?
merci om me uit te leggen op welke manier die er beter van worden van hun verhaal te houden.?
Sommige kranten hebben wel degelijk objectieve journalisten en gaan er prat op dat ze een scherpe gevatte primeur kunnen brengen. Het is echter zo dat de dag van vandaag de objectieve waarheid binnen de journalistiek het verliest van de potentiële winstwaarde.

Zelfs al is er belangenvermenging van aandeelhouders, dan kan een krant uit eigenbelang de waarheid aan het licht brengen tegenover concurrerende farmaceutische bedrijven.

Uw redenering omtrent de verweving van kranten, reclame & farmaceutische industrie is volgens mij overgesimplificeerd. Er is een aantoonbare corruptie van de objectieve wetenschap binnen universiteiten en hogescholen, en daar worden mijns inziens "aan de bron" de grootste verliezen geleden voor de maatschappij, niet in de mogelijke manipulatie van de publieke perceptie door kranten.

Laatst gewijzigd door byterage : 14 augustus 2009 om 19:14.
byterage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2009, 16:35   #63
Marker
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieke Bekijk bericht
het uitroepen tot een pandemie was, volgens de criteria, meer dan terecht. En volgens sommige wetenschappers zelfs aan de late kant.

Voor de rest is het weeral een zeer vrije "connect the dots", al dan niet op basis van verkeerde, en al serieus achterhaalde, of zelfs weerlegde, informatie

38000 mensen besmet in een periode waarin het griepvirus normaal niet voorkomt. En dat is enkel maar voor de VS.

O ja, en griep hoeft niet dodelijk te zijn om verlammende uitwerking op de maatschappij te hebben
Het was te laat. Men is zijn eigen regels niet nagekomen.

To openingsposter: had de WHO (staat voor world health organisation: en dus voor een betere volksgezondheid) en de V.N. om één of andere reden de burgers ziek willen maken, dan hadden ze daar niet dit virusje voor gebruikt, maar H5N1 of een dodelijker exemplaar.
Marker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2009, 16:42   #64
Marker
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kameleon Bekijk bericht
Armoede is toch simpel op te lossen door gewoon geld bij te drukken of af te schaffen ? Waarom doen ze dat niet ? Iedereen is toch zo goed van inborst ?
Je redenering is ook simpel, iets te.
Marker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2009, 22:01   #65
Valentine Julien
Burgemeester

Standaard

Beste Marker
ivm H5N1 virus
Dat is ook hetgeen er verspreid is door Baxter iov de WHO. Ze stuurden 'per ongeluk' dat virus gemengd met andere dingen naar 18 labos in maart/

Bovendien is er in 1976 nog eens een vaccinatie campagne geweest in de VS.
Hierbij zijn vele mensen gestorven en verlamd door een toevoeging aan het vaccin is het vermoeden. Dit is niet bewezen.
Ron Paul, arts en presidentskandidaat bij de laatste campagne waarschuwt er ook voor;

Pas dus maar op met dit ongeteste vaccin!
Laat je er niet zomaar mee inenten!

http://www.naturalnews.com/z026717_s...u_vaccine.html

at Byterage

ja met die kranten en tv is wat simpel voorgesteld I know.
Ik dacht bv aan een reportgae over Monsanto en Gen Gemanipuleerd voedsel gemaakt door 2 journalisten die er hun job door verloren... Je vind ze nu wel op het Net

"aantoonbare corruptie"

..... je bedoelt verregaande belangen vermenging tussen wetenschap en bedrijven?

leuk dat STOP teken in je handtekening....
Zolang als de wereldelite op een oorlogseconomie draait weiger ik deelname aan financiering ervan. De european defense agency had niet opgericht mogen worden door de 27 ministers zonder de toestemming van de burgers!!!Burgers willen geen oorlogen! Stop met belasting betalen!!

Laatst gewijzigd door Valentine Julien : 16 augustus 2009 om 22:14.
Oud 16 augustus 2009, 22:15   #66
<!-- / message -->
Parlementslid

<!-- / message -->'s schermafbeelding

Standaard

Valentine Julien, alleen zij die samenzweren in het geloof in samenzweerders beweren dat het verzonden materiaal bedoelt was voor de rechtstreekse productie van vaccins.
Oud 17 augustus 2009, 08:25   #67
Valentine Julien
Burgemeester

Standaard

Homeless people die after bird flu vaccine
Trial in Poland

http://www.telegraph.co.uk/news/worl...in-Poland.html

....Poland's health minister, Ewa Kopacz, has said that the doctors and nurses involved should not return to their profession.
Oud 17 augustus 2009, 08:30   #68
Pieke
Perm. Vertegenwoordiger VN

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door byterage Bekijk bericht
Farmapushers daarmee bedoel 'k alle vormen van opdringerige types die pillen proberen aansmeren zonder dat het objectief gezien enig nut heeft, integendeel, dit is dus een redelijk ruim concept, het gaat onder andere over dokters die de ethiek aan de kant schuiven voor persoonlijk gewin, professoren en docenten die een slecht voorschrijfgedrag aanleren omwille van omkooppraktijken, papers die worden gefabriceerd door de farmaceutische industrie zelf ipv. de dokters enz...

http://www.critpsynet.freeuk.com/pha...alindustry.htm
Hoe gerechtvaardigt is het om datgene dat verondersteld wordt te gelden voor de psychiatrie, te gebruiken om een hele wetenschappelijke tak, en bij uitbreiding de hele medische opleiding en de medische onderzoeksinstituten, over eenzelfde kam te scheren?
Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.
Pieke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2009, 08:38   #69
Pieke

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Valentine Julien Bekijk bericht
Homeless people die after bird flu vaccine
Trial in Poland

http://www.telegraph.co.uk/news/worl...in-Poland.html

....Poland's health minister, Ewa Kopacz, has said that the doctors and nurses involved should not return to their profession.
uit uw artikel:

Citaat:
Although authorities have yet to prove a direct link between the deaths and the activities of the medical staff
maar vooral:

Citaat:
Investigators are also probing the possibility that the medical staff may have also have deceived the pharmaceutical companies that commissioned the trials.
Maar dat is zever natuurlijk. Die farmaceutische bedrijven zijn de echte schuldigen eh, zij hebben die doden op hun geweten. Moedwillig natuurlijk. Moedwillig.

Citaat:
In 2002, a number of ambulance medics were found guilty of killing their patients for commissions from funeral companies.
Ook overduidelijk de schuld van de farma-maffia
Oud 17 augustus 2009, 11:04   #70
Pieke

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Beste Marker
ivm H5N1 virus
Dat is ook hetgeen er verspreid is door Baxter iov de WHO. Ze stuurden 'per ongeluk' dat virus gemengd met andere dingen naar 18 labos in maart/
begin dan maar eens met aan te tonen dat het gebeurt is in opdracht van de WHO, en dat Baxter het moedwillig/intentioneel verspreid heeft met het oog een pandemie te kreeren.

Citaat:
Bovendien is er in 1976 nog eens een vaccinatie campagne geweest in de VS.
Hierbij zijn vele mensen gestorven en verlamd door een toevoeging aan het vaccin is het vermoeden. Dit is niet bewezen.
en dat laatste is essentieel. Niet bewezen. 500 patienten op een totaal van 40 miljoen vaccins. We kunnen in het licht van dergelijke cijfers een mooie ethische discussie houden over de rechten van het individu vs de belangen van een maatschappij, maar iets zegt me dat u zo'n discussie niet echt interesseert.
O, en ik raad je aan eens iets te lezen over Guilaum-Barré syndrome, waar die patienten uit 1976 door getroffen waren. Als ge wilt link ik wel iets, maar ook nu weer vermoed ik dat u dat niet interesseert.

Citaat:
Ron Paul, arts en presidentskandidaat bij de laatste campagne waarschuwt er ook voor
Pas dus maar op met dit ongeteste vaccin!
Laat je er niet zomaar mee inenten!
Bullshit. Die ongetestheid toch

Citaat:
Straffe bron zeg. Doe je ook aan FAQ-checking?
Oud 17 augustus 2009, 12:34   #71
byterage
Vreemdeling

byterage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoe gerechtvaardigt is het om datgene dat verondersteld wordt te gelden voor de psychiatrie, te gebruiken om een hele wetenschappelijke tak, en bij uitbreiding de hele medische opleiding en de medische onderzoeksinstituten, over eenzelfde kam te scheren?
Ik denk dat ik mij met "opdringerige types die pillen proberen aansmeren zonder dat het objectief gezien enig nut heeft" heel duidelijk beperk tot een bepaalde groep en dus niet aan die overgeneralisatie doe die u beweert. Dit probleem stelt zich inderdaad duidelijker in de psychiatrische opleidingen.
En gerechtvaardigd is met een d want g zit niet in "fokschaap".
byterage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2009, 12:41   #72
monza
Gouverneur

Standaard

ai tis weer een complot.
Ik denk dat NWO het gedaan heeft. En als die ontkennen zou'k daerden beschuldigen.
monza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2009, 12:56   #73
Pieke

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door byterage Bekijk bericht
Ik denk dat ik mij met "opdringerige types die pillen proberen aansmeren zonder dat het objectief gezien enig nut heeft" heel duidelijk beperk tot een bepaalde groep en dus niet aan die overgeneralisatie doe die u beweert. Dit probleem stelt zich inderdaad duidelijker in de psychiatrische opleidingen.
Citaat:
dit is dus een redelijk ruim concept, het gaat onder andere over dokters die de ethiek aan de kant schuiven voor persoonlijk gewin, professoren en docenten die een slecht voorschrijfgedrag aanleren omwille van omkooppraktijken, papers die worden gefabriceerd door de farmaceutische industrie zelf ipv. de dokters enz...
ik zie hier weinig genuanceer
Oud 17 augustus 2009, 18:54   #74
Valentine Julien
Burgemeester

Standaard

"begin dan maar eens met aan te tonen dat het gebeurt is in opdracht van de WHO, en dat Baxter het moedwillig/intentioneel verspreid heeft met het oog een pandemie te kreeren"

De FBI kreeg de opdracht dat uit te zoeken.Over het algemeen geven criminelen niet direct hun intenties zo maar prijs... zeker niet als het over zo machtige mensen gaat, met zo een vuile agenda ( van depopulatie en rassenverbetering)

En het zal niet de eerste keer zijn dat eugenetica de boventoon voert in deze delen van de wereld.. we hebben gezien wat daarvan is gekomen...

W8andC

Laatst gewijzigd door Valentine Julien : 17 augustus 2009 om 18:54.
Oud 9 juni 2010, 23:44   #75
Pieke

Pieke's schermafbeelding

Standaard

en mannen, is baxter en de who nu al aangeklaagd?
Oud 11 juni 2010, 08:31   #76
Pieke

Pieke's schermafbeelding

Standaard

het blijft akelig stil...
Oud 11 juni 2010, 10:21   #77
AsGardSGO
Minister

AsGardSGO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Weer eens een samenzwering .. tssss.....
het anti-conspiracy dogma dat men gebruikt of volgt:
  • Don't bother me with the facts, my mind is made up
  • What the public doesn't know, I won't tell them
  • If one can't attack the data, attack the people; it's so much easier
  • Do one's research by proclamation. Investigation is too much trouble and nobody will know the difference anyway
"If you can"t explain it simply, you don't understand it enough"
- Albert Einstein
AsGardSGO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2010, 14:42   #78
DonQuiSjot
Provinciaal Statenlid

DonQuiSjot's schermafbeelding

Standaard

eugenetica is de hele drijfveer in mijn visie.

= Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! =

www.swingstar.eu
DonQuiSjot is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be