![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Burgemeester
|
![]() "terugdeinzen van noodzakelijke vaccinaties?"
. Waar rook is is vuur. Zo zeker zou ik toch maar niet zijn van mijn zaak. Klinkt mij nog al opdringerig maat! Ik heb me er op mijn manier in verdiept en verbaasd dat de grootste leugen meer geloofd word dan de kleine waarheid. Wie garandeert mij dat ik mijn eigen lijf souvereiniteit kan behouden op deze planeet??? Wist je dat zelfs Louis pasteur ZELF tegen vaccinaties is? Wie garandeert mij dat de farmaceutische industrie het goed voor heeft met mij? AT byterage Wie bedoel je met "farmapushers?" hOEVEEL GELD HEBBEN DIE ? Hoeveel reclame plaatsten die in kranten? Hoeveel aandeelhouder zijn die van kranten? merci om me uit te leggen op welke manier die er beter van worden van hun verhaal te houden.?
Zolang als de wereldelite op een oorlogseconomie draait weiger ik deelname aan financiering ervan. De european defense agency had niet opgericht mogen worden door de 27 ministers zonder de toestemming van de burgers!!!Burgers willen geen oorlogen! Stop met belasting betalen!! www.democratie.nu Zonder bindende referenda geen echte democratie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Vreemdeling
|
![]() Farmapushers daarmee bedoel 'k alle vormen van opdringerige types die pillen proberen aansmeren zonder dat het objectief gezien enig nut heeft, integendeel, dit is dus een redelijk ruim concept, het gaat onder andere over dokters die de ethiek aan de kant schuiven voor persoonlijk gewin, professoren en docenten die een slecht voorschrijfgedrag aanleren omwille van omkooppraktijken, papers die worden gefabriceerd door de farmaceutische industrie zelf ipv. de dokters enz...
http://www.critpsynet.freeuk.com/pha...alindustry.htm Citaat:
Citaat:
Zelfs al is er belangenvermenging van aandeelhouders, dan kan een krant uit eigenbelang de waarheid aan het licht brengen tegenover concurrerende farmaceutische bedrijven. Uw redenering omtrent de verweving van kranten, reclame & farmaceutische industrie is volgens mij overgesimplificeerd. Er is een aantoonbare corruptie van de objectieve wetenschap binnen universiteiten en hogescholen, en daar worden mijns inziens "aan de bron" de grootste verliezen geleden voor de maatschappij, niet in de mogelijke manipulatie van de publieke perceptie door kranten.
http://studwww.ugent.be/~jdzutter/ Laatst gewijzigd door byterage : 14 augustus 2009 om 19:14. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
To openingsposter: had de WHO (staat voor world health organisation: en dus voor een betere volksgezondheid) en de V.N. om één of andere reden de burgers ziek willen maken, dan hadden ze daar niet dit virusje voor gebruikt, maar H5N1 of een dodelijker exemplaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Burgemeester
|
![]() Beste Marker
ivm H5N1 virus Dat is ook hetgeen er verspreid is door Baxter iov de WHO. Ze stuurden 'per ongeluk' dat virus gemengd met andere dingen naar 18 labos in maart/ Bovendien is er in 1976 nog eens een vaccinatie campagne geweest in de VS. Hierbij zijn vele mensen gestorven en verlamd door een toevoeging aan het vaccin is het vermoeden. Dit is niet bewezen. Ron Paul, arts en presidentskandidaat bij de laatste campagne waarschuwt er ook voor; Pas dus maar op met dit ongeteste vaccin! Laat je er niet zomaar mee inenten! http://www.naturalnews.com/z026717_s...u_vaccine.html at Byterage ja met die kranten en tv is wat simpel voorgesteld I know. Ik dacht bv aan een reportgae over Monsanto en Gen Gemanipuleerd voedsel gemaakt door 2 journalisten die er hun job door verloren... Je vind ze nu wel op het Net "aantoonbare corruptie" ..... je bedoelt verregaande belangen vermenging tussen wetenschap en bedrijven? leuk dat STOP teken in je handtekening.... ![]()
Zolang als de wereldelite op een oorlogseconomie draait weiger ik deelname aan financiering ervan. De european defense agency had niet opgericht mogen worden door de 27 ministers zonder de toestemming van de burgers!!!Burgers willen geen oorlogen! Stop met belasting betalen!! www.democratie.nu Zonder bindende referenda geen echte democratie. Laatst gewijzigd door Valentine Julien : 16 augustus 2009 om 22:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Parlementslid
|
![]() Valentine Julien, alleen zij die samenzweren in het geloof in samenzweerders beweren dat het verzonden materiaal bedoelt was voor de rechtstreekse productie van vaccins.
![]() |
#67 |
Burgemeester
|
![]() Homeless people die after bird flu vaccine
Trial in Poland http://www.telegraph.co.uk/news/worl...in-Poland.html ....Poland's health minister, Ewa Kopacz, has said that the doctors and nurses involved should not return to their profession. ![]()
Zolang als de wereldelite op een oorlogseconomie draait weiger ik deelname aan financiering ervan. De european defense agency had niet opgericht mogen worden door de 27 ministers zonder de toestemming van de burgers!!!Burgers willen geen oorlogen! Stop met belasting betalen!! www.democratie.nu Zonder bindende referenda geen echte democratie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
O, en ik raad je aan eens iets te lezen over Guilaum-Barré syndrome, waar die patienten uit 1976 door getroffen waren. Als ge wilt link ik wel iets, maar ook nu weer vermoed ik dat u dat niet interesseert. Citaat:
Citaat:
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
En gerechtvaardigd is met een d want g zit niet in "fokschaap".
![]() |
![]() |
#72 |
Gouverneur
|
![]() ai tis weer een complot.
Ik denk dat NWO het gedaan heeft. En als die ontkennen zou'k daerden beschuldigen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Burgemeester
|
![]() "begin dan maar eens met aan te tonen dat het gebeurt is in opdracht van de WHO, en dat Baxter het moedwillig/intentioneel verspreid heeft met het oog een pandemie te kreeren"
De FBI kreeg de opdracht dat uit te zoeken.Over het algemeen geven criminelen niet direct hun intenties zo maar prijs... zeker niet als het over zo machtige mensen gaat, met zo een vuile agenda ( van depopulatie en rassenverbetering) En het zal niet de eerste keer zijn dat eugenetica de boventoon voert in deze delen van de wereld.. we hebben gezien wat daarvan is gekomen... W8andC Laatst gewijzigd door Valentine Julien : 17 augustus 2009 om 18:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() en mannen, is baxter en de who nu al aangeklaagd?
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() het blijft akelig stil...
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Minister
|
![]() het anti-conspiracy dogma dat men gebruikt of volgt:
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() eugenetica is de hele drijfveer in mijn visie.
Vragen over de (financiële) crisis, vaccinaties, chemtrails? citizensinactionbelgium.ning.com/ Citizens In Action - Belfort Group Gent www.belfort-group.eu Steun www.democratie.nu als u nog een beetje om uw vrijheden geeft. = Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! ![]() www.swingstar.eu |
![]() |
![]() |