![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Minister-President
|
![]() Ik verwijs naar reactie van Hallebarde hierboven. Ik heb daar niets aan toe te voegen. Objectiever kan niet. Je emo-reactie zegt genoeg.
![]() |
#64 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Minister-President
|
![]() Maar dan zal iedereen dat moeten doen, terwijl er nu sprookjesfiguren zijn die helemaal geen belastingen moeten betalen omdat ze uit de juiste kut gevallen zijn.
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die hun gat zal ook moeten volgepompt worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Inderdaad ! de politici. Die zelfde politici, die als alternatief gaan dienen voor het zo vermaledijde Koningshuis... Goe bezig zekers ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() En dan nog, dan heeft het volk tenminste een zeg in wie staatshoofd is, nu is dat puur op nepotisme gebaseerd. In Zwitserland is elke minister om beurt een tijdje cerimoniëel staatshoofd / voorzitter van de regering en ze krijgen daarvoor niets bovenop hun ministerwedde. We kunnen dus gerust zonder formeel staatshoofd (of zonder betaald staatshoofd).
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() De stank van het systeem belet mij daartoe.
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoezo? We hebben al een eerste minister. Gewoon het koningshuis afvoeren zonder vervanging dus. Ik zie niet welk gat er zou moeten volgepompt worden.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat moet hij nog doen de wetjes tekenen bij wijze van spreken, die nota bene voorgekouwd worden door zijn medewerker, waar hij dan een verslagje van krijgt ? Dan nog eens de regeringen helpen vormen, terwijl hij al bewezen heeft in die keuze niet neutraal te zijn... Nu een president zou zeker niet neutraal zijn, maar wie zegt dat de ploeg niet zou kunnen gaan werken zonder koning ? Ik denk nu niet dat het summum van moeilijkheid moet zijn om een regering te vormen zonder koning. Dus feitelijk welk belang heeft het nog tenzij protocollair, en in tijden van crisis en stijgende efficientie waarom zouden wij een protocollaire functie ondersteunen ?? We gaan het anders formuleren, hij moet niet weg, maar kan hij niet zorgen dat hij zijn geld waard is. Hoe kan hij zijn 1Miljard opbrengen per jaar voor het belgische volk. Wat kan hij doen die ons land 1 miljard rijker kan maken per jaar. Zodanig dat wij allen samen 1 miljard meer verdienen ??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Minister-President
|
![]() In Frankrijk laat Sarkozy het wel eens hangen qua pompeus gedoe (het is dan ook een Fransman), maar hij bepaalt wel het beleid en hij moet verkozen worden.
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uwe koning zijn kot is zogezegd geschonken aan de Belgische staat maar onder de voorwaarden dat al zijn nazaten het recht hebben op het nut. Met andere woorden wil dat zeggen, het is van hem en zijn erfgenamen maar het staat op naam van de Belgische staat die het in hun plaats moet onderhouden, alle kosten moet dragen en zij dienen nooit successierechten te betalen. Wel, onder die zelfde voorwaarden mag de staat mijn paleis ook hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het zou me verbazen moest uw stulpje iets gelijkaardigs te bieden hebben aan de staat.
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Ik heb op dit forum al eens een hele discussie gehad die ontaarde in een vergelijking tussen systeem, beerput, stront, etc... Dat ga ik deze keer rustig ontwijken.
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
![]() Waarom zou de Staat dit moeten doen met jouw zogenaamde "paleis", gij, een simpele burger zonder speciale functie. Man, weet waar je plaats is! ![]()
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() Hier zijn we België, niet Zwitserland.