![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb een coniferenhaag, schiet, drink Duvel, eet vlees & frieten, neem verlof heb een kaste dus ik mag dat.
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mosselen zijn het hoogtepunt van de Vlaamse keuken!
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mosselen zijn voor het klootjesvolk wéét U.... En magnike voelt zich blijkbaar gezien zijn adoratie voor de koninklijke familie vér verheven boven datzelfde klootjesvolk... Magnike moet bijgevolg voor oesters gaan in navolging van zijn koninklijke idiolen... En zeg nu zelf, hoe zou jij je voelen als je weet dat datzelfde klootjesvolk op dat moment een lekkere dampende portie mosselen voor zijn neus heeft staan om soldaat te maken ,en hij op dat moment alléén maar kan dromen van een dozijn heerlijke oesters.... Frustrerend mijn beste..... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alles beter dan de fishsticks van de Fransen
![]()
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee, geef mij maar frieten, mosselen en een Duveltje. Ik ben dan ook een sans-cullotes ![]()
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd!
![]() @ Topicstarter: ga in de oude dorpskernern van de vissersdorpen zoeken (koksijde, Lombardsijde, ...) gegarandeerd een tof restaurantje. Doen we steeds na een weekendje zee: mosseltjes eten in plaatselijk dinges ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar die wil er dan wel een wit wijntje bij.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al die vetzakkerij met die oesters. Lustopwekkend zeggen ze dan. Tot dat alles onder de oester hangt.
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel U voor dat de vlamingen massaal gaan oesters consumeren, wel dan gaan zij,magnike incluis eens eindelijk van die lekkerre mosseltjes kunnen genieten... En net dat gunnen we ze niet.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Jacques Brel : Les Bourgeois De Strangers Nen Bourgeois
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mij niet gelaten..... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Europees Commissaris
|
![]() Laat ik nu net iets gelezen hebben over de mosselconsumptie... Blijkbaar lust 5% van de Belgen en 25% van de Nederlanders geen mosselen en het grappige is dat hoe noordelijker in Nederland met de Waddenzee (met relatief veel mosselen) dichtbij, hoe minder min mosselen schijnt te lusten....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De beste mossels vind je daar. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() 'Iese' lag vanmiddag nog op Zuid-Beveland... ![]()
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() Ik haal mijn mosselen trouwens ook steeds in Yerseke. Dat is voor mij maar een minuut of twintig rijden. Op restaurant eet ik zeer zelden mosselen wegens veel te duur. In Frankrijk zijn de prijzen al een pak redelijker, maar dan zijn het natuurlijk geen Zeeuwse... Laatst gewijzigd door Djiezes : 16 juli 2009 om 14:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Minister
|
![]() Gisteravond mosselen gegeten in 't Biezemhof te Aalter. Beste groentenmix die ik ooit bij - reeds zeer grote schelpvullende - mosselen at. Mosselen �* volonté, frieten, brood, sausjes, ... allemaal in de prijs van €22 begrepen én toen kregen we nadien nog een Irish coffee van het huis toe. Ja, er zijn nog van die zaken.