![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
En verder, 5/7 heeft geen vrije keuze, worden zij dan door hun familie verstoten? Alsof er geen strubbelingen zijn in Vlaamse gezinnen over partnerkeuze. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie niet in waarom ik zielig zou zijn omdat nogal wat mannen toegaven buiten het huwelijk hun geluk te zoeken zonder daarom hun huwelijk te willen verbreken, zielig zijn vooral hun echtgenotes denk ik. Hoe moet je bronnen aanhalen voor wat tijdens gesprekken werd gezegd, dacht u dat ik dan een formulier boven haal en roep" teken even dat jij ontrouw bent (geweest) en denkt u dan dat mannen dit doen?? Nee toch, das pas zielig! Maar volgens jou redenering kunnen allochtonen geen kritiek hebben op allochtonen, het volstaat immers dat een autochtoon een andere mening heeft en op basis van origine het beter weet...heeft u nog zo een lichtpunt in dit gesprek?? ![]() Laatst gewijzigd door alice : 19 juli 2009 om 00:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het totale gebrek aan enige vorm van zelfkritiek bij de islamieten maakt een vruchtbare discussie onmogelijk Alice, daarom bewonder ik je doorzettingsvermogen dubbel. Degene(n) die steeds moord en brand schreeuwen - of 'je vertelt leugens en/of onzin' - of jou steeds denigrerend aanspreken, je zelfs (verkapt of openlijk) beledigen - je integriteit en ervaring in vraag stellen - steeds agressief reageert op jouw bijdragen, je beschuldigt van leugens, je een regelrechte leugenaar noemt, wild om zich heen schoppen enkel en alleen maar met het doel om te raken, hárd te raken - komt zélf ongeloofwaardig over - nét omdat tegenwoordig iedereen informatie kan opzoeken over het onderwerp - er zijn bronnen en info-sites genoeg, enkel maar op Inet, zonder de rest te vermelden. Iemand die een verschil maakt tussen een 'gearrangeerd' en een 'geforceerd' huwelijk, die 'strubbelingen' bij partnerkeuze in Vlaamse gezinnen vergelijkt met gedwongen huwelijken, ziet er blijkbaar geen graten in om bij ONS - buiten 'gearrangeerde' huwelijken - ook de hele islamitische zooi te introduceren met als 'icing on the cake'; de 'rechtvaardige wetten van allah; de 'sharia'!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, en je ziet waartoe het leidt als je de vrouw laat kiezen: ze kiest eerst voor de goorste klootzakken, de oude vetzakken, de leugenaars, de manipulatoren, enz...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Je kunt natuurlijk ook kiezen voor een derde optie. Jezelf niet bemoeien met de partnerkeuze van je zoon of dochter en hen een leven laten leiden zoals zij het zelf willen en niet zoals jij het wilt.
![]() |
#66 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tja, stomme wezens, die vrouwen. Ze zijn inderdaad veel beter af indien ze worden geleid door een vastberaden mannenhand.
![]() |
#67 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb ervaring met die agressie, vandaar mijn doorzettingsvermogen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hij heeft een paar blauwtjes opgelopen bij die 'stomme vrouwen'. Hebben blijkbaar gekozen voor een simpele arbeider in plaats van zijn zelfverklaarde genialiteit. Valt moeilijk te verkroppen. Vandaar zijn aversie...
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 19 juli 2009 om 09:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn nu eenmaal bepaalde sociologische vaststellingen. Klootzakken, misdadigers en zware jongens hebben meer succes dan saaie burgermannetjes. Mannen met geld, macht, kennis of beroemdheid - zakenmannen, politici, kunstenaars, filosofen, ... - hebben meer succes dan een simpele arbeider. Dat is ook biologisch perfect verklaarbaar.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De familie die haar vrouwen laat kiezen onderwerpt zich dus aan de andere families. Dat is een self-defeating strategy.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens uw redenering komt geen enkel arbeider aan een vrouw, vandaar dat "gearrangeerde " huwelijken noodzakelijk zijn? Verlicht me! Laatst gewijzigd door alice : 19 juli 2009 om 10:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als dit je mening over vrouwen is kan ik me voorstellen dat niemand voor u kiest uit vrije wil! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bedankt om inzicht te bieden hoe je tot je uitspraken komt, waarop ze gebaseerd zijn, dat biedt inzicht waarom een normaal gesprek met een vrouw voor u zowat een mirakel is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, je hebt het weer niet begrepen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan jou om toe te lichten wat ik niet begrepen zou hebben, liefst zonder harde hand, kan dat?
|
![]() |
![]() |