![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie er baat bij heeft en wie er bij benadeeld wordt? Als het ongenoegen van zovele mensen terecht is, dan moet dit door zo'n studie gebaseerd op objectieve gegevens kunnen onderbouwd worden lijkt me. Uit zo'n studie zou volgens mij overduidelijk uitkomen dat de autochtonen, en dan vooral de lagere en middenklassen van de samenleving hier bijna volledig opdraaien voor de lasten, terwijl de lusten verdeeld worden over migranten en een toplaag in de samenleving. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Toch zien af en toe, eerder toevallig, enkele cijfers het daglicht. In mei '98 raakten enkele statistieken bekend van de VDAB waaruit bleek dat de mannelijke werkloosheid bij Noord-Afrikanen en Turken in Vlaanderen 32,3% bedroeg, bij Vlamingen was dat slechts 5,2%. De werkloosheid ligt bij Noord-Afrikanen en Turken maar liefst 6,2% hoger dan bij Vlamingen. Dan heb je nog het verlies aan inkomsten voor de sociale huisvestigingsmaatschappij door de massale aanwezigheid van vreemdelingen in sociale woningen, ze doen vaker beroep op sociale voorzieningen, hoge kost inzake criminaliteit waar vreemdelingen sterk in vertegenwoordigd zijn, enz enz,... Het hoeft geen betoog dat aan de massale aanwezigheid van vreemdelingen en het onderhouden van de multiculturele samenleving in het algemeen een gepeperd prijskaartje hangt.
![]() |
![]() |
#63 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
toch vind ik niet dat het VB de juiste oplossingsmethodes aanreikt. Ik stel mij nog altijd de vraag hoe ze dat concreet gaan waarmaken. want in dat uitwijzingsbeleid dat jij hier ten berde brengt zie ik toch veel gaten en blijven er nog een aantal vragen onbeantwoord.
![]() |
![]() |
#64 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
zijn ze misschien te moeilijk?
![]() |
![]() |
#65 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#66 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#68 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Het is nogal logisch dat ook het VLAAMS BLOK niet voor alles een pasklare oplossing heeft, maar ze hebben al minstens dit voordeel, dat ze uitgaan van de realiteit en niet van een vooraf geconstrueerd fabeltje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() Dat is pure onzin. Het Vlaams Blok heeft niet voor alles pasklare oplossingen en beweert dat ook nergens. Toch eigenaardig trouwens dat een aantal programmapunten van het Blok reeds overgenomen zijn door het regime...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar is niks eigenaardigs aan. Het huidige regime kent ook de knelpunten en speelt daar op in. Dat heeft niks te maken met het Racistisch Blok.
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() Neen, natuurlijk niet,
![]() ![]() ![]() ![]() Knudde, jong, puur knudde... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() Als ik lees wat Steve - new Stalin - Stevaert allemaal debiteert, dan slaat mij de schrik pas goed om het hart.
Zijn verhalen komen mij zeer bekend voor. Ik was namelijk onmiddellijk na de val van de muur in Oost-Duitsland en heb daar de uit de eerste hand het effect van de sprookjes van Stalin Steve kunnen vaststellen en mogen aanhoren. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() 'SAMEN, VOOR DE MENSEN, EN VOLLEDIG GRATIS OP WEG NAAR DE BELGISCHE DEMOCRATISCHE REPUBLIEK'?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() Ik weet het nog zo niet. Ik denk dat er hier veel zitten met prut in hun oren...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling