![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het verwondert mij steeds minder dat 'wij Vlamingen' er maar niet in slagen ons van la Belgique te bevrijden. Laten we dat zelfgekozen juk maar eens van ons afschudden. Ik durf wedden dat het deugd zal doen dat gewicht niet langer op onze schouders te voelen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() De joden kunnen nog steeds het "grootste" volk op aarde worden, als zij, hun uitmuntende reputaties in de wetenschap, economie, filosofie, spitstechnologie en ga zo maar door.. eer aan doen door te tonen hoe groot ze in hun harten en zielen zijn: wees nou de slimsten: stop nu alstublieft die kolonisaties ASAP. Er zouden nu meer dan kibbutzen staan en kolonialen in de betwiste gebieden leven dan voorheen..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Weet je niet dat er een anti-Joodse FBI complot pogrom aan de gang is? Waar is je compassie? Waar is je hart voor de gekozenen? 'FBI sting was a case of anti-Semitism' Laatst gewijzigd door Bertie : 29 juli 2009 om 20:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor een 'veroordeling' van dhr. De Wever vind ik het te vroeg. Hij heeft recht op z'n 'honeymoon', maar het einde ervan komt natuurlijk wel in zicht, elke dag een beetje méér. Ik zou het ook waarderen mocht u mijn forumnaam voortaan zonder hoofdletter schrijven; ik heb doelbewust voor die schrijfwijze gekozen. Dank bij voorbaat, djimi
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
My ass. Tot het uw geld (levenswerk) is waar ze mee weg zijn, dan zult ge wel anders zingen. En de manier waarop het u afhandig gemaakt is. Dan zult ge trouwens merken dat meestal geen enkeling is maar een ganse goed georganiseerde kliek die mekaar tot het bitter einde beschermt. En probeer dan maar eens te procederen, ge krijgt een resem tegeneisen op uwe nek, ongegrond, maar altijd opnieuw is het "racisme" en "libel" waar ze mee afkomen. Dat kost u dan weer extra aan advokaten en geprocedeer en stress om u daar tegen te verweren, ook al weet je dat het zever is, je moet je toch maar verdedigen en advokaten erop zetten. En ze hebben - in groep- veel diepere zakken dan gij hoor. Dat weten ze ook, het maakt deel uit van de ganse strategie: u op de knieen krijgen als enkeling, via tal van bijkomende rechtszaken. En af en toe wordt er een getuige subtiel benaderd en eens wat geld toegestoken, of een paar gunstjes gegeven, net zo dat het binnen de wet is, en je dat dus niet echt kan aantonen of inroepen, tenzij je dan nog eens een leger prive detectives moet inhuren, wat opnieuw veel geld kost. En als ge dan wint, dan komen er gagging orders, ge moogt niks over de zaak zeggen, zo slim zijn ze dan wel dat ze dat voor mekaar krijgen als ze dan toch verliezen. Soit. Ik begin wel persoonlijk en veelvuldig te ervaren waar al die jodenverhaaltjes op gebaseerd zijn. Ik zit in de financiele sector en ik heb ook joodse vrienden. Ze weten mijn geval, geven me gelijk, maar zwijgen als de pest als ik hen nodig heb op dat vlak. Ons beschermt ons....
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat christelijke humor?
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vond het in ieder geval plezant. Je hoeft mijn humor niet te appreciëren, hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Europees Commissaris
|
![]() tja, ik kan mij dan ook niet wegsteken in een miezerig virtueel bestaan en op een internetforum de pantoffelheld komen uithangen.
![]() whatever it is you are smoking Antoon, it must be good, zo te zien aan het aantal broldraden en posten jij hier de laatste dagen plaatst...
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Schuif dit nu niet af op de Joden alleen, zij zijn slechts een deel van een veel grotere malaise; de bankenmaffia. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Akkoord, maar dan moeten we ook eerlijk zijn en zeggen dat de ganse financiele sector gedomineerd wordt door de joodse gemeenschap. Proportioneel gezien in vgl met alle andere religieuze/ etnische groepen is het overdonderend zelfs.... En laat ons ook eerlijk zijn en zeggen dat men het ook allemaal graag onder de joodse groep houdt, en zelfs al ben je hen genegen, je komt als niet jood altijd pas op de tweede rij.
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat mij echt een hele wrange bijsmaak gegeven heeft is hoe leep en "double faced" het bedrog telkens plaatsgrijpt.Zowel wat het bedenken als het begaan van het misdrijf betreft. Voor een bevolkingsgroep met zulk een sterke religieuze inslag en met kopstukken die vooraan staan in de synagoge toch de meest achterbakse methoden gebruiken om mensen hun vertrouwen te winnen en dan naar de afgrond leiden...
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja, Christenen ook. Met dat verschil dat christenen elkaar niet beschermen als je begrijpt wat ik bedoel.
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar is het religio-nationalisme (als je snapt wat ik bedoel) onder christenen te klein voor; ze vormen een te groot deel van de bevolking. Wat Joden onder elkaar doen, doen moslims, Sikhs, en dergelijke ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Goede bijdrage. The Holocaust Industry my friend. Ik heb nogal wat familie in latijns amerika. ik heb hen eens aangeraden van hetzelfde te doen als de Joden: nl de Spanjaarden al het goud laten terugbetalen dat die ginds gaan stelen zijn, en de spanjaarden eens goed laten betalen voor het uitmoorden en afslachten van de Incas. maak er een ganse business van, armoedeproblemen direct opgelost. waarom niet?
![]() |
![]() |
#80 |
Europees Commissaris
|
![]() Voor zover ik weet slachten moslims elkaar af. De ganse arabische wereld is verdeeld....