Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 juli 2009, 18:33   #61
Mass13
Partijlid

Mass13's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fiere Jood Bekijk bericht
Eindelijk de antisemieten kunnen op de joden kakken,ze hebben verdoeme er lang op gewacht.Ten eerste is de topicstarter een grote leugenaar.
De meesten mensen die meededen in die smerige zaakjes zijn geen joden toch laat elke krant wereldwijd enkel de foto's zien van die paar joden.
Ten tweede krijgen joden geen enkel voorkeurhandel in Amerika.
bezoek maar eens de gevangenissen in de states : vol met vrome joden.
En Maddof die kreeg zelfs 150 jaar !Ten derde zijn die gasten ver van rabijnen.

Vraag :Hoe wordt een gewone jood een rabbijn ?
Antwoord : hij laat zich arresteren.
Doet pijn èh, als je je moet verantwoorden voor een aantal smeerlappen binnen je groep, sommigen moeten zich dagelijks verantwoorden voor de vuiligheid van een ander
Oud 29 juli 2009, 18:41   #62
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Omar Torrijos Bekijk bericht

...

Als je oude wonden openrijt of melancholisch zit te mijmeren, dan versterk je je neurale netwerken waardoor het lijden nog veel groter wordt.. Op de duur ben je verslaafd aan de neuropeptides die je dat depressief-melancholisch slachtoffergevoel geven...

...

eindeloos gedram over het lijden...
Dat fenomeen herken ik ook, bij (een deel van) mijn eigen volk nog wel.

Het verwondert mij steeds minder dat 'wij Vlamingen' er maar niet in slagen ons van la Belgique te bevrijden.

Laten we dat zelfgekozen juk maar eens van ons afschudden. Ik durf wedden dat het deugd zal doen dat gewicht niet langer op onze schouders te voelen.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2009, 19:59   #63
Omar Torrijos
Banneling

Standaard

De joden kunnen nog steeds het "grootste" volk op aarde worden, als zij, hun uitmuntende reputaties in de wetenschap, economie, filosofie, spitstechnologie en ga zo maar door.. eer aan doen door te tonen hoe groot ze in hun harten en zielen zijn: wees nou de slimsten: stop nu alstublieft die kolonisaties ASAP. Er zouden nu meer dan kibbutzen staan en kolonialen in de betwiste gebieden leven dan voorheen..
Omar Torrijos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2009, 20:02   #64
Omar Torrijos
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Dat fenomeen herken ik ook, bij (een deel van) mijn eigen volk nog wel.

Het verwondert mij steeds minder dat 'wij Vlamingen' er maar niet in slagen ons van la Belgique te bevrijden.

Laten we dat zelfgekozen juk maar eens van ons afschudden. Ik durf wedden dat het deugd zal doen dat gewicht niet langer op onze schouders te voelen.
Too little too late voor ons Djimi.. Die vette Wever heeft zijn spinnenwebbeke goed gesponnen en ligt met z'n vette pens tijd te versmossen... Taaajm iz munni!
Omar Torrijos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2009, 20:14   #65
Bertie
Parlementslid

Bertie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Na wat ik zowel professioneel en prive de laatste 8 maanden heb doorgemaakt is mijn neutraliteit en respect voor onze joodse vrienden compleet aan diggelen geschopt, om het zacht uit te drukken.

Dat nieuwsbericht vanuit de VS versterkt mijn nieuwe houding nog meer...
Antisemiet!

Weet je niet dat er een anti-Joodse FBI complot pogrom aan de gang is? Waar is je compassie? Waar is je hart voor de gekozenen?
'FBI sting was a case of anti-Semitism'

Jul. 27, 2009
Matthew Wagner, THE JERUSALEM POST

Anti-Semitism was behind the highly publicized arrests last week of rabbis, including three from the Aleppo-Syrian Jewish community in New York and New Jersey, according to Yitzhak Kakun, editor-in-chief of the Shas weekly Yom Le'Yom.

"There is a feeling here that the FBI purposely attempted to arrest as many rabbis as possible at once in an attempt to humiliate them," Kakun said in a telephone interview Sunday...

Laatst gewijzigd door Bertie : 29 juli 2009 om 20:18.
Bertie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2009, 20:36   #66
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Too little too late voor ons Djimi.. Die vette Wever heeft zijn spinnenwebbeke goed gesponnen en ligt met z'n vette pens tijd te versmossen... Taaajm iz munni!
Dat het too late zou zijn geloof ik niet, Omar Torrijos.

Voor een 'veroordeling' van dhr. De Wever vind ik het te vroeg. Hij heeft recht op z'n 'honeymoon', maar het einde ervan komt natuurlijk wel in zicht, elke dag een beetje méér.

Ik zou het ook waarderen mocht u mijn forumnaam voortaan zonder hoofdletter schrijven; ik heb doelbewust voor die schrijfwijze gekozen.

Dank bij voorbaat,

djimi

Oud 29 juli 2009, 20:45   #67
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Ik heb nog steeds respect voor joden in het algemeen, hoor: ik probeer mijn mening over volkeren niet te laten afhangen van anekdotische berichten over enkelingen.
Jaja, ik ook.

My ass. Tot het uw geld (levenswerk) is waar ze mee weg zijn, dan zult ge wel anders zingen. En de manier waarop het u afhandig gemaakt is. Dan zult ge trouwens merken dat meestal geen enkeling is maar een ganse goed georganiseerde kliek die mekaar tot het bitter einde beschermt.

En probeer dan maar eens te procederen, ge krijgt een resem tegeneisen op uwe nek, ongegrond, maar altijd opnieuw is het "racisme" en "libel" waar ze mee afkomen. Dat kost u dan weer extra aan advokaten en geprocedeer en stress om u daar tegen te verweren, ook al weet je dat het zever is, je moet je toch maar verdedigen en advokaten erop zetten.

En ze hebben - in groep- veel diepere zakken dan gij hoor. Dat weten ze ook, het maakt deel uit van de ganse strategie: u op de knieen krijgen als enkeling, via tal van bijkomende rechtszaken. En af en toe wordt er een getuige subtiel benaderd en eens wat geld toegestoken, of een paar gunstjes gegeven, net zo dat het binnen de wet is, en je dat dus niet echt kan aantonen of inroepen, tenzij je dan nog eens een leger prive detectives moet inhuren, wat opnieuw veel geld kost.

En als ge dan wint, dan komen er gagging orders, ge moogt niks over de zaak zeggen, zo slim zijn ze dan wel dat ze dat voor mekaar krijgen als ze dan toch verliezen.

Soit. Ik begin wel persoonlijk en veelvuldig te ervaren waar al die jodenverhaaltjes op gebaseerd zijn. Ik zit in de financiele sector en ik heb ook joodse vrienden. Ze weten mijn geval, geven me gelijk, maar zwijgen als de pest als ik hen nodig heb op dat vlak. Ons beschermt ons....
Oud 29 juli 2009, 21:23   #68
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jaja, ik ook.

My ass. Tot het uw geld (levenswerk) is waar ze mee weg zijn, dan zult ge wel anders zingen. En de manier waarop het u afhandig gemaakt is. Dan zult ge trouwens merken dat meestal geen enkeling is maar een ganse goed georganiseerde kliek die mekaar tot het bitter einde beschermt.

En probeer dan maar eens te procederen, ge krijgt een resem tegeneisen op uwe nek, ongegrond, maar altijd opnieuw is het "racisme" en "libel" waar ze mee afkomen. Dat kost u dan weer extra aan advokaten en geprocedeer en stress om u daar tegen te verweren, ook al weet je dat het zever is, je moet je toch maar verdedigen en advokaten erop zetten.

En ze hebben - in groep- veel diepere zakken dan gij hoor. Dat weten ze ook, het maakt deel uit van de ganse strategie: u op de knieen krijgen als enkeling, via tal van bijkomende rechtszaken. En af en toe wordt er een getuige subtiel benaderd en eens wat geld toegestoken, of een paar gunstjes gegeven, net zo dat het binnen de wet is, en je dat dus niet echt kan aantonen of inroepen, tenzij je dan nog eens een leger prive detectives moet inhuren, wat opnieuw veel geld kost.

En als ge dan wint, dan komen er gagging orders, ge moogt niks over de zaak zeggen, zo slim zijn ze dan wel dat ze dat voor mekaar krijgen als ze dan toch verliezen.

Soit. Ik begin wel persoonlijk en veelvuldig te ervaren waar al die jodenverhaaltjes op gebaseerd zijn. Ik zit in de financiele sector en ik heb ook joodse vrienden. Ze weten mijn geval, geven me gelijk, maar zwijgen als de pest als ik hen nodig heb op dat vlak. Ons beschermt ons....
M.a.w., jij bent zo'n gemakkelijk prooi-klootje.
Oud 29 juli 2009, 21:33   #69
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Is dat christelijke humor?

Oud 29 juli 2009, 21:36   #70
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Is dat christelijke humor?
Ik vond het in ieder geval plezant. Je hoeft mijn humor niet te appreciëren, hoor.
Oud 29 juli 2009, 21:56   #71
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
tja, ik kan mij dan ook niet wegsteken in een miezerig virtueel bestaan en op een internetforum de pantoffelheld komen uithangen.

whatever it is you are smoking Antoon, it must be good, zo te zien aan het aantal broldraden en posten jij hier de laatste dagen plaatst...
Oud 29 juli 2009, 22:06   #72
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jaja, ik ook.

Ah, nu weet ik waarover jij spreekt. In dat wereldje zul je, of het nu Joden of andersgelovigen of mensen van een ander volk zijn, door een van hen bedrogen worden. Zo zit dat nu eenmaal in elkaar. En inderdaad, vaak is er dan een heel eskadron van advocaten die achter hen staat.

Schuif dit nu niet af op de Joden alleen, zij zijn slechts een deel van een veel grotere malaise; de bankenmaffia.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2009, 22:37   #73
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Ah, nu weet ik waarover jij spreekt. In dat wereldje zul je, of het nu Joden of andersgelovigen of mensen van een ander volk zijn, door een van hen bedrogen worden. Zo zit dat nu eenmaal in elkaar. En inderdaad, vaak is er dan een heel eskadron van advocaten die achter hen staat.

Schuif dit nu niet af op de Joden alleen, zij zijn slechts een deel van een veel grotere malaise; de bankenmaffia.

Akkoord, maar dan moeten we ook eerlijk zijn en zeggen dat de ganse financiele sector gedomineerd wordt door de joodse gemeenschap. Proportioneel gezien in vgl met alle andere religieuze/ etnische groepen is het overdonderend zelfs.... En laat ons ook eerlijk zijn en zeggen dat men het ook allemaal graag onder de joodse groep houdt, en zelfs al ben je hen genegen, je komt als niet jood altijd pas op de tweede rij.
Oud 29 juli 2009, 22:41   #74
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Akkoord, maar dan moeten we ook eerlijk zijn en zeggen dat de ganse financiele sector gedomineerd wordt door de joodse gemeenschap. Proportioneel gezien in vgl met alle andere religieuze/ etnische groepen is het overdonderend zelfs.... En laat ons ook eerlijk zijn en zeggen dat men het ook allemaal graag onder de joodse groep houdt, en zelfs al ben je hen genegen, je komt als niet jood altijd pas op de tweede rij.
Disproportioneel wel, maar zeker niet gans.
Oud 29 juli 2009, 22:58   #75
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Disproportioneel wel, maar zeker niet gans.

Wat mij echt een hele wrange bijsmaak gegeven heeft is hoe leep en "double faced" het bedrog telkens plaatsgrijpt.Zowel wat het bedenken als het begaan van het misdrijf betreft. Voor een bevolkingsgroep met zulk een sterke religieuze inslag en met kopstukken die vooraan staan in de synagoge toch de meest achterbakse methoden gebruiken om mensen hun vertrouwen te winnen en dan naar de afgrond leiden...
Oud 29 juli 2009, 23:01   #76
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat mij echt een hele wrange bijsmaak gegeven heeft is hoe leep en "double faced" het bedrog telkens plaatsgrijpt.Zowel wat het bedenken als het begaan van het misdrijf betreft. Voor een bevolkingsgroep met zulk een sterke religieuze inslag en met kopstukken die vooraan staan in de synagoge toch de meest achterbakse methoden gebruiken om mensen hun vertrouwen te winnen en dan naar de afgrond leiden...
Dat merk ik bij alle religieuzen! Heel erg bij christenen ook. Waarom denk je dat er hier in Nederland nog nooit een atheïstische premier is geweest? Voor het premierschap heb je een echte rat nodig! Die moeten wel gelovig zijn.
Oud 29 juli 2009, 23:04   #77
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Dat merk ik bij alle religieuzen! Heel erg bij christenen ook. Waarom denk je dat er hier in Nederland nog nooit een atheïstische premier is geweest? Voor het premierschap heb je een echte rat nodig! Die moeten wel gelovig zijn.
Ja, Christenen ook. Met dat verschil dat christenen elkaar niet beschermen als je begrijpt wat ik bedoel.
Oud 29 juli 2009, 23:07   #78
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja, Christenen ook. Met dat verschil dat christenen elkaar niet beschermen als je begrijpt wat ik bedoel.
Daar is het religio-nationalisme (als je snapt wat ik bedoel) onder christenen te klein voor; ze vormen een te groot deel van de bevolking. Wat Joden onder elkaar doen, doen moslims, Sikhs, en dergelijke ook.
Oud 29 juli 2009, 23:55   #79
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik ga akkoord met wat u zegt hoor, de jodenhaat is terug van weggeweest. Dat is een spijtige zaak. Anderzijds hebben zij zich ook niet echt als waardige slachtoffers gedragen de laatste 65 jaar. Er worden nog miljoen euro's gepompt in restituties, schadeloosstellingen en diplomatieke vriendjesdiensten voor de Joodse gemeenschap, terwijl die rancuneus tegen god en klein pierken blijft vechten. Duitsland (wie zijn gat verbrandt etc..daar niet van) betaalt nog steeds 'vollen djak'.. Ik vraag mij ook af waarom de Joden een "Holocaustmuseum" nodig hadden in het hart van Berlijn van $150 miljoen(ipv de geraamde 30)? Als je oude wonden openrijt of melancholisch zit te mijmeren, dan versterk je je neurale netwerken waardoor het lijden nog veel groter wordt.. Op de duur ben je verslaafd aan de neuropeptides die je dat depressief-melancholisch slachtoffergevoel geven.. Het voornoemde is steevast het eerste wat bij mij wordt opgeroepen wanneer ik aan de exreem-orthodox joodse gemeenschap denk: wadend in een zee van self-inflicted lijden, religieuze mallotigheden en asociaal gedrag op eeuwige ramkoers met de rest van deze planeet..

Het kan zijn dat de joden over geheime Kaballahkennis beschikken die hen meer inzicht geven in de ware toedracht van het leven op deze planeet. Gelieve die dan ook met de rest te delen zodat we eventueel ook jood kunnen worden

Dat eindeloos gedram over het lijden van, werkt bij de hedendaagse, door pop- en graaicultuur gelobotomiseerde mens als een rode lap op een stier. Weet je wanneer ik voor het laatst nog eens echt gelachen heb MET niet OM joden en de joodse cultuur? Die film van Adam Sandler: Don't mess with the Zohan.. Ook Ben Stiller maakt soms übergappige Joods-Amerikaanse films. Zo'n dingen tonen ook de humoristische kant van die maatschappij... Jammer dat het de Amerikanen weeral moeten zijn die dat moeten op poten zetten.. Net zoals die linkse rakkers hier die altijd blijven beweren dat de meeste moslims het extremisme verwerpen, terwijl zij dat nooit zelf doen op fora zoals deze..

Goede bijdrage.

The Holocaust Industry my friend.

Ik heb nogal wat familie in latijns amerika. ik heb hen eens aangeraden van hetzelfde te doen als de Joden: nl de Spanjaarden al het goud laten terugbetalen dat die ginds gaan stelen zijn, en de spanjaarden eens goed laten betalen voor het uitmoorden en afslachten van de Incas. maak er een ganse business van, armoedeproblemen direct opgelost. waarom niet?
Oud 30 juli 2009, 00:00   #80
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Daar is het religio-nationalisme (als je snapt wat ik bedoel) onder christenen te klein voor; ze vormen een te groot deel van de bevolking. Wat Joden onder elkaar doen, doen moslims, Sikhs, en dergelijke ook.
Voor zover ik weet slachten moslims elkaar af. De ganse arabische wereld is verdeeld....

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be