![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Stormfront(aanhangers) streng bestraffen? | |||
Sieg Heil! |
![]() ![]() ![]() |
2 | 2,99% |
Laat het gewoon zoals het is |
![]() ![]() ![]() |
41 | 61,19% |
Zulk site's zouden beter van het net halen |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,49% |
Zulk site's van het net halen + oprichters bestraffen |
![]() ![]() ![]() |
3 | 4,48% |
Zulk site's van het net halen en de leden via hun IP-adressen bestraffen. |
![]() ![]() ![]() |
4 | 5,97% |
Don't Care |
![]() ![]() ![]() |
16 | 23,88% |
Aantal stemmers: 67. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Burgemeester
|
![]() Het discours van de stormfronters mag dan wel verbijsterend zijn, ze hebben wel het recht hun onfatsoenlijke mening te uiten. Daar tegenover staat onze vrijheid om dat discours te bestrijden met vlijmscherpe kritiek in welke vorm dan ook. Hadden weldenkende Duitsers destijds zonder angst voor repressie de kans gehad om te reageren en te bekritiseren dan zou het mogelijk nooit tot Joden vervolging gekomen zijn. Vrijheid van meningsuiting is het enige verweer en wapen dat een burger bezit, kenmerkend voor ranzige regimes is net het afnemen van dit laatste wapen, het regime heeft immers altijd gelijkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een beetje weldenkende mens zou daar een les kunnen uit trekken in plaats van te inventariseren of te zorgen dat er geen andersluidende meningen mogen zijn.
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een staatloze.
![]() |
![]() |
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben het niet met je eens: wij leven in een land met een beperkte vrijheid van meningsuiting. Dat is precies waarom een website zoals stormfront moet opereren met servers op Amerikaanse bodem. Ik ben niet voor de beperkingen die hier bestaan: laat iedereen gerust de onzin uitkramen die h/zij wil, dan is het ook ineens gemakkelijk te bepalen wie je rustig kan negeren. De wet zou niet moeten dienen om achterlijke kinkels tegen verregaande imagoschade te beschermen.
Laatst gewijzigd door Steve_M : 1 augustus 2009 om 15:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Partijlid
|
![]() De meeste mensen zijn trots op dingen die ze verwezenlijkt hebben. Niet op dingen die gewoon zijn en waar niets aan te veranderen valt. De trotsheid over je huidkleur geeft dan ook een goed beeld weer van wat je al verwezenlijkt hebt in je leven.
![]() Laatst gewijzigd door Woetse : 1 augustus 2009 om 16:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sedert het jaar 0
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enfin... ![]()
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het jaar dat stormfront opgericht werd?
En dan ook enkel in de ogen van de stormfronters. Laatst gewijzigd door bgf324 : 1 augustus 2009 om 17:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat lukte. Ik kan nog altijd op het uiterlijk zeggen of dat nu een neger of een blanke is of een chinees of een arabier... En zo weet ik van waar ze komen ongeveer.
![]() |
![]() |
#71 |
Minister-President
|
![]() dankzij politics.be weet ik nu ook weeral waarvoor stormfront staat
![]()
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trouwens als ik me niet vergis werden Joden aan hun neus herkend.
Ik kan me vergissen natuurlijk. Maar daar schijnt toch iets aan te zien zijn. Tegen Joden heb ik niks voor alle duidelijkheid. Zolang ze maar in Israël hun ding doen is het mij allemaal goed.
![]() |
#73 |
Partijlid
|
![]() Ze zijn toch blank? En identiteit werd toch gevormd door uiterlijke kenmerken, niet door hun cultuur?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is en er moet vrije meningsuiting blijven.
Maar niet opbeperkt. Beledigingen, eerroof en zo van die dinges moeten aan een scheidsrechter (de rechtbank) voorgelegd kunnen worden. (dat voorkomt onder andere de puur menselijke reaktie dat een belediging beslecht wordt met geweld ...) Sommige (kollektieve) beledigingen zijn maatschappelijk zo nefast bevonden, dat ze in het parlement beslist hebben dat ze, tot een andere wet gestemd wordt, "verboden" zijn. Dat moet kunnen, volgens mij. Toch blijven dit best uitzonderingen. Want je geeft eigenlijk teveel aandacht aan de psichopaten die de kollektieve beledigingen uitbraken. En je doet dat best nooit: aandacht geven aan een psichopaat. Niet aan ene van ekstreem links, en niet aan ene van ekstreem rechts.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Minister-President
|
![]() The irony is strong with this one.
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In elk geval het is een rassenkwestie waar de meerderheid altijd de strijd wint. Vergeet niet dat de blanke witte man die niet trots is niks doet aan zijn identiteit of cultuur terwijl de allochtone identiteit zijn cultuur in de breedste zin van het woord zowel sociaal, maatschappelijk als politiek wel aan het neerpoten is.
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|