![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Is de Belgische overheid nog in staat zijn burgers te beschermen? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
11 | 17,46% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
52 | 82,54% |
Aantal stemmers: 63. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik die destijds mijn wapen mocht gebruiken om andere mensen uit te schakelen omdat ik een militair tenue droeg..... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
P.S. Ik was steeds het slachtoffer. Latijns Amerika is België natuurlijk niet. Bolivia is wel rustiger als de meeste andere landen. In bolivia heeft men 'enkel' mijn Duitse herder omgebracht om een keer bij me in te breken, en daarnaast wat onozele diefstallen van auto-onderdelen en zakkenrollers ed. Dat tel ik niet meer. Centraal Amerika daarentegen... Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 5 augustus 2009 om 00:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn bron is de true life mijn beste... de laatste jaren 8 inbraken bij mijn famillie,en géén één is ervan opgehelderd.... En noch voor mijn eigen moeder, noch voor mijn nicht zijn dit eenmalige feiten aangezien zij beiden het al tweemaal toe hebben voorgehad.... Bij mijn nicht zelfs in minder dan één jaar tijd, en telkens bij klaarlichte dag aangezien zij beiden toch uit werken gaan... Mijn tante was gezien de buit die ze daar maakten het grote slachtoffer van een gelukte roof in één keer, doch mijn nicht had meer te klagen aangezien ze in twee keer héél wat meer is kwijtgespeeld.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Staatssecretaris
|
![]() Jawel, en hoe dommer de soldaat des te groter het geweer. Ze moesten er bij iedereen met twee blijven naast staan dat ze geen dwaze bewegingen zouden maken, en dan misten ze schot na schot koeien van doelen op 50 meter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() den overschot moet toch ergens naartoe nietwaar... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Staatssecretaris
|
![]() Tja, naar het 1 JP te Arolsen, jagers te zonder paard en met zonder kogels.
Dan kan je beter kippen houden, moet de chef hebben gedacht, want dat deden we. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Vreemdeling
|
![]() Veiligheid zou wel eens en illusie kunnen zijn.. leef en leef nu.. nu is nu dus veilig.. geen bom of iets anders.. heb lief en help.. plannen ja.. ma wa be je ermee? kan wit zijn of zwart.. grijs is nie mis.. symbol.. heb hekel aan aan egotrippe.. en ge zie nie anders.. zie site pik'ys words.. blogje.. gaat het echt nodig zijn..? mayby.. misschi.. wie zal et zeggen.. ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 5 augustus 2009 om 06:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() belgique is kapot, aan flarden
wat voor zin heeft het onnozeliteiten te debiteren en het licht van de zon te ontkennen daarmee gaat hij echt niet terugkomenn, de tijd van toen get it over with en neem uw leven in handen Laatst gewijzigd door born2bewild : 5 augustus 2009 om 06:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Horion en Feneuille
http://www.eviloverlord.com/lists/overlord.html Laatst gewijzigd door Erwinvds : 5 augustus 2009 om 06:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() ze werden waarschijnlijk uitgedaagd
die vrouwen hadden maar een burka moeten dragen |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Sorry als ik mij een beetje stoor aan uw antwoord.
http://www.eviloverlord.com/lists/overlord.html Laatst gewijzigd door Erwinvds : 5 augustus 2009 om 07:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() Dat zou u wel willen ja. Net zoals u had verhoopt dat het VB zou winnen tijdens de laatste verkiezingen. Wel dat laatste gebeurde dus niet, en dat eerste zal evenmin gebeuren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() En mensen met een aquarium in huis hebben een grotere kans op een verdrinkingsdood...
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() En welke justitieminister heeft daar een degelijke oplossing aan gegeven ? CD&V-er Van Parijs is apetrots met een halfslachtig voorstel afgekomen toen hij minister was. Toen hij nadien in de oppositie zat, heeft hij het dan ook weer doodleuk afgeschoten. Van hypochrisie gesproken !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De flaters van de B. overheid de laatste zovele jaren, in verband met veiligheid, gevangenissen enz., zijn zo enorm dat je er moeilijk naast kan kijken.
En dat vertroebelt natuurlijk de logika als het om wapenbezit en 'jezelf beschermen met wapens' gaat. Svennie, (als het waar is dat zijn familie op dergelijke herhaaldelijke wijze slachtoffer was van diefstallen .... als het waar is, want sommige mensen fantazeren dat tot drie dorpen verder iedereen familie is, als het om hun grote gelijk gaat ...) heeft enerzijds een punt: de staat treedt niet effisiënt genoeg op tegen diefstallen. Maar tegelijk slaat hij de bal mis: geen enkele van de diefstallen die hij beschrijft, had men kunnen voorkomen door wapenbezit in huis. Svennie doet me ook de wenkbrauwen fronsen. Ik heb zo'n idee dat de betere (eks- of niet eks-) militairen, die fatsoenlijk met wapens kunnen omgaan in situasies waarbij ge nog een beetje moet nadenken (dus niet op een olimpische schietbaan ...), niet zo te koop lopen met het gegeven "dat zij met wapens kunnen omgaan als geen ander" ... Ik heb zo'n vermoeden dat die mensen veel beter weten dan wie ook, dat zelfs de best getrainde soms de duimen moet leggen, wegens het feit dat 'de andere' het voordeel van de verrassing en van het inisiatief heeft. Best is van terug te grijpen naar het spreekwoord in de bijbel: wie met het zwaard omgaat, zal door het zwaard vergaan. Alle, maar dan ook alle, privé vuurwapenbezit is onwenselijk. Eén voorwaarde: de staat moet beter zijn werk doen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Koopt gij snoepgoed om als middagmaal te gebruiken ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |