Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 augustus 2009, 01:03   #61
zondebok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Pffff...pak van mn hart.
Justitie is zoals paardenkoersen. Je weet nooit of je gaat winnen. Geluk of tegenslag zorgen er dan voor of je wél of niet als crimineel beschouwd word. En dat heeft dan weinig te maken met wel of niet schuldig zijn.
zondebok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2009, 01:06   #62
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Dronkoers's schermafbeelding

Standaard

Mij hebben ze gewoon nog niet gevonden
Dronkoers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2009, 01:07   #63
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Er was eens een cameraploeg van de Duitse TV aan de poort aan het filmen en interviewen.
Gingen we heel verwijfd hand in hand lopen.
Toen scoorden we op oefeningen beter dan menig ander leger. Ik kan me nog een oefening herinneren met onze aftandse Centurions tegen Kanonnen Jagd Panzers
Er was weleens een knokpartijtje en werd geblowd.
Maar het Engelse leger was toen al een verschrikking. Altijd dronken en zeer agressief tegen alles en iedereen. Hun officieren moesten geregeld de wapens trekken om zich tegen hun eigen dronken hordes te beschermen.
Bij Navo-oefeningen was er dan meestal een gezamelijk pact tegen de Engelsen. Als de Duitsers of Belgen mot hadden met de Engelsen steunden wij elkaar.
Hier nog een fotootje van de Nijmeegse vierdaagse.
The good old days,maar toch opmerkelijk dat als de duitsers het met de engelsen aan de stok hadden ,de reactie van de belgen én hollanders een beetje traag op gang kwam teneinde die duitsers eerst een beetje in de pandoering te laten deelnemen alvorens de redding op gang kwam...

Als wij belaagd werden door die cockneys kwam de reactie van de noordelijken gelegen van ons vrijwel ommiddelijk, en werden zij in de tang genomen ,tja dan waren wij de zuidelijken ook wel onmiddelijk paraat...

Laatst gewijzigd door Svennies : 14 augustus 2009 om 01:11.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2009, 02:54   #64
The Syndrome
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 Bekijk bericht
Volgens wikipedia is Danny de Bie een wielrenner
Wikipedia
Heeft hij ook een tatoo " het kwaad kent geen grenzen staan "
Oud 14 augustus 2009, 03:01   #65
Metternich
Perm. Vertegenwoordiger VN

Metternich's schermafbeelding

Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Standaard

Vijf keer tot nu toe

Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2009, 03:10   #66
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard Wie heeft er wel eens een cel van binnen gezien ?

Een paar keren ... En dan moet je nog een onderscheid maken tussen een cel waar ze mensen effe instoppen om een betoging kleinder te maken , een cel in de gevangenis en een cel in 't leger ....

In 't leger heb ik eens arrest gekregen omda'k m'n sectie geen patatten wou laten schillen ...
Normaal had het zwaar geweest en eventueel had het me een streep gekost maar de kolonel vond m'nen uitleg in 't geniep wel goe (ze zouden er toch maar vodka van maken)
Enfin , 'k heb daar meer zitten zuipen bij den officier van wacht dan wa anders , week was rap om ...
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2009, 03:13   #67
Metternich

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Starkad Bekijk bericht
Beetje taboe, want, in België moet ge het al serieus bont maken voor ze u in de doos steken.
Een voorbeeldje. Geraardsbergen, koning komt, Voorpost komt ook af.

12 mensen in de cel waarbij 9 mensen betrokken waren bij de actie. Wie waren die drie anderen?

1) een man die een pauze op zijn werk had genomen om naar zijn dochtertje te zien die met heel de school ging wuiven voor de koning. Op de grond gesmakt en geboeid wegens "verdacht gedrag" (hij keek immers rond of hij zijn dochter kon zien.)
2) een man die met een geel t-hemd met een rode haan op (le coq sportif rondliep). Geen verdacht gedrag, gewoon "verdacht t-hemd". De grond opgesmakt en gehandboeid.
3) een man die "België leeft" riep toen de eerste Voorposters op de grond werd gesmakt. Op de grond gesmakt en gehandboeid wegens het roepen van anti-Belgische leuzes die eigenlijk pro-Belgische leuzes waren.

Wat een efficiënt werkend politie-apparaat!

Oud 14 augustus 2009, 04:13   #68
Jeronimo
Minister-President

Jeronimo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht

12 mensen in de cel waarbij 9 mensen betrokken waren bij de actie. Wie waren die drie anderen?

1) een man die een pauze op zijn werk had genomen om naar zijn dochtertje te zien die met heel de school ging wuiven voor de koning. Op de grond gesmakt en geboeid wegens "verdacht gedrag" (hij keek immers rond of hij zijn dochter kon zien.)
2) een man die met een geel t-hemd met een rode haan op (le coq sportif rondliep). Geen verdacht gedrag, gewoon "verdacht t-hemd". De grond opgesmakt en gehandboeid.
3) een man die "België leeft" riep toen de eerste Voorposters op de grond werd gesmakt. Op de grond gesmakt en gehandboeid wegens het roepen van anti-Belgische leuzes die eigenlijk pro-Belgische leuzes waren.

Dankuwel politie, weeral 3 flaminganten erbij.
Jeronimo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2009, 11:34   #69
The Syndrome
Parlementsvoorzitter

Standaard

Flauwe mannen alhier , vliegt eens in een cel zatweg voor een nachtje of na een betoging , dat betoogt hier nog , de pubers
En dan maar klagen dat de handboeien knellen , en ze mogen maar 1 keer bellen naar mamma
Doe mij dan maar een paar weken de nieuwe wandeling , hoewel , naar t'schijnt is Vorst de grofste .
Vraag is , wat kunt ge vandaag den dag nog doen om in den bak te geraken , breek ik hier op Kerstdag een flik zijn kaak , dien ik enkel de dokterskosten en de werkonbekwaamheid te betalen , zelfs geen voorwaardelijk celstrafje

Laatst gewijzigd door The Syndrome : 14 augustus 2009 om 11:35.
The Syndrome is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2009, 12:12   #70
Metternich

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Syndrome Bekijk bericht
ze mogen maar 1 keer bellen naar mamma
Ha, jij denkt dat je even kan zeggen: "Zeg, ik wil mijn ma opbellen" en dat je dan een telefoon krijgt?

Oud 14 augustus 2009, 13:03   #71
zondebok
Banneling

Standaard

Citaat:

Waaruit blijkt dat men bij het aanwerven van politie-agenten de lat heel hoog legt...
zondebok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2009, 13:08   #72
Metternich

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zondebok Bekijk bericht
Waaruit blijkt dat men bij het aanwerven van politie-agenten de lat heel hoog legt...
Heb ooit de vraag gekregen, terwijl ik de handboeien aanhad en door twee agenten werd weggeleid, of ik hen kon zeggen waar hun combi stond. Ze wisten enkel nog de straatnaam, maar wisten niet meer hoe er te geraken. Eenmaal in de combi heeft de chauffeur nog bijna de auto van Verhofstadt geramd en als de arrestanten niet gewaarschuwd zouden hebben, waren we nog bijna in de Koninklijke Muziekkapel gereden...

Oud 14 augustus 2009, 13:11   #73
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
En die kerel in de cel met 9 Voorposters?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2009, 13:40   #74
Metternich

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
En die kerel in de cel met 9 Voorposters?
Maar met vier. Was wel hilarisch, die dacht in het begin dat wij hem net niet gingen opeten...

Is volgens mij nog lid geworden daarna.

Oud 14 augustus 2009, 13:56   #75
The Syndrome
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Ha, jij denkt dat je even kan zeggen: "Zeg, ik wil mijn ma opbellen" en dat je dan een telefoon krijgt?
Nee , maar als je moet blijven maffen mag je de flikken 1 telefoontje laten doen , en dat is dan meestal naar mama of t'vriendinneke , de jeanetten

Enfin , ik bedoel uiteraard in een gevangeniscel , niet in de politiecel , dat is voor onnozelaars .

Laatst gewijzigd door The Syndrome : 14 augustus 2009 om 13:58.
The Syndrome is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2009, 14:00   #76
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeronimo Bekijk bericht
Dankuwel politie, weeral 3 flaminganten erbij.
Ja, op dat tempo zullen uw achter-achterkleinkinderen misschien een onafhankelijk Vlaanderen zien.
Van de kant van het VB moeten we ook niet bang meer van zijn.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2009, 14:16   #77
The Syndrome
Parlementsvoorzitter

Standaard

Komt er dan eens een reactie en " Another Jack staat op je negeerlijst "

Soit , zoals te verwachten geen reacties gekregen op mijn gevangenisonderbevolkingspost in t'begin alhier , immers de pers schrijft al 30 jaar dat de gevangenissen gevaarlijk overbevolkt zijn , dus dat is de waarheid

Effe rekenen , vandaag de dag moet je al minstens 10 inbraken gedaan hebben voor je in aanmerking komt voor den bak , meestal zijn het dan nog illegalen die uitgezet worden of junks die naar t'zottekot verwezen worden .
Pakweg 100 moordenaars per jaar , niet meer , velen plegen meteen zelfmoord of vrouwen die ook meestal in t'apekot verzeilen.
Komen we dus op 100 die pakweg 10 jaar zitten = 1000 gedetineerden.
Pedo's en andere vervloekten , een paar honderd die een half jaar echt zitten , pakweg 500 / 2 = gemiddeld 250 gedetineerden .
Zware dealers , lichte zitten ook al in t'gesticht , pakweg 500 aan een half jaar zitten = 250 .
Overvallers op gebouwen , banken instellingen etcetera , la meme chose , pakweg 250 aan een jaar zitten = 250.
Reken daarbij nog een goede 1000 geinterneerden , zo van die gedraaide die dagelijks 10 keer vechten of dagelijks 10 diefstallekes plegen , kortom mongolen , en je merkt meteen dat er nooit 10.000 gevangen zijn in Belgie , hooguit 5.000 .

Ga je er niet mee akkoord , schiet op een mongool, laat je detineren en je zult merken , de helft van het gevangenisgebouw zit proppesvol , de andere helft staat akelig leeg .
Oud 14 augustus 2009, 14:57   #78
Weezer
Eur. Commissievoorzitter

Weezer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heb ooit de vraag gekregen, terwijl ik de handboeien aanhad en door twee agenten werd weggeleid, of ik hen kon zeggen waar hun combi stond. Ze wisten enkel nog de straatnaam, maar wisten niet meer hoe er te geraken. Eenmaal in de combi heeft de chauffeur nog bijna de auto van Verhofstadt geramd en als de arrestanten niet gewaarschuwd zouden hebben, waren we nog bijna in de Koninklijke Muziekkapel gereden...
*proest*

Oud 14 augustus 2009, 15:44   #79
The Syndrome
Parlementsvoorzitter

Standaard

Die ekstreemrechtse van voorpost zijn toch rare , zijn ze voor meer blauw op straat , komen ze wat blauwbloezen tegen , worden ze bont en blauw geslagen en geboeid .
En dat wil onafhankelijk zijn
Oud 14 augustus 2009, 15:50   #80
Dajjal
Minister

Dajjal's schermafbeelding

Standaard

In mijn studententijd een paar keer.... Maar ik was nooit begonnen.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be