Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 augustus 2009, 23:27   #61
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

heb je geen zilverpapier meer?

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2009, 08:31   #62
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door webzwerver Bekijk bericht
Ik ken mensen die al verschillende jaren heroïne spuiten, en die lopen ook nog steeds rond. Ik bedoel maar, je redenering trekt op niet veel.
En die jarenlange spuiters zijn nog zo fiks en gezond, dat ze niet tot de risiko-groepen behoren aan wie aangeraden wordt om de jaarlijke vaksinasie te nemen?

Ik denk dat gij een beetje veel overdrijft, en dat gij niemand kent die a) jarenlang b) spuit en c) rond loopt (lopen in plaats van schuifelen).

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2009, 18:33   #63
dirk001
Parlementslid

Standaard

Er zijn 2 zaken ivm vaccinaties naast het fait dat het gewoon chemische rommel is natuurlijk :

1) ze moeten vrijwillig zijn (ik snap niet waarom mensen altijd anderen willen verpoichten om zich te laten vaccineren .. )
2) ze moeten betaald worden door de eindgebruiker en niet met belastinggeld
dirk001 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2009, 18:52   #64
Felix (be)
Staatssecretaris

Standaard

http://www.youtube.com/watch?v=Bilx-mb1OtM
Felix (be) is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2009, 19:35   #65
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dirk001 Bekijk bericht
Er zijn 2 zaken ivm vaccinaties naast het fait dat het gewoon chemische rommel is natuurlijk :

1) ze moeten vrijwillig zijn (ik snap niet waarom mensen altijd anderen willen verpoichten om zich te laten vaccineren .. )
2) ze moeten betaald worden door de eindgebruiker en niet met belastinggeld
Chemische rommel:
ik heb diene Van Ranst, de griepkommissaris daar, enkele maanden terug eens horen uitleggen over het gewone jaarlijkse griepvaksin, dat het de mensen mag verwonderen, maar dat dat geproduseerd wordt aan de hand van eieren van kiekens. Ik veronderstel dat men die 'besmet' met een gemodifieerd stuk virus (mv) ...

Verplichte vaksinasies
Zijn niet sommige van die kindervaksinasies verplicht? Via kind en gezin en schoolarts. Om te beletten dat slordige ouders hun kinderen erg risikovol ziek zouden laten worden?

Betalen: het is nooit de belastingbetaler die betaalt, maar wel de sosiale zekerheid die gespijsd wordt door de aftrekken van ons pree, en wat surplus van den baas.
Bovendien: als het goedkoper is om te vaksineren dan achteraf te remediëren: vindt ge dan ook dat iemand die wel de griep krijgt, niet kan terugtrekken voor het doktersbezoek en de geneesmiddelen?

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2009, 19:57   #66
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Chemische rommel:
ik heb diene Van Ranst, de griepkommissaris daar, enkele maanden terug eens horen uitleggen over het gewone jaarlijkse griepvaksin, dat het de mensen mag verwonderen, maar dat dat geproduseerd wordt aan de hand van eieren van kiekens. Ik veronderstel dat men die 'besmet' met een gemodifieerd stuk virus (mv) ...

Verplichte vaksinasies
Zijn niet sommige van die kindervaksinasies verplicht? Via kind en gezin en schoolarts. Om te beletten dat slordige ouders hun kinderen erg risikovol ziek zouden laten worden?

Betalen: het is nooit de belastingbetaler die betaalt, maar wel de sosiale zekerheid die gespijsd wordt door de aftrekken van ons pree, en wat surplus van den baas.
Bovendien: als het goedkoper is om te vaksineren dan achteraf te remediëren: vindt ge dan ook dat iemand die wel de griep krijgt, niet kan terugtrekken voor het doktersbezoek en de geneesmiddelen?
tis en fransé, mor gij zul da wel verstaan:
in mijn mail gekregen:
Citaat:
Subject: Fw: Attention �* la grippe!

IMPORTANT, faites suivre !!!
Très urgent ...
Attention :

Le virus H1N1 de la grippe A, dite "fièvre porcine" (touchant le CO-CHON ) et
le virus H5N1, celui de la grippe aviaire (touchant le CA-NARD)
sont en train de se combiner pour devenir le virus H3N1 encore plus redoutable.
En effet celui-ci s'attaque aux CO-NARDS.
L�* c'est sûr il va y avoir des pertes ...
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2009, 20:11   #67
Busse87
Burgemeester

Standaard

Die griep begint eerlijk gezegd een beetje mijn kl*ten uit te hangen .
Busse87 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2009, 20:25   #68
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
ik was aan het twijfelen om me te laten vaccineren, na dit gelezen te hebben, zal ik het toch maar doen.....
Hehe,inderdaad,ik laat mij al zo'n kleine 20 jaar inenten tegen de griep,en sindsdien geen dag meer ziek geweest....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be