![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals ik al elders aanhaalde. Dit is het land geworden zoals weergegeven in het verhaal," De krekel en mier”. De oude mieren die hier gewerkt hebben om de boel te financieren sterven langzaam maar zeker uit terwijl ze toe kijken hoe er meer en meer zwermen krekels neer strijken die alles opvreten. De weinige jonge mieren zien met ledenogen toe dat dat waar de oudere generatie voor gestreden en gesloofd heeft, veranderd in een niet langer houdbare toestand en zwerven noodgedwongen uit naar andere meer beloftevolle regio’s. Een totaal verziekt spooklandschap zal er resten (dankzij europa) waarna de krekels terug zullen uitzwermen naar andere kantreien waar hardwerkende mieren weer voor een goed bestaan hebben gezorgd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moet ik die mensen daarvoor haten? Moet ik ze daarom in de steek laten? Ik heb het overwogen, ik geef het toe, maar ik ben maar wat blij dat ik ondertussen van gedacht ben veranderd. Dood ga ik toch, is 't niet vandaag, dan is 't misschien wel morgen of de dag daarna. Als iederéén hier 'weg weest', dan zal er zéker niks ten goede veranderen, dacht ik. Nu, ik ga de Helden niet tegenhouden als ze er van onder muizen. Mijn armpjes zijn daarvoor te kort, en ik kijk er niet bepaald naar uit met een uitgekrabd oog te mogen rondlopen. Ik wil ook liever geen sacoche tegen m'n bakkes. Wat zou er wel niet gebeuren als 't riempje breekt ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://a.abcnews.com/International/S...6870071&page=3 http://www.democracynow.org/2002/8/6...t_bush_signs_a http://alumnus.caltech.edu/~ckank/Fu...hts/hague.html Denk je dat de GITMO-beulen voor een rechtbank zullen verschijnen? (laat staan ooit veroordeeld zullen worden?) ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 23 augustus 2009 om 13:00. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pas op, ik heb wel "respect" voor de nieuwe Belgen, ze zijn veel slimmer dan ik dacht, veel leper, veel geweldadiger en veel bloeddorstiger dan in m'n stoutste dromen. Maar ja, wat wil je als je kindsoldaten en religieuze fanatici importeert en masse? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of geldt dit enkel binnen de EU? ![]() Wij zouden toch ook niet willen dat Senegal of Pakistan onderdak zou geven aan een gevluchte Dutroux?? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En met Oussama ga ik niet trouwen, ge moet er niet mee inzitten. Hij is oud genoeg om te weten dat d�*t toch op niks zou uitdraaien. Als z'n (enige) zus Bouchra mij zou zien zitten, zou ik zeker niet "Neen, bedankt" zeggen. Maar 'k zal 't mogen vergeten: ze valt nog liever dood dan met wie dan ook te trouwen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Starkad : 23 augustus 2009 om 13:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() De bevolkingsdruk (nog eens drie miljard mensen bij, geen euro's he, mensen) in combinatie met de opwarming van de aarde gaat voor nog veel meer migratiedruk zorgen de komende vijftig jaar. Als we de poorten all zouden kunnen toehouden dan zou dat hoogst waarschijnlijk leiden tot geweld, veel geweld. Er zit maar één ding op en dat is zorgen dat mensen uit eigen wil ginder blijven en dat kan alleen als ze ginder dezelfde kansen krijgen als wij hier. Want technologie maakt dat ze ginder niet zo onwetend meer zijn als weleer. Maar tot dusver zie ik daar geen politieke of maatschappelijke wil toe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() Men is altijd bezig over ons land , onze grond, onze cultuur, onze rijkdommen, onze SZ,... maar die mensen van andere landen mogen naar hier komen zoveel ze maar willen.
De meesten gaan er vanuit dat ze levenslang in een hangmat blijven... maar wat Is België Vlaanderen in feite nog, een verscheurd schizofreen landje met enorm veel staatsschuld, weet niet hoeveel per inwoner, virtueel failliet,... het is niets meer. We moeten nu alles europees bekijken en afstappen van dat eng hokjes denken. Iedereen kan hier weer jaren zeuren, onverdraagzaam en racistisch zijn, maar het multiculturele Europa is een feit en België zal daar nooit meer iets kunnen aan veranderen, dit is al langer te zien in het straatbeeld, die prachtige mengeling van alle nationaliteiten, huwelijken tussen verschillende partners met verschillende nationaliteiten, de prachtige kinderen die daaruit voort komen, kleurrijk, diversiteit, versterking van de mensheid, de wereld, één dorp... wie had het ooit durven dromen dat het allemaal zo mooi zou worden en geslaagd. Misschien wel de redding van de wereld in de nabije toekomst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw glazen bol helpt u ook niet veel verder, hé?
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. 'Moeten' staat op stal, Starkad, en ik ben uw loopjongen niet. Als ge te lui of te hoogedelgeboren zijt om zèlf rond 'uw' fotokopieermachine te kuisen, zal er niks anders op zitten dan te leren leven met het vuil. Tenzij ge misschien ooit eens met die Bouchra die 'uw' bureautje kuist zult durven praten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Na dat twee blanke, zeven �* acht generaties na dat er zo een prachtige mix toestand heeft plaatsgevondenen en dat er al lang geen weet meer is dat er zich 7 �* 8 generaties terug een gemixt gezin was in de familie, plots een pekzwarte op de wereld zetten. Leg het maar uit als blanke vrouw aan uw blanke vent en de familie. Zij: Och schat, niks aondaand zene, maor ik kwam een tatje geleeie den oek oem gedraaid en ik botste daat toevalleg tegen nen neger en ik zen daor toeng zoe van verschoten. Maor kzen zeker ai is van aa zene Tkan bekanst niaanders. Hij: Saptem TRUT!!!!!! Laatst gewijzigd door Garry : 23 augustus 2009 om 14:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Minister
|
![]() Ik weet niet WAT jij gerookt hebt man, maar de etterende pusbuil die veroorzaakt is door je multikriminele...euh multikulturele waanzin is allesbehalve geslaagd...
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() Alle beschavingen die zich op zichzelf hebben terug getrokken zijn nog vlugger ten onder gegaan dan de meer open samenlevingen. Veel keus was er dus niet. En de problemen zijn nog verergerd door extremisten langs beide zijden en doordat er niet doordacht te werk is gegaan.
Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 23 augustus 2009 om 14:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is die couscous he. Ge hebt mensen die nu eenmaal die varkenskost prefereren boven ons eigen lekkere frietjes, krokant gebakken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door andev : 23 augustus 2009 om 16:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat die 'cipiers' met hun misdaden weg kunnen komen kan ik nog in extremis nog begrijpen, aangezien slechts enkelen verantwoordelijk zijn voor hun onschendbaarheid en dus ook voor het aanslepen van soortgelijke wantoestanden. Dat er echter ook een massa van die hypocrieten op fora en de overige publieke ruimte die propaganda zit na te schreeuwen, zelfs zonder de minste aanspraak te willen maken op mensenrechten of democratische principes, verwondert me daarentegen veel meer. Schijnbaar zien zij geen contradictie tussen bombardementen, bezettingen, oorlogsmisdaden en willekeur enerzijds, en de 'democratie' die ze geschaad zien in de herverkiezing van CD&V, de uitsluiting van het VB of BHV anderzijds. Hoe zouden zij reageren moesten ze op een dag voor de spiegel komen te staan?
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 23 augustus 2009 om 16:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |