![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister
|
![]() Normvervanging!
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Als daar 1 man en 1 vrouw liggen, kunt ge daar nog eens mee lachen, allez, met kleine kinderen bij is iets anders. Anders is't tijd om de bloemetjes en de bijtjes uit te leggen. Da's dan opeens gebeurd, zonder dat ge uw bakkens hebt moeten opendoen en zonder u belachelijk te maken.
2 venten naakt: volledig onaanvaardbaar. 3 venten naakt: pervers, deviant. Wete, ik zou dat niet erg gevonden hebben, moesten die op een bankje of in de struiken gezeten hebben. Maar zo, da's geschift. Ge begint u op den duur af te vragen of die homo's niet écht bezeten zijn van iets... Maar wat had ge anders verwacht van die endeldarmdecorateurs... |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Minister
|
![]() ... Plat op zijnen buik... Met zijn knieën naar boven?!! Da kan nie!!!
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 24 augustus 2009 om 18:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ken je die van die gast die een schoon madam van 40 leerde kennen?
Ze vroeg hem of hij eens een trio-tje met moeder/dochter zag zitten Hij dacht waarom niet, als de moeder er nog zo goed uitziet wat moet de dochter dan wel zijn. Eens bij haar thuis aangekomen riep ze naar boven : mama slaap je al.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Bij die endeldarmdecorateurs heeft het ook nog een ontvangende functie. Tja, als je niks anders hebt om met je lul in te droppen, moet je wel anale kanalen gaan opzoeken Laatst gewijzigd door bloedluiskieken : 25 augustus 2009 om 08:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() Dat heb je goed geraden... Ik hoef niet willens nillens met de intimiteiten van anderen geconfronteerd te worden. Als ik zin heb om te vrijen, hoeven anderen (en zeker geen kinderen) daar geen getuige van te zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Minister-President
|
![]() Je hebt hem toch wel glijmiddel laten gebruiken, of volstaat het bij jou ook dat ze eens goed op je holletje fluimen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() Een echte schande is het... Door het promiscue gedrag komen een aantal ziektes weer meer en meer de kop op steken...
http://www.vandaag.be/binnenland/388...an-opmars.html Opvallend is dat het grootste deel van de patiëntenpopulatie homomannen zijn Laatst gewijzigd door bloedluiskieken : 25 augustus 2009 om 12:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |