Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: Is racisme fout?
Neen, het is een gezond gedachtengoed. Wit bij wit. Zwart bij Zwart. Simpel. 35 56,45%
Ja, want negers zijn sexy. 12 19,35%
Ja, want ik eet graag kebab en de islam is verijkend. 15 24,19%
Aantal stemmers: 62. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 25 oktober 2004, 19:55   #61
Cynicus
Banneling

Cynicus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Attiladehun
Neen, hun programma staat er niet 'bol' van (bewijs dat maar eerst) en neen, ze zijn niet veroordeeld door een onafhankelijke rechter, maar door een marionet van het regime.
Inderdaad. Wie zich de moeite getroost om het goede vreemdelingenprogramma van het Vlaams Blok op een onbevooroordeelde wijze door te nemen, kan alleen maar concluderen dat het Vlaams Blok de enige partij is met een realistisch en pragmatisch vreemdelingenprogramma. Het feit dat het Vlaams Blok het vreemdelingenklungelbeleid van de sleurpartijen aan de kaak stelt, kunnen de andere partijen niet verdragen, en dat was dan ook de reden dat het Vlaams Blok door een rode rechter veroordeeld werd na een schijnproces zoals ze dat alleen maar in totalitaire regimes voeren.
Cynicus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2004, 04:15   #62
CyberpunX
Staatssecretaris

CyberpunX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door witenzwart
Wat zal er binnen 100 jaar nog van het zuivere blanke ras overblijven als iedereen maar met iedereen kan kweken?
Koppel uw dochter es aan een kleurling and find out
CyberpunX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2004, 11:03   #63
witenzwart
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CyberpunX
Koppel uw dochter es aan een kleurling and find out
Nooit zal een neger zijn lul in mijn kinderen steken! Uw sugestie is walgelijk beste volksveraderlijke collabo-kaklinkscher!
witenzwart is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2004, 14:04   #64
Westland New Post
Banneling

Westland New Post's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door witenzwart
Waarom is racisme eigenlijk fout? Mogen we niet meer eisen dat rassen en kulturen die hier niet thuis horen het aftrappen?

Wat zal er binnen 100 jaar nog van het zuivere blanke ras overblijven als iedereen maar met iedereen kan kweken?
Rasvermenging leidt effectief tot bastaards en andere wanproducten maar laten we duidelijk zijn dat racisme een totaal verkeerde ideologie is. Een blanke Europeaan is immers qua fysiek en uiterlijk niet beter als een Afrikaanse neger maar het is wel zo dat onze maatschappij en cultuur superieur is aan die van bv. de bosjesmannen. Mensen zijn niet gelijk, een blanke bv. heeft andere fysieke kenmerken als een neger
Westland New Post is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2004, 12:01   #65
headinajar
Banneling

headinajar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Westland New Post
Rasvermenging leidt effectief tot bastaards en andere wanproducten maar laten we duidelijk zijn dat racisme een totaal verkeerde ideologie is. Een blanke Europeaan is immers qua fysiek en uiterlijk niet beter als een Afrikaanse neger maar het is wel zo dat onze maatschappij en cultuur superieur is aan die van bv. de bosjesmannen. Mensen zijn niet gelijk, een blanke bv. heeft andere fysieke kenmerken als een neger
Ik dacht nu net dat wetenschappelijk het tegendeel bewezen was. Dat een lage genetische variëteit leidt tot erfelijke ziektes en zwakkere mensen.
headinajar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2004, 12:35   #66
dUSK
Provinciaal Statenlid

dUSK's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar dUSK
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door headinajar
Ik dacht nu net dat wetenschappelijk het tegendeel bewezen was. Dat een lage genetische variëteit leidt tot erfelijke ziektes en zwakkere mensen.
Doet gij het dan met uw kat, hé.
dUSK is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2004, 12:38   #67
Jampie
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Westland New Post
Rasvermenging leidt effectief tot bastaards en andere wanproducten maar laten we duidelijk zijn dat racisme een totaal verkeerde ideologie is. Een blanke Europeaan is immers ... qua fysiek en uiterlijk niet beter als een Afrikaanse neger maar het is wel zo dat onze maatschappij en cultuur superieur is aan die van bv. de bosjesmannen. Mensen zijn niet gelijk, een blanke bv. heeft andere fysieke kenmerken als een neger
'Onze maatschappij is superieur aan die van de bosjesmannen'. Leg mij dat eens uit aub.
Jampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2004, 12:47   #68
dUSK
Provinciaal Statenlid

dUSK's schermafbeelding

Standaard

Het woord racisme wordt op dit forum bijna steeds fout aangewend. Het gaat meestal over moslims. Wat doen we met blanke moslims en bruine christenen?

Laatst gewijzigd door dUSK : 29 oktober 2004 om 12:48.
Oud 29 oktober 2004, 12:52   #69
JoeQpublic
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dUSK
Doet gij het dan met uw kat, hé.
Zal lekker spannend zijn, maar betwijfel of er een nageslacht van komt.
Heeft iets te maken met DNA-strengen en chromosomenparen, ze vertellen u dat nog wel es als ze denken dat de tijd rijp is.
Als de leraar dan nog tijd heeft om op uw vragen te antwoorden, zal hij weten te vertellen dat ne kleine van 2 blanken, ne kleine van 2 zwarten en ne kleine van een gemengd koppel net dezelfde genetische structuur hebben maar dat hun DNA redelijk uniek is.
Hetzelfde valt te zeggen voor sneeuwvlokskes, dus zo speciaal is dat niet...
Oud 29 oktober 2004, 13:03   #70
dUSK
Provinciaal Statenlid

dUSK's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JoeQpublic
Zal lekker spannend zijn, maar betwijfel of er een nageslacht van komt.
Heeft iets te maken met DNA-strengen en chromosomenparen, ze vertellen u dat nog wel es als ze denken dat de tijd rijp is.
Als de leraar dan nog tijd heeft om op uw vragen te antwoorden, zal hij weten te vertellen dat ne kleine van 2 blanken, ne kleine van 2 zwarten en ne kleine van een gemengd koppel net dezelfde genetische structuur hebben maar dat hun DNA redelijk uniek is.
Hetzelfde valt te zeggen voor sneeuwvlokskes, dus zo speciaal is dat niet...
Humor is niet aan u besteed. Mijn welgemeende excuses.
Oud 29 oktober 2004, 13:06   #71
headinajar
Banneling

Standaard

Citaat:
Het woord racisme wordt op dit forum bijna steeds fout aangewend. Het gaat meestal over moslims. Wat doen we met blanke moslims en bruine christenen?
Dat klopt wel een beetje aangezien Noord-Afrikanen en Arabieren technisch gezien eigenlijk blanken zijn. (Er zijn trouwens maar 3 mensenrassen volgens de klassieke wetenschapelijke omschrijving van het begrip "mensenras".)
Maar ja dan komen de xenofoben op dit forum weer af met het argument dat er ook variaties zijn binnen eenzelfde ras. Hoe noem je dat dan als je het geen racisme mag noemen? Sub-racisme?

Eigenlijk is het nog erger dan racisme, want je gaat al onderscheid maken tussen verschillende "soorten" blanken...

Laatst gewijzigd door headinajar : 29 oktober 2004 om 13:08.
Oud 29 oktober 2004, 13:21   #72
dUSK
Provinciaal Statenlid

dUSK's schermafbeelding

Standaard

Ik ben atheïst, maar heb niets tegen christenen zolang ze maar niet hun geloof aan mij proberen op te dringen en zichzelf door dit geloof verheven voelen boven mij. Ik zou wel willen geloven, het zou best wel gemakkelijk zijn in sommige situaties. Het lukt mij echter niet. Mijn intellect verbiedt het me .
Ik ben zelfs blij dat er nog christelijke medemensen zijn die de waarden in hun bijbel willen naleven. Van die mensen hoeft ik geen angst te hebben.
Maar die moslims, daar gaan mijn haar van overeind staan, ongeacht welke kleur ze hebben, dus ook blanken.
We spreken hier eerder van [size=5]DISCRIMINATIE[/size] op basis van geloof (zoals je dit ook kent op basis van geslacht, geaardheid,...)

Laatst gewijzigd door dUSK : 29 oktober 2004 om 13:22.
Oud 29 oktober 2004, 13:34   #73
headinajar
Banneling

Standaard

Citaat:
We spreken hier eerder van [size=5]DISCRIMINATIE[/size] op basis van geloof (zoals je dit ook kent op basis van geslacht, geaardheid,...)
Ja maar het blijft wel discriminatie natuurlijk. Je werpt nog steeds alle moslims op 1 hoop alsof ze allemaal dezelfde personen zijn.

Laatst gewijzigd door headinajar : 29 oktober 2004 om 13:35.
Oud 29 oktober 2004, 13:58   #74
dUSK
Provinciaal Statenlid

dUSK's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja maar het blijft wel discriminatie natuurlijk. Je werpt nog steeds alle moslims op 1 hoop alsof ze allemaal dezelfde personen zijn.
Het leven is zo kort. Ik heb echt geen tijd om die kleine minderheid er tussen uit te halen. En ze krijgen bij mij niet het voordeel van de twijfel.
Dat principe passen ze trouwens ook op de luchthavens toe. Gelukkig maar. Iedereen, ongeacht huidskleur of geloof wordt gecontroleerd. Bij mij krijgt zo iedere moslim het etiket 'oppassen' opgeplakt.
Elke moslim die me kan overtuigen dat hij niet fundamentalistisch is, kan mijn vriend worden.
Oud 29 oktober 2004, 14:13   #75
Westland New Post
Banneling

Westland New Post's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Is ook zo. Maar u gaat toch niet beweren dat alle negers een lage genetische variëteit hebben??? racist
Westland New Post is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2004, 14:13   #76
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het leven is zo kort. Ik heb echt geen tijd om die kleine minderheid er tussen uit te halen. En ze krijgen bij mij niet het voordeel van de twijfel.
Dat principe passen ze trouwens ook op de luchthavens toe. Gelukkig maar. Iedereen, ongeacht huidskleur of geloof wordt gecontroleerd. Bij mij krijgt zo iedere moslim het etiket 'oppassen' opgeplakt.
Elke moslim die me kan overtuigen dat hij niet fundamentalistisch is, kan mijn vriend worden.
Je mag dat denken, maar dan moet je niet komen zagen als Jahjah alle Vlamingen als racisten bestempelt. Dat is juist hetzelfde. Waarmee ik inderdaad heb gezegd dat jouw denkwijze, en die van Jahjah, volledig parallel lopen.
Oud 29 oktober 2004, 14:46   #77
dUSK
Provinciaal Statenlid

dUSK's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Je mag dat denken, maar dan moet je niet komen zagen als Jahjah alle Vlamingen als racisten bestempelt. Dat is juist hetzelfde. Waarmee ik inderdaad heb gezegd dat jouw denkwijze, en die van Jahjah, volledig parallel lopen.
Ik ben geen racist heb ik net ontdekt. (Ongelofelijk wat je op zo een forum over jezelf te weten kunt komen ) Ik discrimineer de islam. Toch een verschil dat ik ff wou opmerken.

En ja, kan kloppen wat je zegt. En dan?

(Zij zijn begonnen, sliepsliep)
Oud 29 oktober 2004, 14:58   #78
MT
Schepen

Standaard

Citaat:
Tja, niet moeilijk. Hoe wil je nu dat men een onderscheidingsvermogen kan maken als ze zichzelf verbergen achter een hoofddoek.
MT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2004, 15:04   #79
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben geen racist heb ik net ontdekt. (Ongelofelijk wat je op zo een forum over jezelf te weten kunt komen ) Ik discrimineer de islam. Toch een verschil dat ik ff wou opmerken.
Alvast iets om fier over te zijn...

Citaat:
En ja, kan kloppen wat je zegt. En dan?
Iets met pot, ketel en zwart.

Citaat:
(Zij zijn begonnen, sliepsliep)
Bent u volwassen?
Oud 29 oktober 2004, 15:15   #80
dUSK
Provinciaal Statenlid

dUSK's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Alvast iets om fier over te zijn...
Ik ben daar niet fier op. Het is als een ziekte waar ik liever vanaf zou zijn. Vraag uw moslimbroeders mij het vaccin te brengen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be