![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eigen schuld dikke bult! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de witte elite maar doorstelen... Ik sla me hier op de knieen van het lachen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wellicht de enige manier om ze een beetje meer met hun twee voeten op de grond te krijgen inzake de multiculverrijking... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Staatssecretaris
|
![]() Christian teacher 'forced out' after complaining Muslim pupils praised 9/11 hijackers 'as heroes'
Vlakbij gebeurd, in Londen.
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het hangt er vanaf wat U onder "boekje"verstaat mijn beste....
Citaat:
Maar ik heb wel de kronieken die door mijn famillie bijgehouden zijn volop doorgelezen... De verhalen over de ellende destijds in de steenbakkerijen van de rupelstreek voor,tijdens en na de stakingen.... En de onopgeloste moord op mijn overgrootvader in een steenbakkerij zélf bij nacht toen hij op verzoek van zijn werkgever op controle was gegaan... En verder het relaas van armoede én kinderarbeid.... Citaat:
Dat die schrijvers zovéél mogelijk officiële documenten in hun relaas verwerken én uitvoerig citeren uit andere werken waarvan de schrijvers zich ook baseren op zulke documenten én ooggetuigenverslagen uit die tijd is dus volgens U volstrekt irrelevant aangezien het maar hun waarheid is die ze volgens U schrijven .... Paul Maréchal,Daniël Van Groeneweghe én Adam Hochschild zijn volgens U dus maar een stel fantasten die alleen hun waarheid hebben neergepend.... Nochtans werden zowel Maréchal en zéker Van Groeneweghe destijds in de hele wereld erkend als dé experten qua onderzoeksbasis wat betreft de héle problematiek van de koloniën en hun conclusies en cijfers wat betreft het gebeurde dan ook in de hele wereld werden aanvaard,uitgezonderd U zo te zien.... Laatst gewijzigd door Svennies : 9 februari 2010 om 03:01. |
||
![]() |
![]() |