![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
m Jij hebt misschien een wijf, maar ik heb een vrouw en ze kijft niet. En ik rijd met een wrak van een auto waar ik tvreden mee ben. Goez zo? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus DAT zou de reden zijn. Ze worden betrapt op verschillende misdrijven: drugs, onlusten, wagen met duistere afkomst, en dan is de reactie maar de boel in de fik steken. Bedankt Anciaux en co, nu versta ik wat je bedoelde met "Ik verkies een warme samenleving..." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() [Op kallikles zijn provocaties ga ik niet in]
Voor mijn part mogen ze deze onmensen die hun helpende medemensen (brandweerlui) bekogelen met kasseien, die auto's e.d. in brand steken, opsluiten voor 5 jaar met zware dwangarbeid. (Straatwerken, onderhoud riolen,...). Na vijf jaar terug vrij met de mededeling dat ze van zeer nabij gevolgd zullen worden en dat de volgende misstap beloond wordt met 10 jaar dwangarbeid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is "Kallikles' provocaties". Ik ga een Comité voor de Verdediging van de Saksische Genitief oprichten. Dat zou pas een vaderlandslievende daad zijn, i.p.v. het gekanker hier.
Neen, zoals gezegd, de verkavelingsvlaam verdient niet beter. Wie zijn eigen land wetens & willens aan de georganiseerde misdaad overlevert, moet achteraf niet komen wenen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 28 augustus 2009 om 21:03. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
www.diversiteit.be . Begin hier maar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Hallo,
Ik zou mijn eerste post op dit forum willen richten aan het adres van de 'geachte' heer (of vrouw) Kallikles: De pertinente laster die u hier spuit aan het adres van het Vlaamse volk, kan ik niet aan mij laten voorbij gaan zonder daar eens een kleine kanttekening bij te maken. Kallikles, ik weet dat het leven heel zwaar moet zijn voor jou. Geen vrienden, geen vriendin, geen job, geen leven. Alleen die depressieve oeuvres van filosofische grootmeesters om op te vervallen, die overigens stuk voor stuk ofwel een vijs los hadden, of wel de sief, de tief, of waren depressief... Stop met zo op de mensen neer te kijken, want echt, jongen, alstublieft, zo astrant en pedant als jij zijn er maar zeer weinigen. Ik denk aan een klein autismespectrummetje, maar da's misschien al te veel voor je tere maag... Maar waaraan u zich bezondigd, is onbegrijpelijk en onvergeeflijk. Het is racistisch (Verkavelingsvlaam: nog een keer, en ik zal eens de moderatie moeten inschakelen. Da's een even grote belediging als makak in mijn ogen) Als een laffe hond die al gaat liggen voor ie z'n tanden laat zien, bied jij je aan als slachtlam op de radamadamofferbank aan, in de hoop dat ze je zullen sparen. Ze vinden onze cultuur van "erbarmen en medeleven" ZWAK!! Ik zal het je nou eens zeggen. Zo redeneren zij: "Haa, als die zo'n mietjes zijn, dan mogen wij dat van Allah! Want wij zijn het uitverkoren volk, onze religie wablabalblalablalaa" Ze lusten ons rauw, zijn jaloers op alles wat we verwezenlijkt hebben op die korte tijd. Maar ik zal nog eens iets zeggen: zij halen nooit uit Europa of wat wij hier gebouwd hebben, zoals wij dat deden, gedaan hebben en zullen blijven doen. Een Vlaming slikt en werkt verder voor zijn kinderen en z'n vrouw en is doodsbenauwd dat HEN iets zou overkomen, niet aan zichzelf. De dag zal komen dat gij zult gestraft worden voor uw smerige uitspraken. Laatst gewijzigd door Gorilla Bokito : 28 augustus 2009 om 21:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat moet ik daar nu mee aan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
We are quaking in our boots. ![]() Het enige dat ik kan zeggen is dat het overgrote merendeel van de Vlamingen uw mening niet deelt. ![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 28 augustus 2009 om 21:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Europees Commissaris
|
![]() kallikles heeft weer eens overschot van gelijk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neen, tuurlijk niet. Die leggen te slapen en bang te wezen. Er moet iemand het opnemen voor die broekkakkers hé. Zoals altijd, zullen de goeien eerst het slachtoffer zijn, omdat daarna paljassen en pertinente losers zoals jij "de witte brigade" kunnen spelen. Non, non, non... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() Ja, Groentje, ja... Ga nog wat met je djembe spelen.
Jij bent de handlanger van het pestertje: "Ja, hij heeft gelijk!" Voel me net terug in de papschool zeg! Laatst gewijzigd door Gorilla Bokito : 28 augustus 2009 om 21:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gij hebt ze persoonlijk allemaal geteld zeker?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() Ha, je hebt toch al eens een grietje gehad. Proficiat! Spijtig dat je ze dan maar hebt weggejaagd hé! Nu zit je hier op dit forum vuilbekkers!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Opnemen voor wat????
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
![]() |
![]() |