![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Moet vet-suiker-zoutgehalte van onze voeding wettelijk worden beperkt? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
16 | 39,02% |
neen (specifieer welke niet) |
![]() ![]() ![]() |
25 | 60,98% |
Aantal stemmers: 41. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze hebben zich niet te moeien met mijn eten.
Mijn gewicht is mijn zaak.
![]() |
#62 |
Europees Commissaris
|
![]() Als de regeringen echt iets willen doen aan overgewicht/roken/drugs/drinken/pillen zouden ze beter de oorzaak aanpakken.
Maar dat zou zelfdestructief zijn.
Zonder O2, geen dierlijk leven. Zonder CO2, geen leven. "The reason people use a crucifix against vampires is that vampires are allergic to bullshit." - Richard Pryor Laatst gewijzigd door rikbe : 17 september 2009 om 21:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Europees Commissaris
|
![]() Denk wat verder.
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() verveling ?
stress ? te weinig vrije seks ? de weigering van de regering om die ufo-files uiteindelijk vrij te geven ? splitsing Halle-Vilvoorde ? schadevergoeding voor alle fortis-gedupeerden ? ..... 'k geef het op... zeg jij het maar Laatst gewijzigd door praha : 17 september 2009 om 21:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik bedoel dat de oorzaak de regeringen zelf zijn, hun wanbeleid.
![]() |
#68 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je leeft om te werken en je hebt geen werk ...
![]() |
![]() |
#69 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() allez, dat was toch een binnentikker? de splitsing van België natuurlijk, het is de schuld van de transfers naar de walen dat wij geen geld overhouden om deftig eten te kopen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Europees Commissaris
|
![]() Nee, met pensioen.
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ach verdomme ! ... had ik daar nu maar opgekomen... 't lag op 't puntje van m'n tong, Walter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat is een fabriek?
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Europees Commissaris
|
![]() Wel, jij hebt het over "exemplaren die nadat ze met pensieoen gegaan zijn nog graag komen kaartleggen in de fabriek... ". Ik ben nog nooit in een fabriek geweest en kan niet kaartspelen. Waarom zou ik dan zoiets idioot gaan doen?
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat weet ge toch ? vroeg ik me dus heel even af En daar ik dat niet kon vatten dat ge dat niet zou weten dacht ik dat het een raadseltje ofzo moest voorstellen. ![]() Ik zeg niet dat jij daar ooit behoefte aan zou hebben ... ik zeg alleen dat er zo'n exemplaren bestaan waar hun werk hun leven was... als die dan op pensioen gaan ( da's een erg abrupte omschakeling ) dan zie je die vaak heel veel problemen ermee hebben en proberen die dat zo ergens toch nog in zekere zin wat meer geleidelijk voor hun zelve af te bouwen. En wat ge ook vaak hoort _ ik weet iet of daar wetenschappelijk onderzoek naar gedaan is _ is dat zulke mensen plots een aandoening of een hartinfarct krijgen na de omschakeling.... kan natuurlijk ook zuiver toevallig zijn vanwege de leeftijd. Laatst gewijzigd door praha : 18 september 2009 om 12:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |