![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Tot mijn verbazing, dat geef ik toe. Maar dat van die hoofddoek klopt voor geen meter Kalikles. Het zijn de ouders die hun schatjes de liefde voor de hoofddoek met de moedermelk meegeven. Daartoe aangespoord door de imam en hun omgeving. Dit degoutante filmpje is geen unicum op Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=ZjbJnZUJTYU Heeft weinig van doen met een verbod en al helemaal niet met "vrije keuze", wel met een "complot" om zich zeer nadrukkelijk te onderscheiden van kaffers zoals u en ik (vijanden als het er op aankomt). Voor de goede orde: één van mijn vriendinnen is een moslima, zij het eentje zonder hoofddoek. Ik vind het twisted
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 9 september 2009 om 00:55. |
|
|
|
|
|
|
#62 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#63 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Ik weet natuurlijk wat u bedoelt socop maar deze "superieure cultuur" brengt wel juristen voort die de hoofddoekencultuur vriendelijk bejegent http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...enverbod.dhtml en mensen met een andere mening ter verantwoording roept http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...html#reactions. (Voor de goede orde: geen haar op mijn hoofd denkt eraan om mijn kindeen naar zo'n kinderjuf te sturen). Ik noem dit niet superieur, eerder suïcidaal of iets dergelijks.
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 9 september 2009 om 01:10. |
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Europees Commissaris
|
Bedoel je dat Vlamingen geen respect krijgen omdat ze geen respect tonen? Dat is het domste wat ik ooit op dit forum gelezen heb.
|
|
|
#66 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Denk niet dat je je achter een nickname kunt verbergen. Morgen kent de onderzoeksrechter jouw naam en adres. Hopelijk voor jou is jouw bankrekening goed gevuld.
|
|
|
|
#67 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Mij gaat het dus niet om een modeverschijnsel, maar om een politiek standpunt. Dat boeit me meer dan gewoon het stuk textiel. |
|
|
|
|
|
|
#68 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Tragisch failliet
Citaat:
Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
||
|
|
|
|
|
#69 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als iedereen zo reageert kan het forum zijn deuren sluiten. Veralgemening, stereotypering en stigmatisering zijn hier dagelijkse kost, ik weet dus niet welke vlieg jou gestoken heeft. |
|
|
|
|
|
|
#70 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
ik ken genoeg niet-Vlaamse meisjes die 'het' volkomen GRATIS doen. Sommige zijn nog geen 18, maar wel al (helaas alleenstaande) moedertjes.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
|
|
#71 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Vergeet U niet burgerlijke partij te stelllen!!!!!! Een veroordeling op dit vlak zou een unicum zijn in de Belgische geschiedenis!! Trouwens ik geloof in het gezond verstand van de aangestelde onderzoeksrechter.... Ben jij SIMPEL ofzo???? (nee... waarschijnlijk totaal gefrustreerd!) Laatst gewijzigd door Princessje : 9 september 2009 om 17:21. |
|
|
|
|
|
|
#72 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Marokkaanse meisjes komen nauwelijks in aanraking met criminaliteit.. Ik weet niet of er statistieken bestaan over de afkomst van tienermoeders... Misschien helpt U mij... |
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Minister-President
|
ik dacht dat er in iedere vrouw een sletje schuilt
|
|
|
#74 |
|
Banneling
|
Na contact met mijn raadsman en meerdere organisaties.... popellen wij om als reactie op de klacht van 'Ribke ' een onderzoek naar deze website in te stellen!!
Niettegenstaande wij geen vragende partij zijn! |
|
|
|
|
|
#75 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#76 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Zonder O2, geen dierlijk leven. Zonder CO2, geen leven. "The reason people use a crucifix against vampires is that vampires are allergic to bullshit." - Richard Pryor Laatst gewijzigd door rikbe : 9 september 2009 om 18:54. |
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Staatssecretaris
|
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Europees Commissaris
|
Wat betekent "popellen"?
|
|
|
#79 |
|
Europees Commissaris
|
Hmm "wij", bendevorming.
|
|
|
#80 |
|
Provinciaal Statenlid
|
In tegenstelling tot westerse vrouwen worden veel mannen en nog meer de niet westerse mannen echte janetten!!
|
|
|
|