![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik was ooit een homofiele piraat met een tenensletsencomplex die elke dag ingewanden uit de buiken van tegen- en medestanders ging scheuren. Vandaag ben ik een hetero en heb een job als bankbediende en drink ik graag een Pernot bij de borrelhapjes als ik naar een goede docu kijk op TV. Het schip heb ik ingeruild voor een monovolume met achterop zo'n "eco" embleempje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga jij nog wel naar de kerk, jongeman?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik ben wat minder politiek correct geworden
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is dan ook al zulks burgermannetje. Waar is de tijd dat we samen jeugdig en plezierig steden in brand staken? Ow... we've grown ooooooold.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, maar dan implodeert het universum weer tot in een singulariteit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() ik dacht vroeger dat het wel nog ooit goed ging komen met de mensheid
nu hoop ik stiekem op een pandemie
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben ook wat minder politiek correct en veel minder belgicist geworden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() griep is te banaal
ik hoop op een '12 monkeys' style ![]()
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik ben de reden van uw bestaan op dit forum. niet dat slap gelul van die namen die je noemt. dat is een alibi. dure woorden die verdampen waar ze liggen. kitsch. intellectuele ghetto-taal van academische homeboys. mij zul je onthouden. omdat je van mij geen hoogte krijgt. omdat ik te authentiek ben voor jou om te begrijpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() Ben op een paar vlakken wel enigszins van mening veranderd, niet zeker of dat volledig aan dit forum toe te schrijven is, maar toch.
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() on topic:
al dat extremisme heeft mij alleen maar gematigder gemaakt. maar dan wel in de overtuiging dat die gematigdheid met ijzeren hand gehandhaafd moet worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() Al die extremisten, elitairen en idioten hebben mij geleerd het leven niet zo serieus te nemen. Er is zo ongelooflijk veel om mee te lachen
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() En wat vindt jij dan allemaal voor te lachen?
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() De diversiteit aan rechterzijde heeft mijn blik verruimd , een Vlaams verbond heeft een betere kans in europa aanvaard te worden
|
![]() |
![]() |