![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De redenen,de schandalige echte reden waarom men die mensen naar hier heeft gehaald,daar gaat het hem om,iets wat je snel probeert te ontwijken alweer. Zoals ik trouwens ook al heb aangehaald;vroeger de mensen die hier dan toch waren deden tenminste hun werk,helaas valt daar nu van de nieuwe generatie zeg maar nog maar weinig van over. Uiteindelijk zoals ook al aangehaald kosten ze ons allemaal meer dan dat ze hebben opgebracht wat trouwens waarheid als een koe is. Ik wil ook nog eens bijzeggen dat als er echt jobs hier zijn we echt dringend mensen nodig hebben ik geen probleem mee heb men hier dan buitenlanders binnen gehaald maar deze keer dan wel met de belfote en de belofte dan te houden ze nadien terug gestuurd worden.Ze moge hier van mij goed komen verdienen maar daar blijft het dan ook bij. Trouwens;je moet eens met mij meegaan naar western union bank;heel wat geld maandelijks gaat niet naar hier maar naar hun familie in hun thuisland. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Minister-President
|
![]() Nee onze economie heeft daar geen behoefte aan, egoïstische hebzuchtige maffiose bazen wel.
![]() |
#64 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij zou nooit toegestaan hebben dat ze naar hier kwamen. Verzaak je dan ook aan de welvaart waarvoor ze ook gewerkt hebben? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat doen we tegenwoordig zelfs niet meer met beesten. Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Marlboro , rechtstreekse , zonder rondde potdraaien , vraag:
Hoe zieteen RASechte Belg er uit ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zeg nogmaals;je hebt niet goed gelezen,ik denk die posts nochthans heel duidelijk zijn. En dat van dat ze geld naar hun familie opsturen heb ik al helemaal niet over de mensen die bv hier effe zouden komen en dan terug terug moeten.Ik heb het vooral over degene die hier al lang zijn of zelfs geboren zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() De staatsschuld,ssstttt.
Soit;als je ziet hoeveel werkloze mensen er zijn,dat men daar eens mee begint deze eens aan te pakken en daar wat aandoet en dan heb je geen of nauwelijks nieuwe mensen nodig.Vroeger was dit ook niet of nauwelijks zo zoals mooi staat uitgelegd in die posts. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Is uw overoveroveroverovergrootvader inBelgië geboren ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De gastarbeiders werkten hier mee om onze economie te doen draaien en groeien en onze welvaart mee op te bouwen (Je gaf zelf toe dat ze hier meewerkten) Jij zou die gastarbeiders nooit toegelaten hebben. (is ook correct, hé) Verzaak je dan ook aan de welvaart waarvoor ze ook gewerkt hebben? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het beetje kapitaal noem jij dat,das niet alles zenne,je vergeet de geldstroom van vlaanderen naar wallonie,het geld die de klucht dit jaar of vorig jaar versast heeft naar afghanistan en noem maar op.Je moeste eens weten hoeveel van ons zuur verdiend geld men hier verkwanselt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Minister-President
|
![]() Nee die doen aan belastingontduiking(zwart werk) en oneerlijke concurrentie tegenover bedrijven die wel eerlijk zijn.
![]() |
#76 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je die uitleg hebt gelezen die ik heb gepost dan zou je er makkelijk uit kunnen afleiden er nauwelijks wat van aan is men vroeger gastarbeiders nodig had en de redenen daarvoor staan er mooi in uitgelegd. Maar goed;het was nu helaas zo en dan was er die belofte en men had dus gezegd deze mensen terug naar land van herkomst moesten en dat zullen ze ook wel geweten hebben toen maar helaas,zoals de politiekers kennende hebben ze hun belofte niet gehouden en hebben ze alles maar zo gelaten met ondertussen nog eens de gezinsherenigingen en schijnhuwelijken en weet ik nog allemaal wat. Wat gebeurt er nu;men laat hier mensen toe die soms al (redelijk/heel) oud zijn;woehoe,die content,ze zijn belg maar wat dan beste?Wat dan? Op den dop?Toch kunnen gaan werken dan maarja,die heeft hier bv dan maar 15-20 jaar gewerkt en wat dan met de pensioenen?Snap je mijn punt?Gaat deze persoon dan evenveel pensioen krijgen dan mij?En hoe kunnen zo'n mensen mijn pensioen dan laters betalen? Werklozen en de immigratie en noem maar op kosten ons miljarden euro's ieder jaar. Ik ken werklozen die al 11 jaar op den dop zitten,nooit zelfs al vast gewerkt hebben en toch nog iedere maand dop krijgen,ja,deze is er eens voor 3 maand afgesmeten geweest en nadien terug op den dop en nu na al die vele jaren nog steeds en dan hoor ik hier zeggen ze harder zouden optreden??Das onzin. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In het wit zou het meer zijn als 12 euro...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() |