![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het was de moeite.
Een goed besteede €20pp (+ nog eens €20pp aan aanvaardbaar qua prijs drinken+snack voor zo'n event). Veel actie met oudere toestellen, ik heb met weemoed aan't kijken geweest naar de B25 Mitchel (uit de Red Bull stal), de P51 Mustang, de Corsair, de B19 ,de C 47 Dakota, De PBY Catalina, de Yak 52, de Boeing Steerman, van team Guinot (met knappe vleugelwandelaarster), en de helaas veel korte aanwezigheid van de P38 Lightning (ook Red Bull stal), en nog een handvol dat me nu ontgaat. Maar de Hawker Hunter is voor zijn leeftijd een elegante straaljager die me meer doet dan een F16 die met volle naverbrander de omgeving bij elkaar brult. Het moment van puur machtsvertoon, een Mi 24 Hind van de Tjechische luchtmacht die duidelijk liet zien waarom dat een monster is onder de gevechtshelikopters. Je kan een Apache aanvalshelikopter onder de wapenpyloon hangen, en nog plek overhebben voor een peleton soldaten. Het punt van verbazing, wat de mannen van Red Bull uit kunnen halen met een B105 helikopter, op een bepaald moment dacht ik dat dat ding een privé zwaartekracht veld had. Barrel rolls met een helikopter op lage snelheid????? Hilarische pass by, het stuntteam "The Blades"- ex Red Arrows piloten die nu hun eigen "privé"team hebben samen met een Boeing 737-700 in formatie. dat was gewoon om je te bescheuren. Die Boeing alle flaps , slats, flaperons en wat dan ook open om toch die snelle propeller- Extra 300 stuntvliegtuigen de kans te geven in formatie te blijven met de veel lompere, maar snellere jet-liner, maar het was hilarisch zoals de omroepers het brachten "Sorry, maar de Blades zijn een speelkameraad gaan ophalen in Brussel, nog even geduld". De speculaties waren van een C 130 of een of ander groter toestel van de luchtmacht. Komen ze met hun 4'en en die 737 af. De Jordaanse Royal Falcons hadden gevraagd geen commentaar tijdens hun demo te geven, maar de muziek te laten spelen die ze geleverd hadden, soms overlapt met de radio tussen de toestellen. Een geslaagde combinatie. En die kerels kunnen met heen Extra 300's ferm uit de hoek komen. Maar het hoogtepunt was de Avro Vulcan X558, de laatste die vliegt. Een ander punt dat vermeldenswaardig is. Veel hoeden, petten, klakken, zelfs tricornes, maar geen enkel, totaal geen enkel hoofddoekje of "jongere" gezien, en er liep nochtans 20-30 000 man rond.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 20 september 2009 om 20:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() vandaag op weg naar het werk zag ik weer 2 rafales.
ze vlogen traag, dus ik kon ze goed observeren. ik kon zelfs die uitstekende 'antenne' op de neus zien, die ze gebruiken om te tanken in de lucht. i love those birds. ![]() Laatst gewijzigd door Mitgard : 21 september 2009 om 17:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan zijt ge beter met een C130 vind ik.
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Te veel is nooit goed.