Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 september 2009, 00:33   #61
BWarrior
Perm. Vertegenwoordiger VN

BWarrior's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
heb ik dat dan ergens gezegd meneer de bourgeois....

Goed te zien wie het racisme tot in de puntjes beheerst....
U bent een fanatakie België-hater en nu beweert u dat u met de "Walen" in één staat wil leven?
BWarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2009, 00:58   #62
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior Bekijk bericht
U bent een fanatakie België-hater en nu beweert u dat u met de "Walen" in één staat wil leven?
Hahahaha, bent U op het slijkmosselniveau beland...

Ik werk dagelijks met een meerderheid aan franstaligen midden in vlaanderen notabene,en rara wat de voertaal is ...juist ja mijn beste ,het lingua franca...

Ik haat dus niet wallonië mijn beste, maar wél die zelfvernoegde brusselse bourgeoikes zoals U er een bent, die nog steeds denken dat zij het middelpunt van de samenleving hier zijn ,en dit terwijl zij zich nét aan de aarsopening bevinden....

En zeg eens mijn beste,het vetgedrukte in casu, is dat de nieuwe spelling volgens de nieuwe Van dale....

Laatst gewijzigd door Svennies : 22 september 2009 om 01:06.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2009, 01:53   #63
BWarrior

BWarrior's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Hahahaha, bent U op het slijkmosselniveau beland...

Ik werk dagelijks met een meerderheid aan franstaligen midden in vlaanderen notabene,en rara wat de voertaal is ...juist ja mijn beste ,het lingua franca...

Ik haat dus niet wallonië mijn beste, maar wél die zelfvernoegde brusselse bourgeoikes zoals U er een bent, die nog steeds denken dat zij het middelpunt van de samenleving hier zijn ,en dit terwijl zij zich nét aan de aarsopening bevinden....

En zeg eens mijn beste,het vetgedrukte in casu, is dat de nieuwe spelling volgens de nieuwe Van dale....
Ik ben geen Brusselaar en ik heb - net als u - recht op een eigen mening. Het staat overigens vrij aan individuen om elke taal te spreken die ze willen. Nederlandstaligen mogen Nederlands spreken in 's lands zuiden en vice versa.
BWarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2009, 04:47   #64
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja die as gaat die seniele gek breken
Als 't afhangt van de seniele gek die zich 'Koning der Belgen' mag noemen zullen we alleszins nog lang mogen wachten.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2009, 05:02   #65
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom wil u met moslims e.d.m. in één staatsstructuur leven, maar met "Walen" niet? Ach ja, selectief racisme...
Heeft u ooit al eens stilgestaan bij de mogelijkheid dat het net die staatsstructuur is die we liever kwijt dan rijk zijn?

En wat is er zo selectief racistisch aan het streven naar een confederatie van Nederlanders, Vlamingen, Walen en Luxemburgers, welke kleur hun ogen, huid en haren ook mogen hebben?

Laatst gewijzigd door djimi : 22 september 2009 om 05:26.
Oud 22 september 2009, 05:11   #66
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
En wat is er zo selectief racistisch aan het streven naar een confederatie van Nederlanders, Vlamingen, Walen en Luxemburgers, welke kleur hun ogen, huid en haren ook mogen hebben?
Het feit dat de Belgische staatsstructuur dan verdwijnt. En dat lijkt het enige te zijn waar mensen als BWarrior om geven.
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2009, 05:25   #67
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Het feit dat de Belgische staatsstructuur dan verdwijnt. En dat lijkt het enige te zijn waar mensen als BWarrior om geven.
Zouden BWarriors aller landen dan tòch niet inzien dat 'de Belgische staatsstructuur' géén ras is?

Oud 22 september 2009, 06:15   #68
van Maerlant

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Hahaha, een Vlaams-nationalist mag Wallonie niet mooi of aangenaam vinden? Haisus...
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2009, 07:17   #69
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom wil u met moslims e.d.m. in één staatsstructuur leven, maar met "Walen" niet? Ach ja, selectief racisme...
met Walen die in Vlaanderen wonen, willen wij ook in één staatstructuur leven. met moslims die in pakweg Nigeria wonen, gaan we niet één staatstructuur vormen. snap je het verschil?
Oud 22 september 2009, 07:19   #70
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik ben geen Brusselaar en ik heb - net als u - recht op een eigen mening. Het staat overigens vrij aan individuen om elke taal te spreken die ze willen. Nederlandstaligen mogen Nederlands spreken in 's lands zuiden en vice versa.
uiteraard. en Franstaligen mogen in Vlaanderen Frans spreken, tuurlijk. maar niet in communicatie met de overheid. in Wallonië dient dat in het Frans te gebeuren, in Vlaanderen in het Nederlands.

en uiteraard getuigt het van goede wil als je ergens gaat wonen dat je ook de plaatselijke taal leert, niet? we vragen dat van Turken, Serviërs en Russen, maar van Walen mogen we dat van jou niet vragen?
Oud 22 september 2009, 10:21   #71
omaplop
Minister-President

omaplop's schermafbeelding

Standaard

Oei, ik voel aan mijn grote teen dat de franstalige Brusselaars stilletjesaan in het nauw worden gedreven!!

Laat nu toch zeker hier en daar een Waal eindelijk horen dat ze niet zo op Brussel zijn gesteld!!! (en ze beginnen te reageren)

Stop met dromen, Brusselaars, de meeste Walen zijn niet zo Brusselminded!!!

Beetje bij beetje ( ik weet het, jullie zijn durs de comprenure)gaan jullie moeten gaan beseffen dat je zelf jullie boontjes gaan moeten doppen en dat zowel Vlaanderen als Wallonië op de eerste plaats aan zichzelf zal moeten denken !!

En als het feit dat ook in Wallonië veel Walen verandering willen zal doorgedrongen zijn tot meer Vlamingen, is het mogelijk om samen te bouwen aan een toekomst met elk eigen bevoegdheden om de eigen streek te laten bloeien, weliswaar op een verschillende manier, maar even goed en zelfs complementair.

Immers Wallonië heeft troeven die Vlaanderen niet heeft en omgekeerd.

Als Brussel stopt met steeds stokken in de wielen te steken en gaat inzien dat zij niet de baas zijn over heel België , dan staan er allicht betere tijden te wachten!! SamenWERKING op een gezonde basis en met zeer duidelijke afspraken kan alleen maar voordelen opleveren voor beide partijen.

Maar , ik vrees , dat dit buiten de Brusselaars om zal moeten gaan om tot goede resultaten te leiden.

Veel Brusselaars eisen het recht om zelf te beslissen over Brussel, wel , laat ze dat maar doen en laat Vlamingen aan Vlaanderen denken en Walen aan Wallonië!! We zullen wel het resultaat zien over enkele jaren.

Laatst gewijzigd door omaplop : 22 september 2009 om 10:35.
omaplop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2009, 10:33   #72
Shadowke

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omaplop Bekijk bericht
Oei, ik voel aan mijn grote teen dat de franstalige Brusselaars stilletjesaan in het nauw worden gedreven!!

Laat nu toch zeker hier en daar een Waal eindelijk horen dat ze niet zo op Brussel zijn gesteld!!! (en ze beginnen te reageren)

Stop met dromen, Brusselaars, de meeste Walen zijn niet zo Brusselminded!!!

Beetje bij beetje ( ik weet het, jullie zijn durs de comprenure)gaan jullie moeten gaan beseffen dat je zelf jullie boontjes gaan moeten doppen en dat zowel Vlaanderen als Wallonië op de eerste plaats aan zichzelf zal moeten denken !!

En als het feit dat ook in Wallonië veel Walen verandering willen zal doorgedrongen zijn tot meer Vlamingen, is het mogelijk om samen te bouwen aan een toekomst met elk eigen bevoegdheden om de eigen streek te laten bloeien, op een verschuillende manier, maar even goed en zelfs complementair.

Immers Wallonië heeft troeven die Vlaanderen niet heeft en omgekeerd.

Als Brussel stopt met steeds stokken in de wielen te steken en gaat inzien dat zij niet de baas zijn over heel België , dan staan er allicht betere tijden te wachten!! SamenWERKING op een gezonde basis en met zeer duidelijke afspraken kan alleen maar voordelen opleveren voor beide partijen.
wallonie wilt geen belgische confederatie.
dan blazen ze zelf belgie op en trekken ze naar la france.
Shadowke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2009, 11:28   #73
omaplop
Minister-President

omaplop's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shadowke Bekijk bericht
Luister eens meer naar de Walen en je zal heel vlug beseffen dat het grootste deel van de Walen dat NIET wil!! Trouwens, er bestaat al vele jaren een partij in Wallonië die de aansluiting bij Frankrijk als hoofddoel heeft en die haalt zelfs de kiesdrempel niet.
omaplop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2009, 11:48   #74
Shadowke

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omaplop Bekijk bericht
Luister eens meer naar de Walen en je zal heel vlug beseffen dat het grootste deel van de Walen dat NIET wil!! Trouwens, er bestaat al vele jaren een partij in Wallonië die de aansluiting bij Frankrijk als hoofddoel heeft en die haalt zelfs de kiesdrempel niet.
waarom zou die de kiesdrempel moeten halen aangezien bij de grote partijen ook rattachisten zijn?
en de walen hebben zelf niets te zeggen over wallonie, enkel hun politici dan ook nog eens de Walen baadt in de franse cultuur via de franstalige media

Laatst gewijzigd door Shadowke : 22 september 2009 om 11:49.
Shadowke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2009, 11:59   #75
Renesse
Minister-President

Renesse's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Is dat dan een Vlaams-nationalist?

Er zijn maar 2 partijen in Vlaanderen, Vlaams-nationalisten en andere, met andere woorden VB en andere. Bij de welke zit hij?

Jij gelooft ook nog dat alleen Dash witter dan wit wast zeker?
Oud 22 september 2009, 12:13   #76
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shadowke Bekijk bericht
Om tot een confederatie te komen moet België eerst worden "opgeblazen".
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2009, 12:25   #77
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc Bekijk bericht
Om tot een confederatie te komen moet België eerst worden "opgeblazen".
dat is toch niet echt het probleem hé?
Oud 22 september 2009, 12:27   #78
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renesse Bekijk bericht

Jij gelooft ook nog dat alleen Dash witter dan wit wast zeker?
Hij is er inderdaad heilig van overtuigd. Alleen het VB gaat Vlaanderen onafhankelijk
maken. Voorlopig met 15,3 % maar dat zal veranderen. Het VB staat klaar de N-VA op te peuzelen. Hij houdt er echter geen rekening mee dat BDW geen Anciaux is. Maar ieder diertje zijn pleziertje. Ik gun de man zijn illusies.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2009, 12:32   #79
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Wat is het probleem? Heeft hij dan iets verkeerd gezegd?
Nee, maar het is toch verrassend!
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2009, 12:41   #80
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Inderdaad!
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be