Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 september 2009, 21:10   #61
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Al eens stilgestaan bij de liberaal-kapitalistische propagandamachine?
De kapitalistische propagandamachine is niet echt liberaal, niet in die zin dat zij de vrije markt zou beogen. Die vrije markt willen de machthebbers helemaal niet. Vandaar de twintigduizend lobbyisten in Brussel en de vele zinloze EU-normen die zijn toegesneden op de producten van met Commissie-ambtenaren "bevriende" firma's.
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2009, 22:13   #62
Busse87
Burgemeester

Standaard

Simpel .

WO3 . Die gaat er komen ( rapper dan je denkt ) . Alleen zullen er ook veel Europeanen sneuvelen....

Ik ben geen doemdenker maar ik vrees dat het een kwestie is van tijd . Crisis , al die aanslagen in het Oosten . de oproep naar geweld met hun koran en noem maar op . N-Korea dat atoombommen aan het testen is , Iran met hun kernenergie , Israel met hun bezetting en onderdrukking , enz... De klok staat nog altijd op 5 voor 12 .

Misschien klinkt dit gek enzo , maar toch...
Busse87 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2009, 01:54   #63
redwasp
Staatssecretaris

redwasp's schermafbeelding

Standaard

vrede,

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Busse87 Bekijk bericht
De klok staat nog altijd op 5 voor 12 .
(vet door mij, redwasp)

best eens naar een horlogeur gaan...

vrede,

redwasp
Oud 24 september 2009, 21:22   #64
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Busse87 Bekijk bericht
Simpel .

WO3 . Die gaat er komen ( rapper dan je denkt ) . Alleen zullen er ook veel Europeanen sneuvelen....

Ik ben geen doemdenker maar ik vrees dat het een kwestie is van tijd . Crisis , al die aanslagen in het Oosten . de oproep naar geweld met hun koran en noem maar op . N-Korea dat atoombommen aan het testen is , Iran met hun kernenergie , Israel met hun bezetting en onderdrukking , enz... De klok staat nog altijd op 5 voor 12 .

Misschien klinkt dit gek enzo , maar toch...
Ik zou er niet op rekenen. Geen enkel land durft de NAVO aan te vallen en voorlopig zijn er in Europa nog veel te weinig extremistische moslims om ons liberaal-democratische stelsel af te breken. Waar we voor uit moeten kijken, is partijen die dit nu al wel doen onder het mom van gemeenschapscohesie.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2009, 21:40   #65
nihao
Minister

nihao's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ze mogen van mijn part om te beginnen al al die domme achterlijke godsdiensten afschaffen.
Da's zo'n beetje zoals met die draken uit de mythologie : sla er één kop af en er groeien er een paar in de plaats.

Je moet wel stekeblind zijn om niet te zien dat sinds de 'ontkerstening' alle denkbare en ondenkbare vormen van bijgeloof welig tieren...
Oud 24 september 2009, 21:44   #66
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nihao Bekijk bericht
Da's zo'n beetje zoals met die draken uit de mythologie : sla er één kop af en er groeien er een paar in de plaats.

Je moet wel stekeblind zijn om niet te zien dat sinds de 'ontkerstening' alle denkbare en ondenkbare vormen van bijgeloof welig tieren...
Richard Dawkins als verplichte literatuur.
Oud 24 september 2009, 22:32   #67
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nihao Bekijk bericht

En hoe zat het vóór de ontkerstening?
Oud 25 september 2009, 00:24   #68
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Dawkins begrijpt er niet ontzettend veel van.
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2009, 00:25   #69
Geert C
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
En "The Dawkins Delusion" ook uiteraard.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2009, 09:18   #70
TomB

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De makkelijkste manier is religieuze indoctrinatie van kinderen verbieden, en keihard bestraffen.
Ocharme al die mensen die op de communie van hun zoontje in den bak gezwierd worden.
Oud 25 september 2009, 09:56   #71
Rogge
Parlementslid

Rogge's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
en de vele zinloze EU-normen die zijn toegesneden op de producten van met Commissie-ambtenaren "bevriende" firma's.
bewijs/bron?
Rogge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2009, 10:23   #72
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

Stop met olieverbruiken en de woestijnislam verliest haar macht. Dan verschuift de macht binnen de moslimwereld misschien terug naar de middelandse zee en mogen we terug de zwoele arabische buikdanseressen aanschouwen. We hebben het alleen aan onszelf te danken dat er nu zo'n sterke fundamentistische stroming is in de Islam. Hadden we na de oliecrisis en de milieurapporten uit de jaren 70 het roer omgegooid dan waren er nu zoveel problemen niet geweest. Nu is alles te laat. We gaan onder in een fundamentalistisch wordend, klimaatnaardekloten, grondstofverminderende en binnenkort naar alle waarschijnlijkheid door wereldoorlogen geteisterde wereld. Met dank aan de conservatieve golf die uit Amerika is komen overwaaien door manipulatie en verkeerd begrepen wetenschappelijk onderzoek. Dood aan alle extremisten !
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2009, 16:39   #73
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

De idee is dus : stop met autorijden en de islam zoals ze nu is verdwijnt.

En mij lijkt het dat de grootste tegenstanders van de islam ook de grootste voorstanders van blijf van mijn koning auto af en bouw dubbeldeksnelwegen en er is niets mis met het milieu zijn.

Nem.

Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 25 september 2009 om 16:42.
Oud 25 september 2009, 16:43   #74
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
Dawkins begrijpt er niet ontzettend veel van.
Jij hebt het natuurlijk helemaal gelezen...
Oud 26 september 2009, 11:16   #75
koppijn
Minister-President

koppijn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen, dat denk jij maar. Toch, ik ben benieuwd hoe u kinderen links wilt indoctrineren. Marx voorlezen voor het slapen gaan? Maak uzelf toch niet zo belachelijk.
Toxic Ideas,
Dan Dennett on dangerous memes
http://www.ted.com/talks/dan_dennett...ous_memes.html
Oud 26 september 2009, 13:47   #76
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
De idee is dus : stop met autorijden en de islam zoals ze nu is verdwijnt.

En mij lijkt het dat de grootste tegenstanders van de islam ook de grootste voorstanders van blijf van mijn koning auto af en bouw dubbeldeksnelwegen en er is niets mis met het milieu zijn.

Nem.
Ik vind dat je hiermee zeer dicht in de buurt van komt van een hoofdoorzaak van de problemen die de omgang met de islam onze maatschappij oplevert. Voor velen is het in de praktijk een noodgedwongen omgang met de islam, een opgedrongen omgang, maar vanuit jouw vogelperspectief beschouwd doen we het als maatschappij onszelf aan, en dat klopt ook. Zoals je het hier samenvat, lok je natuurlijk reacties uit die erop zullen wijzen in hoeverre het niet klopt, maar ja, dat is ook de bedoeling van een discussieforum; we kunnen hier geen lange essays verwachten. Ik hoop dat dit wat wordt uitgediept en aangevuld, en dat ik mijn bijdragen kan beperken tot de aspecten waar ik het meest verstand van heb.

De auto lijkt me een duidelijk voorbeeld van iets wat wel veel verder reikt, en je zult wel meer dan alleen maar de auto bedoeld hebben. Als maatschappij zullen we moeten afkicken van onze verspillende en vervuilende levenswijze. We zullen materieel armer moeten worden, en hopelijk niet op de rug van de zwaksten. Dan zijn onze landstreken meteen minder aantrekkelijk voor behoeftigen die van elders komen en die, zodra ze hun levensstandaard wat hebben verbeterd, ons in een aantal gevallen met een ideologie confronteren die onze idealen van gelijkheid en vrijheid op de helling zet. Er zal mondiaal meer gelijkheid en vrijheid moeten komen, en zonder alle zonden van Israël op ons te nemen, zullen wij daaraan een grotere bijdrage moeten leveren, willen wij met voldoende moreel gezag de ongelijkheid kunnen aanklagen die wordt gepropageerd door de karavaanrovers-ideologie waarvan de koran de neerslag vormt.

Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 26 september 2009 om 13:49.
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2009, 10:32   #77
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
Dood aan alle extremisten !
Ik hoop dat de tegenstrijdigheid in die kreet ironisch bedoeld was.
Oud 27 september 2009, 12:33   #78
farak
Burgemeester

farak's schermafbeelding

Standaard

Een anti-moslim chip in de hersenen inplanten lijkt me de enige oplossing. Als je al van een oplossing kan spreken.
Oud 27 september 2009, 13:34   #79
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door farak Bekijk bericht
Een anti-moslim chip in de hersenen inplanten lijkt me de enige oplossing. Als je al van een oplossing kan spreken.
De keus laten: een extra chip in je GSM of ... een GSM geïntegreerd in je chip.
Oud 27 september 2009, 14:50   #80
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Ik hoop dat de tegenstrijdigheid in die kreet ironisch bedoeld was.
Jawel. Ik vermag het wel eens met mezelf te lachen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be