![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
Bekijk resultaten enquête: Geloof je in het bestaan van de aura? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
12 | 20,69% |
Ik twijfel |
![]() ![]() ![]() |
6 | 10,34% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
40 | 68,97% |
Aantal stemmers: 58. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Nogmaals de vraag: waarom moeten de bergkristalhippies fenomenen steeds elektromagnetomorfiseren?
Werkt hun verstand te traag om abstracte magische concepten te vatten en hebben ze zoiets simpel nodig als "men kan aura's zien"? |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
neen Johnny daaruit blijkt niet dat het hypocriet is of een zuiver geloof zou betreffen. Misschien kan je die laatste post van me met die drie voorbeeldjes als leidraad gebruiken... en me precies vertellen waarom situatie 3 anders is dan situatie 2 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jaja dat hadden we al
Citaat:
Johnny .... Het ben jij toch die beweert dat het niet zou kloppen ... dat er een fout inzit ... of niet ? Wel dan is het aan U hé Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Europees Commissaris
|
![]() Nee, hij had geen verklaring en Newton had die wel. Maar zou Newton tot zijn wetten gekomen zijn zonder Kepler?
![]() |
#66 |
Minister
|
![]() stop eens met cirkeltjes te draaien vriend, ik word duizelig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb me al geexcuseerd. Vreselijk hoe gij één klein misverstandje_ voor dezelfde prijs had ge het wel beweerd maar soit_ uitbuit om blijvend op de man te spelen. Vertel me eens liever waar nu precies de hypocrisie ligt ... het vermeende geloof ( tov andere theoriën dan ) en die rekenfout. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Newton kwam tot het besef _ anekdote vallende appel... weet ge wel_ dat lichamen mekaar aantrekken Zijn gravitatiewet heeft ie opgesteld aan de hand van een proefopstelling Laatst gewijzigd door praha : 24 september 2009 om 23:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Minister
|
![]() Citaat:
http://www.sjcrothers.plasmaresources.com/ veel plezier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Jij gaat me dat vertellen en je gaat me niet sturen naar één of andere rotsite waar net hetzelfde staat dan wat gij claimt en daarmee zou het opgelost zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En verder gaat het natuurlijk niet over de fout in die of die paper of van wie die oplossing nu precies is... dat zal me allemaal worst wezen
De essentie is dat jij eerder claimde dat een zwart gat ( het bestaan van een waarnemingshorizon ) niet bestaat en dat ook niet als oplossing uit de generale relativiteitstheorie kan komen Laatst gewijzigd door praha : 24 september 2009 om 23:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Beetje realistisch zijn he, ik heb betere dingen te doen dan hier een boek neerschrijven. 't Is maar één klik van u verwijderd. Duw er eens op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() Ik ken het discours. Gezond boerenverstand vs wiskunde. Mensen die de wiskundige theorie te abstract vinden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Europees Commissaris
|
![]() Wiskunde is gezond boerenverstand tot de zoveelste macht.
![]() |
#76 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Minister
|
![]() yes
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De bewijslast ligt bij jou Johhny
Citaat:
Bovendien weet ge zogoed als mij dat er ettelijke kandidaten voor zwarte gaten zijn gevonden. Citaat:
![]() een lijntje of vjf zal vlstaan... jij verwacht wel van mij dat ik een heel boek zou gaan lezen waar dat ergens zou moeten instaan ofzo ![]() Citaat:
Maar ik veronderstel dat gij dat dan toch ook wel gedaan hebt en doorgeworsteld voor ge hier even komt te vertellen dat die site dat duidelijk kan aantonen, niet ? Kleine moeite voor U dus om het even te duiden |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt geen benul waar ge over spreekt. relatief ... get the idea ? Er komt niks tot stilstand |
|
![]() |
![]() |