![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn een aantal mogelijkheden, waaronder deze:
- Je krijgt een kick van zwarte vrouwen. - Je wordt ervoor betaald want je bent een flik. - Je wordt ervoor betaald want je bent een verklikker. - Je bent zelf zwart en je voelt er je thuis. Er zijn nog veel meer mogelijkheden, tijdsgebrek zorgt er enigzins voor dat de lijst noodzakelijkerwijze kort blijft. Let wel, deze lijst is volledig vrijblijvend mijnentwege. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Inderdaad, bij ons moet je op z'n minst pedofiel zijn en films maken (Roman Polanski) of liedjes zingen (Michael Jackson) alvorens deel uit te maken van het collectief cultureel erfgoed!
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.Ik ben geen man. -Ik woon niet eens in Blg. en zo'n 1.300 km. afleggen om ergens in een ketelke te gaan...watdanookdoen...is me een beetje te ver! Maar volgende X als jij er eens heengaat, veel plezier! ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja, toen ik jong was ben ik er wel eens geweest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Gij se stuk cultuur !
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Cultuur"?!? Whahahahaha.... Cultuur van het kottekesvolk en andere marginalen zeker?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Tenzij dat je een hoogstpersoonlijke, snobistische en potsierlijke definitie van cultuur hebt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar in de loop van de jaren, is de samenleving zowat toleranter geworden tegenover alles en nog wat (illegale drugs, abortus, euthanasie, homosexualiteit...) en tegenover andere zaken is ze dan weer minder tolerant geworden (pedofilie, legale drugs..). Maar als men inderdaad, meisjes van 16-17 jaar niet meer aantrekkelijk mag vinden, ja, dan weet ik het ook niet meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() voor princess'ke nog wa cultuur http://www.youtube.com/watch?v=CKmfe_tuKWk
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Princesje zullen we voorlopig even niet meer zien. Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 29 september 2009 om 21:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welnee, wat een onzin. Hoe iemand die platvloerse onderbroekenlol als "cultuur" kan bestempelen, is me een raadsel.
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik hou niet van Stravinsky, ik vind zijn muziek spuuglelijk, koud en gekunsteld en kan er niet langer dan 5 seconden naar luisteren. Stravinsky maar schrappen van de cultuurlijst ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Strangers vergelijken met Stravinsky... Het moet niet veel gekker worden. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik wist niet dat jij zo neerkeek op andere mensen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |