![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ofwel is het een grootschalige vervalsing van het belang van de vakbond, want als je 1miljoen leden hebt, heb je feitelijk maar 500.000 echte gesyndiceerde dus de vakbond is een 'balon' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ga je nog een stap toevoegen? Waarom zou een uitbetalingsinstelling geen geld mogen uitbetalen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar moet een werkloze maandelijks zijn dopkaart (ook papier) binnenbrengen? Wie gaat er die dopkaart verwerken? Maar ik ben al blij dat je inziet dat dit niet de schuld is van de vakbond! Laatst gewijzigd door artisjok : 4 oktober 2009 om 07:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dat bericht negeer je. Een werkloze betaalt de helft. Eigenlijk is het erg dat je een vakbond nodig hebt om je rechten te hebben; maar we leven nu eenmaal in zo'n maatschappij. Gelukkig hebben we een vakbond die opkomt voor de rechten, en die binnen een redelijke termijn een werkloosheidsuitkering kan bereken en uitbetalen. Ik begrijp niet wat je bedoeld met een grootschalige vervalsing. Bedoel je mensen die werkloos worden en zich dan pas syndiceren? Hoeveel werklozen zijn er die dat doen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
MAAR ARTISJOK, het bewijs dat er GEKNOEID WORDT is het bewijs dat het systeem moet veranderen, dus geen verdedigen aan ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
uitbetalen = een overschrijving de bank doet dat gratis en ja je hebt al een voorbeeld gegeven van 1 euro de vakbond doet die overschrijving voor 70 euro; is dat niet waanzinnig duur ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een werkloze vindt een job. In DIMONA is hij geregistreerd als werknemer. Is hij geen werkloze meer? Hangt ervan af hoeveel uren en hoeveel dagen hij werkt, en die gegevens zitten niet in DIMONA. Die gegevens zitten in DMFA, de databank die 1 tot 4 manden achterkomt; want je kan pas tewerkstellingsgegevens doorgeven, nadat er gewerkt is. Het bewijs dat het geknoei ontdekt werd is het bewijs dat er gecontroleerd wordt. Zeg eens concreet wat men nog kan verbeteren; wat men nog kan vereenvoudigen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoeveel keer moet ik dit herhalen vooraleer jij wil inzien dat het meer is dan 1 overschrijving uitvoeren? Ik wacht nog op je bron van 70 euro. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk als ik iemand tewerkstel dan heb ik een contract, dit contract wordt getekend en ligt dan voor mijn neus, ik moet dat doorsturen naar mijn sociaal buro. Dus, zeg nu zelf op welk moment weet je al die informatie ? 4 maand later, of VOOR de werknemer al begint te werken ??? Ik ga zelfs verder Artisjoksje We maken een CONTRACTEN SITE ik stop mijn EID in, ik ben dus de werkgever mijn arbeider/bediende stopt zijn EID in de lezer, hij is dus de werknemer We tikken nog de uurroster over, het loon, de start/einddatum en andere prullaria Wat is het werk die de vakbond/sociaal buro nog zou moeten doen ??? Nadda noppe rien de knots, jullie houden zichzelf kunstmatig in leven.
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 4 oktober 2009 om 08:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We gaan eens economisch redeneeren o^p dat getal Stel dat een bediende bij de vakbond het dubbel verdient van een werkloze. Dan wil dit zeggen dat per 100.000 werklozen er 5000 mensen werken bij de vakbond ??? We gaan eens redeneren over die verhouding: wat is het werk dat je hebt aan een dossier, als het goed georganiseerd is, NIETS.... dus ok soms bij de start hebben we een beetje werk, dus dat is dan een HALF uur Dus per 100.000 werklozen is er bij de vakbond (stel dat de rotatie 1/jaar is) 50.000uur werk = 31 man werk Goed dus er is werk voor 31 mensen, en stel dat die luie poezen daar inefficient werken, dan heb je misschien werk voor 64 mensen... En nu de goeie vraag, stel dat de infrastructuurkosten nog eens het dubbele bedrag verantwoorden, dan heb je een budget nodig van 120 tewerkgestelde mensen. Dus de economische vraag is: waarom kost dat nu 5000 manuren werk per 100.000 werklozen als er economisch geredeneerd daar een budget voor nodig is van 120... Voila daarover gaat de discussie die jij zo handig altijd ontwijkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tussen haakjes ARTISJOK.. KWALITEIT begint bij de BRON Dus zorg dat er GEEN DUBBELE BETALINGEN KUNNEN Gebeuren is dat niet eenvoudiger uit te drukken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
En je weet nooit vooraf of het uurrooster zal overeenkomen met de werkelijk gepresteerde uren. Citaat:
Heb je nu al eens gekeken op de site van de RVA wanneer iemand recht heeft op een uitkering, en hoeveel dit bedraagt? Citaat:
Ik ben programmeur en hoe meer er geautomatiseerd wordt, hoe meer werk wij programmeurs hebben. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe kan men dat weten op het moment van de betaling? Laatst gewijzigd door artisjok : 4 oktober 2009 om 08:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan ik je bron krijgen waaruit blijkt dat de vakbond 70 euro krijgt (per?) om haar taak te vervullen? Kan je nog uitleggen hoe je aan 30' komt per dossier? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
een werkloze is op dat moment al 1 maand tewerkgesteld, en heeft notabene al 1 maand een dimona gedaan, en heeft al 1 maand een arbeidscontract. Geef nog eens het voorbeeld: je maakt een arbeidscontract SITE... Je stopt uw EID kaart in van uw bedrijf Je stopt de EID kaart in van de werknemer Je vult het uurrooster in Je vult de full/halftime, maaltijdcheques, kilometervergoeding, bonus, gouden parachutes en andere dingen in Er wort digitaal getekend door de werknemer En klaar is kees, de copy wordt geprint aan wezer zijde, en doorgestuurd en gekoppeld aan de DiMONA, en naar uw sociaal buro Administratief eenvoudig, perfect waterdicht, maanden sneller dan het huidige systeem, goed, deftig georganiseerd etc. Jullie zijn gewoon op informaticavlak een pak hersendode fossielen die niet weten wat kan en wat mogelijk is, die geen efficientie en organisatie zoeken met informatica, die niet vooruit willen, die de maatschappij niet efficienter en goedkoper willen maken etc |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ho als je een beetje googlet vindt je bvb dit
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet dus zijn DIMONA gegevens hebben, daar die andere gegevens OK en dan wat heb je nog nodig ?? een beetje kijken in databankje 1, databankje 2 en copy paste;... En jij gaat nu uitleggen dat de werkloze die zijn vergoeding via de vakbond ontvangt, dat de vakbond daar 14 dagen werk aan heeft om die vergoeding te berekenen ???? Bekijk de verhouding, al verhoog je die 30' naar een Uur, de discussie is hopeloos, de verhouding is hopeloos verkeerd |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Je weet toch niet op voorhand of iemand zal ziek worden, ontslagen worden, technisch werkloos zal worden, hoeveel uren iemand zal werken,.... Denk ook eens aan de horeca, seizoenarbeid. interim,... Hoe ga je dat uitleggen aan de werkgevers dat ze nog wat extra administratief werk krijgen? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
bovendien wordt de dimona ingevuld, en uw sociaal buro op de hoogte gesteld, dus die informatie kan sneller gecentraliseerd worden Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |