Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 15 oktober 2009, 16:54   #61
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2009, 15:15   #62
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

[Glyn Wise]

Whites are albino’s and should be addressed as albino’s to stop racial hatred and white supremacy. Whites came out of blacks and thus can never be superior to blacks.
Oud 21 oktober 2009, 15:17   #63
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door farak Bekijk bericht
nee dat zeg ik niet. Als je 99% van de tijd wit bent, kan een kleurtje eens een verademing brengen. Dat zegt niets over die 99% maar over het éne %. Mensen bruinen graag op vakantie. Dat is ongeveer die 1%. Degene die heel het jaar door onder de zonnebank gaan, zijn gewoon niet goed wijs.

Ik denk ook niet dat mooi wit niet lelijk is, maar ik denk ook niet dat mooi zwart lelijk is.

Witten zijn albino's en ze willen weer zwart zijn.
Oud 21 oktober 2009, 15:20   #64
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cisalpina Bekijk bericht
Maar nee gij. Wat gij doet noemt in het jargon: onterechte veralgemening. Op basis van die paar fotookes kunt ge absoluut niet de conclusie trekken die gij trekt.

Alsof ge als witte kunt kiezen om niet te verbranden of te verkleuren als ge in de zon komt.
Neen, niet een paar foto's, maar een leven lang kijken naar witten die elke kans aangrijpen om te bruinen, en vaak verbrand raken. Er is iets in witten dat hen dwingt huidkanker te riskeren als ze maar een kleurtje hebben: elke kleur liever dan melkwit. Dat is erg, erg vreemd.
Oud 21 oktober 2009, 15:24   #65
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door webzwerver Bekijk bericht
Het zijn vooral vrouwen die dat doen , en dat is om makkelijker aan een man te komen, want blanke vrouwen zijn nog steeds hét grote fantasme van heel veel zwarte mannen.
Mannen die vrouwen begeren, begeren alle vrouwen. Voor mij zijn mensen als bloemen. Maar ook als lekkere schotels: een bord bloemkoolsoep? Roomijs met vanille? Het is absurd te denken dat zwarte mannen een speciale voorliefde zouden hebben voor witte vrouwen. Er zijn ook witte mannen die je alleen met zwarte vriendinnen ziet. Het is jammeer dat men op dit soort relaties een stempel wil plakken. Maar goed ik begrijp hieruit dat jijzelf geen vrouw hebt en je je daarom groen en geel ergert aan zwarten met een witte vrouw.
Oud 21 oktober 2009, 15:26   #66
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wolf Bekijk bericht
Niets mooier dan een vrouw met een lichte huidskleur; het benadrukt onschuld, jeugdigheid en frisheid.

Iemand met een blanke huid die constant onder de zonnebank gaat liggen, en/of uren in de zon gaat lopen om bruin te worden, ziet er gewoon lelijk uit. Erger is dat je met het ouder worden veel meer rimpels krijgt als je te vaak in de zon hebt gezeten als jonge mens. De huid krijgt een perkamentachtige look.

Wil je er zo snel mogelijk uit zien als een verdroogde mummie...ga dan maar lekker lang bakken in de zon. Misschien kan je later nog solliciteren als acteur in één of andere zombie film. En dan zwijgen we nog maar over huidkanker; want dat krijg je er waarschijnlijk gratis bovenop.
Dus blijft de vraag, WAAROM HEBBEN WITTEN ZO EEN OBSESSIE MET BRUIN WORDEN?
Oud 21 oktober 2009, 15:28   #67
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Prodigy Bekijk bericht
Een kleurtje mag, maar ik vindt van die blanke overgebruinde vrouwen maar niets.
Sinds Surrogates met Bruce Willis ben ik echt nieuwsgierig naar die enge lelykerd die avatars als de jouwe kiezen. Waarom kies je juist voor deze avatar, Prodigy?
Oud 21 oktober 2009, 15:34   #68
Mcnab
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Waarom zijn alle allochtonen criminele racisten?
Mcnab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2009, 15:56   #69
forzaflandria
Parlementslid

forzaflandria's schermafbeelding

Standaard

"Gelen" hebben een obsessie met wit worden.
In Azie verkopen de cosmeticagiganten - ook de westerse zoals L'Oreal - allerlei cremes om witter te worden. Vrouwen lopen er rond met paraplu's open bij het minste zonnestraaltje, en de westerlingen zijn de enigen die voor hun plezier aan het strand in de zon gaan liggen.
forzaflandria is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2009, 16:08   #70
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forzaflandria Bekijk bericht
"Gelen" hebben een obsessie met wit worden.
In Azie verkopen de cosmeticagiganten - ook de westerse zoals L'Oreal - allerlei cremes om witter te worden. Vrouwen lopen er rond met paraplu's open bij het minste zonnestraaltje, en de westerlingen zijn de enigen die voor hun plezier aan het strand in de zon gaan liggen.
Waarom doen zij dat? De Aziaten willen blijkbaar geen huidkanker, ze kennen hun beperkingen als albino nakomelingen.
Oud 27 oktober 2009, 09:32   #71
Kattekop
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht

Een beetje een lichtbruine kleurtje hebben is gewoon mooier.Hetgeen waar jij waarschijnlijk over hebt is al helemaal geen lichtbruin meer laat staan mooi lichtbruin.
Ik vind het net omgekeerd, ik ben een witteke en ik vind dat fijn. Ik begrijp geen mensen die wekelijks onder de zonnebank kruipen, maar ik vind : ieder z'n ding. Al geloof ik er niet in dat echt iedereen bruin wil zijn, velen doen het gewoon omdat je anders commentaar krijgt. Ik krijg vaak te horen : "Ocharme, wat ben jij wit!" en ik vraag me dan telkens af wat daar zo erg aan is. Ben nu eenmaal meer een wintertype
Kattekop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2009, 15:57   #72
Zapatista
Parlementslid

Zapatista's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U bestrijdt en beoefent veralgemenisering tegelijkertijd met dezelfde passie, waarom?
Oud 28 oktober 2009, 14:55   #73
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kattekop Bekijk bericht
Ik vind het net omgekeerd, ik ben een witteke en ik vind dat fijn. Ik begrijp geen mensen die wekelijks onder de zonnebank kruipen, maar ik vind : ieder z'n ding. Al geloof ik er niet in dat echt iedereen bruin wil zijn, velen doen het gewoon omdat je anders commentaar krijgt. Ik krijg vaak te horen : "Ocharme, wat ben jij wit!" en ik vraag me dan telkens af wat daar zo erg aan is. Ben nu eenmaal meer een wintertype
Mooi wit is niet lelijk en ik zou er geen issue van maken als wij niet in een wereld leven die onderscheid maakt op kleur. In de zon liggen is heerlijk, maar zoals hele volkstammen de hele zomer in de zon liggen te bakken, dure reizen maken naar Spanje alleen om in de zon te kunnen liggen, zodat ze al op iets oudere leeftijd als gelooide leren monsters bijlopen, met huidkanker, is VREEMD.

Maar het blijkt dat witten meer problemen hebben met hun zelfbeeld: anorexia is vooral een probleem bij witte mensen. Witten doen aan 'permanente' getatoueerde gezichts make-up. Ze verven hun wimpers zwart, want blonde albino wimpers zouden lelijk zijn!

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 28 oktober 2009 om 14:58.
Oud 28 oktober 2009, 15:12   #74
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mooi wit is niet lelijk en ik zou er geen issue van maken als wij niet in een wereld leven die onderscheid maakt op kleur. In de zon liggen is heerlijk, maar zoals hele volkstammen de hele zomer in de zon liggen te bakken, dure reizen maken naar Spanje alleen om in de zon te kunnen liggen, zodat ze al op iets oudere leeftijd als gelooide leren monsters bijlopen, met huidkanker, is VREEMD.
Sommigen liggen graag in de zon te bakken, anderen niet. Ieder zijn meug.

Citaat:
Maar het blijkt dat witten meer problemen hebben met hun zelfbeeld:

Helemaal niet. Het zijt veeleer gij die problemen hebt met uw zwarte huid.
Trouwens geen enkele blanke wil er met een zwarte huid rondlopen, geen enkele, ook niet diegen die graag een in de zon lichtgebruind velletje willen tijdens de vakantie.

Geen enkele blanke wil er zo zwart uit zien

Laatst gewijzigd door smiley : 28 oktober 2009 om 15:14.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2009, 15:17   #75
Mcnab
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Ik begin stillaan te geloven dat daar echt een vijs bij u los zit ze Egmond

Den Haag, 7 maart 2006.
Inzake: Stalking

Geachte heer Waldo Dewanand ***,

Gaarne herinner ik u eraan dat ik u de vorige week vriendelijk heb laten weten dat onze gezamenlijke reis van slechts enkele maanden, heden ten einde is gekomen en dat onze wegen zich moeten scheiden.

De reden is dat ik heb vastgesteld dat u mij haat. Mogelijk een redeloze haat waarvan u zelf niet bewust bent omdat haten blijkbaar het enige is dat men u heeft geleerd en waarmee u aandacht genereert. Ik baseer deze constatering op uw zinloos grievende geschriften tegen de groep die mij aan het hart gaat en wat u persoonlijk tegen mij zei en wat ik verder heb ervaren als pogingen tot dwang en manipulatie.

Gaarne wijs ik u erop dat ik al langer als acht jaar serieus werk maak van mijn schrijfcarriere, dat ik mijn werk reeds in verschillende theatervoorstellingen zag, eerbewijzen in de vorm van een reisbeurs, de nominatie voor een grote toneelprijs en een schrijfopdracht voor een toneelstuk verwierf zonder uw tussenkomst. Mijn naam komt zonder uw tussenkomst en door mijn eigen inspanningen 160 maal voor in google. De vermelding van mijn korte stukjes in het gastenboek van uw site, die voor 99% door uzelf wordt volgeschreven, staat in geen enkele verhouding tot wat ik verder doe aan activiteiten en publiciteit. De verschijning van mijn stukjes op uw site heeft niets aan contacten, publiciteit of boekverkoop opgeleverd. Mijn vermelding in de VN is de keuze van Rudie Kagi en kan niet gezien worden als een inspanning van u ten behoeve van mijn carriere. Deze vermelding heeft mij overigens ook niets opgeleverd.

Ik herhaal dus mijn verzoek aan u om mij in vrede te laten en geen stalking mails meer te sturen. Ik gaf eerder aan dat uw geschriften mij zeer van streek maken, en daar u mij sinds mijn verzoek toch tweemaal heeft lastig gevallen met uw epistels, beschouw ik dat als verder bewijs dat u mij kwaad wil doen.

Indien u mij nogmaals lastig valt door middel van geschriften of wat dan ook zal ik mij ogenblikkelijk wenden tot de politie van Delft.

(origineel ondertekend met blauwe pen, kopie conform)

Hoogachtend.

Egmond Codfried

Link: http://dewanand.com/wfor1196.htm
Oud 28 oktober 2009, 15:21   #76
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

VERY, VERY TANNED!
Oud 28 oktober 2009, 15:22   #77
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mcnab Bekijk bericht
Ik begin stillaan te geloven dat daar echt een vijs bij u los zit ze Egmond
Dat had ik al van bij zijn eerste postings gemerkt. Er zit inderdaad een serieuze vijs los bij friedcod.
Oud 28 oktober 2009, 15:30   #78
Mcnab
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:

VERY, VERY TANNED!
Tanned ja, niet zwart.
Oud 28 oktober 2009, 15:33   #79
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mcnab Bekijk bericht
Tanned ja, niet zwart.
Zijn commodore 64 en zijn nep Ray Ban zonnebril spelen hem weer parten...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2009, 15:40   #80
Mcnab
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Hij zit waarschijnlijk weer op die computer van zijn bibliotheek.
Durf wedden dat het klavier al zwart ziet van zijn zinloos getokkel.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be