Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 oktober 2009, 21:31   #61
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shadowke Bekijk bericht
maar de NV-A kan dat onmogelijk in orde brengen want die zitten niet in de federale regering.
blijkbaar niet begrepen.

maar ja, het doel van de NV-A is België te laten uitdoven.
dat scenario staat me wel aan
Mij niet. Trage schepen zijn niet koersvast.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2009, 21:32   #62
azert
Perm. Vertegenwoordiger VN

azert's schermafbeelding

Standaard

[quote=Shadowke;4380898
maar ja, het doel van de NV-A is België te laten uitdoven.
dat scenario staat me wel aan [/QUOTE]

maar Brussel zal blijven smeulen en daar hebben ze geen werkbare oplossing voor.
azert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2009, 21:32   #63
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shadowke Bekijk bericht
jij niet hé system
Neen, ik niet.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2009, 21:34   #64
speurneus
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Stemmen voor een andere nationalistische partij, NVA, levert wél een meerwaarde !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het is gewoon een verschuiving v.e. nationalistische partij binnen een cordon naar een nationalistische patij buiten een cordon.
Goed hé !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NVA steekt op alle vlakken mijlenver boven het VB uit.
Dus is de prijs die moet betaald moet worden om van die racisten verlost te zijn zeker niet hoog.
speurneus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2009, 21:35   #65
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lomeanor Bekijk bericht
Als jij een beter idee hebt om een staatshervorming van de franstaligen af te dwingen zijn je suggesties meer dan welkom.
Het wordt eens tijd dat men paal en perk stelt aan de reeks staatshervormingen. De mensen zijn het beu. Dat men om de 20 jaar de staatsstructuur aanpast: ok. Maar men moet daar nu ook alweer niet mee overdrijven.
Oud 9 oktober 2009, 21:35   #66
armando
Schepen

Standaard

Sommigen hebben echt plezier in de achteruitgang van het Vlaams Belang, geen probleem dat is hun mening. Bij deze wordt nogmaals bevestigd wat ik al jaren zeg, de Vlamingen zijn het stomste volk ter wereld, een volk die zijn eigen ondergang betaaldt en financierdt. Velen op dit forum begrijpen het nog steeds niet dat de ondergang van een volk, in dit geval de Vlamingen, met rasse schreden nadert, in de grootsteden is het al zover. Arm Vlaanderen, wij zijn gedoemd om te verdwijnen, en het ergste is dat er zich velen op dit forum verkneukelen.
armando is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2009, 21:37   #67
armando
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door azert Bekijk bericht
maar Brussel zal blijven smeulen en daar hebben ze geen werkbare oplossing voor.
Wat is het verschil tussen de NVA en de VU? Is zie ergeen. deja VU.
Oud 9 oktober 2009, 21:37   #68
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door speurneus Bekijk bericht
Punt is dat NVA binnen de Vl regering wel alleen staat m.b.t. het toepassen van de Maddens doctrine. Dus Bartje kan zeggen wat hij wil ,...maar in de realiteit komt daar, voorlopig toch, niets van in huis.
Dat is hun eigen fout maar ik denk dat ze daar niet echt om treuren. Deelnemen is voor hen belangrijker dan het winnen. Hard genoeg roepen is nu voldoende om nadien als verontschuldiging te kunnen aanvoeren dat het de andere waren die zijn blijven dwars liggen.
Oud 9 oktober 2009, 21:37   #69
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door armando Bekijk bericht
Sommigen hebben echt plezier in de achteruitgang van het Vlaams Belang, geen probleem dat is hun mening. Bij deze wordt nogmaals bevestigd wat ik al jaren zeg, de Vlamingen zijn het stomste volk ter wereld, een volk die zijn eigen ondergang betaaldt en financierdt. Velen op dit forum begrijpen het nog steeds niet dat de ondergang van een volk, in dit geval de Vlamingen, met rasse schreden nadert, in de grootsteden is het al zover. Arm Vlaanderen, wij zijn gedoemd om te verdwijnen, en het ergste is dat er zich velen op dit forum verkneukelen.
'Plezier' is nu een groot woord. Maar een slecht gevoel heb ik daar nu ook weer niet bij. Neen, helemaal niet zelfs. Integendeel.

Laatst gewijzigd door system : 9 oktober 2009 om 21:38.
Oud 9 oktober 2009, 21:40   #70
armando
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
'Plezier' is nu een groot woord. Maar een slecht gevoel heb ik daar nu ook weer niet bij. Neen, helemaal niet zelfs. Integendeel.
Dus m.a.w. je bent blij met het verdwijnen van de Vlamingen als Volk, daar gaat het toch over.
Oud 9 oktober 2009, 21:43   #71
azert
Perm. Vertegenwoordiger VN

azert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Veel geld voor degelijk onderwijs om een mens zonder dt-fouten te leren schrijven, is er blijkbaar niet.
azert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2009, 21:44   #72
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Dus m.a.w. je bent blij met het verdwijnen van de Vlamingen als Volk, daar gaat het toch over.
Naïeve ziel.
Oud 9 oktober 2009, 21:44   #73
armando
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlueThunder Bekijk bericht
daarstraks Terzake bekeken en Dewever deed het wel vrij goed en sneed een thema aan die gevoelig ligt bij de mensen en bovenaan de lijst ;

SOCIALE ZEKERHEID
laagste uitkeringen van Europa voor de Vlamingen ondanks meeste geld die naar de Sos Zek. gaat ( OESO )

daar zal je het VB niet over horen, egoisme, ieder voor zich, geen solidariteit, a-sociaal...
blij dat de N V A die kaarten speelt... partij biedt oplossingen, geen gestook en ophitserij..

we mogen altijd maar afdragen, betalen en betalen... en krijgen nooit iets terug
Wat De Wever is allemaal juist, maar wat bereik je ermee? Zo kan je nog 100 jaar debatten voeren, maar ja aan de potten zitten en ondertussen stoere taal verkopen en jawel nagels met koppen slaan maar verder niks, geen resultaten. Als je Bourgeois bezighoort en Dewever, het lijken wel twee verschillende partijen.
Oud 9 oktober 2009, 21:45   #74
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zoals ik al dikwijls heb aangevoerd. De mens is het enige wezen op aarde dat intelligent genoeg is om wolkenkrabbers te kunnen bouwen, maar het is tegelijkertijd ook het enige wezen dat dom genoeg is om er van naar beneden te springen.

Blijkbaar zijn Vlamingen niet anders. Voor het overgrote deel behoren ze duidelijk tot zij die zich zelf vernietigen, de springers dus.

Laatst gewijzigd door Garry : 9 oktober 2009 om 21:46.
Oud 9 oktober 2009, 21:46   #75
Busse87
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Dat is hun eigen fout maar ik denk dat ze daar niet echt om treuren. Deelnemen is voor hen belangrijker dan het winnen. Hard genoeg roepen is nu voldoende om nadien als verontschuldiging te kunnen aanvoeren dat het de andere waren die zijn blijven dwars liggen.
Waarom dat bashen op de andere rechtse partij ??
Als VB'er mag je toch trots zijn dat er eindelijk een rechtse partij in de regering zit .
Wat doet VB dan buiten roepen ?? Ook niks...

Volop steunen zou ik zeggen . Vind het ook spijtig dat de NVA niks van het VB moet weten en andersom . Als zij twee samenwerken , zou dit een sterk team zijn .
Busse87 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2009, 21:46   #76
armando
Schepen

Standaard

Citaat:
Naïeve ziel.
Wat is daar naif aan? Ga naar onze grootsteden, waar zijn al die Vlamingen van weleer? En ik ben dan naif zeker. Slaap rustig verder.
Oud 9 oktober 2009, 21:47   #77
F.Lurk
Gouverneur

F.Lurk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door speurneus Bekijk bericht
Eindelijk begint het tot de Vlamingen door te dringen dat stemmen voor het VB geen enkele meerwaarde opleverd.
Juist.
Dat ze bij SP.a nu eens werk beginnen te maken van doorstroming van ideeën van SP.a-Rood + wat Vlaamsgezinder en tegen open grenzen, en de perfectie wordt benaderd. Ze zouden ook nog heel wat kiezers kunnen terugwinnen van die rechtse bazenpoepers die ze begin jaren '90 verloren.

Laatst gewijzigd door F.Lurk : 9 oktober 2009 om 21:48.
F.Lurk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2009, 21:47   #78
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Naïeve ziel.
Wie, gij of armando?
Oud 9 oktober 2009, 21:49   #79
armando
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Busse87 Bekijk bericht
Waarom dat bashen op de andere rechtse partij ??
Als VB'er mag je toch trots zijn dat er eindelijk een rechtse partij in de regering zit .
Wat doet VB dan buiten roepen ?? Ook niks...

Volop steunen zou ik zeggen . Vind het ook spijtig dat de NVA niks van het VB moet weten en andersom . Als zij twee samenwerken , zou dit een sterk team zijn .
Nu zijn we der. Samenwerken. Ik blijf erbij. Aan de vetpotten zitten en ondertussen De Wever naar voor schuiven om, jawel, de waarheid te zeggen. En verder resultaten, niets. Samenwerken met Vlaamsnationalisten. Als je Bourgeois bezighoort dat weet je het wel zeker.
N-VA zou dan juist afgestraft moeten geweest zijn: geen splitsing van BHV, wél in een regering met de sossen, geen deftige garanties op een staatshervorming enz....

Laatst gewijzigd door armando : 9 oktober 2009 om 21:53.
Oud 9 oktober 2009, 21:51   #80
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard En...?

Citaat:
Neen, zijn partij zal de VLD nooit voorbijsteken. En ik zal u ook zeggen waarom. Datgene wat de NVA wint, verliest het VB. De Vlaams-nationalistische partijen zijn min of meer (maar meer 'meer' dan 'min') communicerende vaten.
Volgens de laatste peiling v.d. standaard en de vrt, staat de NVA vóór de VLD.
Volg jij het nieuws niet ???

"nooit" ... never say never. Of moet ik het in het frans zeggen ?
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be