![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben wel benieuwd welke regime-partij eerst zal komen aandraven met: "Wij willen wel de SPLITSING ZONDER BETALEN maar het is politiek nu niet haalbaar. Maar na de volgende verkiezing kunnen wij u verzekeren dat het dan wel op de agenda komt van een nieuwe communautaire onderhandeling".
|
![]() |
![]() |
#63 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#64 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
mvg, h
![]() |
#65 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Toch ben ik als onafhankelijke volksnationalist van plan na de volgende regeringsvorming mijn eigen onafhankelijke partij (N-VA) en de confederalistische Vlaamse kartelpartner (CD&V) op hun daden te beoordelen. En dat samen met vele andere kritische Niveanen. De kans is groot dat ik het Vlaams Bloc Flamand spijtig genoeg niet zal kunnen op hun daden beoordelen. mvVg, h
![]() |
#66 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Als er twijfel klinkt in onze woorden over de CD&V, dan is dat doelbewust in dezelfde kritische onafhankelijkheid en het besef dat we de CD&V zullen beoordelen op haar daden na de verkiezingen. Daarbij vergeleken zijn de paar gelukte pogingen van het Blok om N-VA-ers te doen overlopen naar haar eerst-rechts-en-dan-pas-Vlaanderen-partij ... niets waard. MvVg, h
![]() |
#67 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#68 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
#69 | ||
|
![]() Citaat:
Met als resultaat dat de PS baas speelt ook in Vlaanderen. |
||
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Fijn. Weer een krasse uitspraak voor mijn collectie. Welke 'conclusies' trekken de N-VA'ers, na eventuele on-Vlaamse bejegening vanwege hun kartelpartner? Stilzwijgend met een rood hoofd op de zeteltjes gaan zitten die als hondebrokken van de kartelkar vallen? Of met evenveel stampei als vóór de kiezingen de karteldeur dichtsmijten en de volgende keer onder de kiesdrempel gaan janken?
![]() |
![]() |
#71 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#72 | ||
|
![]() Citaat:
en al van de uitdrukking gehoord "vijgen na pasen"! Want dat is eigenlijk wat je hierboven beweerd! |
||
![]() |
![]() |
#73 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#74 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Verschillende Vlaams Blokkers smeert de CD&V aan dat de ‘tjeven’ te belgicistisch zijn. Vroeger was dat een terechte opmerking. Maar hoe kwam dat? omdat ze in Brussel visten naar Franstalige kiezers. En uitgerekend het Vlaams Blok zal nu het zelfde doen? Want ik ben de uitspraak van Demol nog niet vergeten in 'De Tijd' die zij dat de vervlaamsing van Brussel niet tot de prioriteiten behoort van het Vlaams Blok. |
||
![]() |
![]() |
#75 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#76 | ||
|
![]() Citaat:
Rekening houdend met de huidige toestand NU is dat het enig redelijk en haalbaar voorstel. Wie heeft een beter voorstel? |
||
![]() |
![]() |
#77 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#78 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Dat doen we ook niet, we kunnen niemand dwingen, de ogen moeten vanzelf al opengegaan zijn. Zoals in de Bijbel: zaad valt op vruchtbare aarde of op rotsen, net zo zijn mensen ontvankelijk voor een Vlaamsgezinde boodschap of niet. Durf nu eens zeggen dat het Vlaams Bloc Flamand niet op postjes uit is??? Ik wil trouwens best stoppen met deze discussie. De leidraad is dat jij andere partijen niet toestaat wat je eigen partij doet tegenover franstaligen, water bij de wijn doen. En de N-VA heeft duidelijk geen boodschap aan de varkenspestschutkring voor VB mensen. We beoordelen jullie op jullie daden en uitspraken. Doe dus eerst flink water in jullie wijn tegenover mede-Vlamingen en dan kunnen we praten of blijf anders comfortabel in het zelfgekozen isolement, waar jullie doelbewust nooit verantwoordelijkheid moeten nemen voor Vlaanderen. Dan heeft Geert Burger wel al wat meer bewezen in moeilijke regeringsomstandigheden. En tot vlak voor het Vlaams kartel riepen jullie dat zelf ook uit en nu ineens niet meer. Wat heeft Geert intussen fout gedaan voor moedertje Vlaanderen? MvVg, h
![]() |
#79 | ||
|
![]() Citaat:
Ik raad dan ook aan alle niveanen eens goed de naoorlogse geschiedenis van de cvp-cd&v te lezen; het is er één van de éne Vlaamse nederlaag na de andere! Daarom mijn raad aan de niveanen; open uw ogen voor de cd&v ze sluit! |
||
![]() |
![]() |
#80 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Het VB heeft alleszins een nut (gehad) om het taboe van het vreemdelingenprobleem te doorbreken. Maar als jullie kopmannen nu doelbewust geen regeringsverantwoordelijkheid willen, is dat jullie recht. Als jullie wel water in de wijn doen tegenover de Waals-Brusselse kiezer ![]() ![]() ![]() ![]() Durf nu eens zeggen dat het VB niet op postjes uit is??? Alleszins zal Alexandra Colen zoveel problemen niet maken over mijn bijbelcitaten... 8) 8) ![]() Mvg, h