![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Vreemdeling
|
![]() Ik vind dat er weinig reactie komt van de topicstarter zelf? Zijn de plannen al opgeborgen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
lees eens mijn postings na hier en laat me weten of u daar iets kan van gebruiken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Plannen zijn opgeborgen idd. Niet haalbaar wegens te weinig mensen. Ga een blog beginnen in de vorm van een krant. Alles wel in het engels. Omdat het internationaal gebeuren me beter ligt. Zou tegen begin volgende week klaar moeten zijn. Voor een vlaamse zijde geen tijd dan helaas vrees ik. Maar kan er misschien een paar opzetten die gereageerd hebben en zien hoe dat loopt maar volledige krant is niet te doen en misschien ook niet nodig. Zolang het belangrijkste gezegd word zeker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Na 3 weken krijgde dan een berisping om in het verkeerde forum te posten. Klucht
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Vreemdeling
|
![]() Spijtige zaak, had er graag aan meegewerkt. Veel succes met je blog.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Burgemeester
|
![]() toch kan zoiets wel lukken als we met genoeg zijn en gaan verkopen.
dan 1 keer per maand bv Mij lijkt het interessant om internet info in een krant vorm te verspreieden.Dat wekt vertrouwen bij een publiek dat die informatie niet zo veel tegen komt. www.onzezeg.wordpress.com
Zolang als de wereldelite op een oorlogseconomie draait weiger ik deelname aan financiering ervan. De european defense agency had niet opgericht mogen worden door de 27 ministers zonder de toestemming van de burgers!!!Burgers willen geen oorlogen! Stop met belasting betalen!! www.democratie.nu Zonder bindende referenda geen echte democratie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zeker nu zowat elke krant prat gaat op 'objectiviteit'. gekleurd zonder complexen. dat soort frisse arrogantie zal mensen aanspreken. zeker op het internet, waar mensen doorgaans zowiezo liever op zoek gaan naar hun eigen gelijk, meer dan dat ze objectief 'geïnformeerd' willen worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
also, a new niche can lead to fame. I'll write in the shade but how to translate "Zeikstraal", the chief editor's name ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Parlementslid
|
![]() Mr. Ray Piss, chief editor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En steek een gele vlag ofzo in de lucht, dan kunnen we je vinden tussen die 250.000.000 andere blogkranten. ![]()
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() Dat word geen probleem. Het word dan ook geen blogkrant. Dat boeit niet.
|
![]() |
![]() |