Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 oktober 2009, 10:58   #61
(Geza)ni(c)k
Vreemdeling

(Geza)ni(c)k's schermafbeelding

Standaard

Ik vind dat er weinig reactie komt van de topicstarter zelf? Zijn de plannen al opgeborgen?
(Geza)ni(c)k is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2009, 11:11   #62
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeikstraal Bekijk bericht
Gegroet medeforummers,

Post dit zowel in binnen als buitenland.

Binnenkort start ik met een nieuwe krant, een internetkrant. Het word de bedoeling dat we de mensen weer gaan informeren en echt nieuws brengen met een kritische blik en een aparte stijl kweken tov andere nieuwsinfopunten.

U dient dus neutraal te blijven en geen partij voortrekken bvb. Alles goed aantonen. Niets klakkeloos kopieren van andere sites, maar geheel eigen stijl.

Daarom ben ik op zoek naar enthousiaste medewerkers die willen instaan voor het posten van nieuws. Binnenland, buitenland, entertainment, wetenschap, financien, sport. Met elk hun vertakkingen, buitenland bvb amerika. Binnenland, politiek, algemeen nieuws enz.

U hoeft daarbij niet gelimiteerd te worden tot 1 categorie. Het zal wat zoeken en tasten worden in het begin wellicht maar hopelijk ontstaat er een leuk team.

Indien u interesse heeft, stuur dan een prive bericht met waar u zou willen voor instaan, gemiddelde tijd die u ervoor kan uittrekken, leeftijd enz. Dit is niet gelimiteerd tot de voorbeeld categorieen die ik net opnoemde.

U hoort dan binnenkort van mij, ga wat screenen ook dan om te kijken wat u hier al neergetypd heeft en u in het profiel zou passen.

Of het een succes word zal van u mee afhangen. Maar daar ga ik niet van uit en is niet het uitgangspunt, wel dat mensen beter op de hoogte worden gesteld over vanalles en nog wat en niet de gekende propaganda voorgeschoteld krijgen. Als het succesvol word, word u uiteraard mee beloond, wil hier gerust transparant in zijn, u hebt er namelijk aan meegeholpen dan.

lees eens mijn postings na hier en laat me weten of u daar iets kan van gebruiken.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2009, 13:14   #63
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Plannen zijn opgeborgen idd. Niet haalbaar wegens te weinig mensen. Ga een blog beginnen in de vorm van een krant. Alles wel in het engels. Omdat het internationaal gebeuren me beter ligt. Zou tegen begin volgende week klaar moeten zijn. Voor een vlaamse zijde geen tijd dan helaas vrees ik. Maar kan er misschien een paar opzetten die gereageerd hebben en zien hoe dat loopt maar volledige krant is niet te doen en misschien ook niet nodig. Zolang het belangrijkste gezegd word zeker.
Zeikstraal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2009, 13:26   #64
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Na 3 weken krijgde dan een berisping om in het verkeerde forum te posten. Klucht
Oud 30 oktober 2009, 15:56   #65
Hansemansje
Vreemdeling

Standaard

Spijtige zaak, had er graag aan meegewerkt. Veel succes met je blog.
Hansemansje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2009, 21:51   #66
Valentine Julien
Burgemeester

Stuur een bericht via Skype™ naar Valentine Julien
Standaard

toch kan zoiets wel lukken als we met genoeg zijn en gaan verkopen.
dan 1 keer per maand bv
Mij lijkt het interessant om internet info in een krant vorm te verspreieden.Dat wekt vertrouwen bij een publiek dat die informatie niet zo veel tegen komt.

www.onzezeg.wordpress.com
Zolang als de wereldelite op een oorlogseconomie draait weiger ik deelname aan financiering ervan. De european defense agency had niet opgericht mogen worden door de 27 ministers zonder de toestemming van de burgers!!!Burgers willen geen oorlogen! Stop met belasting betalen!!
www.democratie.nu Zonder bindende referenda geen echte democratie.
Valentine Julien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2009, 22:03   #67
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gegroet medeforummers,

Post dit zowel in binnen als buitenland.

Binnenkort start ik met een nieuwe krant, een internetkrant. Het word de bedoeling dat we de mensen weer gaan informeren en echt nieuws brengen met een kritische blik en een aparte stijl kweken tov andere nieuwsinfopunten.

U dient dus neutraal te blijven en geen partij voortrekken bvb. Alles goed aantonen. Niets klakkeloos kopieren van andere sites, maar geheel eigen stijl.

Daarom ben ik op zoek naar enthousiaste medewerkers die willen instaan voor het posten van nieuws. Binnenland, buitenland, entertainment, wetenschap, financien, sport. Met elk hun vertakkingen, buitenland bvb amerika. Binnenland, politiek, algemeen nieuws enz.

U hoeft daarbij niet gelimiteerd te worden tot 1 categorie. Het zal wat zoeken en tasten worden in het begin wellicht maar hopelijk ontstaat er een leuk team.

Indien u interesse heeft, stuur dan een prive bericht met waar u zou willen voor instaan, gemiddelde tijd die u ervoor kan uittrekken, leeftijd enz. Dit is niet gelimiteerd tot de voorbeeld categorieen die ik net opnoemde.

U hoort dan binnenkort van mij, ga wat screenen ook dan om te kijken wat u hier al neergetypd heeft en u in het profiel zou passen.

Of het een succes word zal van u mee afhangen. Maar daar ga ik niet van uit en is niet het uitgangspunt, wel dat mensen beter op de hoogte worden gesteld over vanalles en nog wat en niet de gekende propaganda voorgeschoteld krijgen. Als het succesvol word, word u uiteraard mee beloond, wil hier gerust transparant in zijn, u hebt er namelijk aan meegeholpen dan.
ik denk dat er juist veel interesse is voor sterk gekleurde kranten.
zeker nu zowat elke krant prat gaat op 'objectiviteit'.
gekleurd zonder complexen. dat soort frisse arrogantie zal mensen aanspreken.
zeker op het internet, waar mensen doorgaans zowiezo liever op zoek gaan naar hun eigen gelijk, meer dan dat ze objectief 'geïnformeerd' willen worden.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2009, 22:08   #68
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
ik denk dat er juist veel interesse is voor sterk gekleurde kranten.
zeker nu zowat elke krant prat gaat op 'objectiviteit'.
gekleurd zonder complexen. dat soort frisse arrogantie zal mensen aanspreken.
zeker op het internet, waar mensen doorgaans zowiezo liever op zoek gaan naar hun eigen gelijk, meer dan dat ze objectief 'geïnformeerd' willen worden.
Objectiviteit onder de naam "Belga" en af en toe een bevriend cultuurfiguurtje die mag likken aan de vetpot met een cursiefje.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2009, 07:53   #69
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Plannen zijn opgeborgen idd. Niet haalbaar wegens te weinig mensen. Ga een blog beginnen in de vorm van een krant. Alles wel in het engels. Omdat het internationaal gebeuren me beter ligt. Zou tegen begin volgende week klaar moeten zijn. Voor een vlaamse zijde geen tijd dan helaas vrees ik. Maar kan er misschien een paar opzetten die gereageerd hebben en zien hoe dat loopt maar volledige krant is niet te doen en misschien ook niet nodig. Zolang het belangrijkste gezegd word zeker.
Maak je in het Engels minder schrijffouten?

Citaat:
Na 3 weken krijgde dan een berisping om in het verkeerde forum te posten. Klucht
geniaal
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2009, 08:25   #70
Descartes Jr
Banneling

Descartes Jr's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Plannen zijn opgeborgen idd. Niet haalbaar wegens te weinig mensen. Ga een blog beginnen in de vorm van een krant. Alles wel in het engels.
To change a big plan isn't a shame
also, a new niche can lead to fame.
I'll write in the shade
but how to translate
"Zeikstraal", the chief editor's name ?
Descartes Jr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2009, 15:59   #71
forzaflandria
Parlementslid

forzaflandria's schermafbeelding

Standaard

Mr. Ray Piss, chief editor.
forzaflandria is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2009, 22:29   #72
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Maak je in het Engels minder schrijffouten?

Niet perse, maar voor elke mierenneuker die over taalfouten struikelt. Er is een taalchecker, alleen hopen dat die zen werk goed doet dan nog
Oud 5 november 2009, 14:01   #73
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Veel succes!!
En steek een gele vlag ofzo in de lucht, dan kunnen we je vinden tussen die 250.000.000 andere blogkranten.
Oud 5 november 2009, 17:15   #74
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Dat word geen probleem. Het word dan ook geen blogkrant. Dat boeit niet.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be