Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 4 november 2009, 21:48   #61
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Voor een dubbelnick heb je wel heel veel noten op uw zang.
Je kan maw niet op mijn vraag antwoorden.

Laatst gewijzigd door Cut de krap : 4 november 2009 om 21:48.
Cut de krap is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2009, 21:53   #62
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cut de krap Bekijk bericht
Toch wel, maar ik doe er beter aan jouw waardeloze troep aan mij te laten voorbijgaan.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2009, 21:57   #63
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:
Toch wel, maar ik doe er beter aan jouw waardeloze troep aan mij te laten voorbijgaan.
Vandaar dat je erop reageert.
Oud 4 november 2009, 23:09   #64
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nog ééntje en je bent aan 20
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2009, 23:14   #65
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Nog ééntje en je bent aan 20
Ja, en?
Oud 4 november 2009, 23:47   #66
de Wandelaar
Banneling

Standaard

Citaat:
Toon ons één post waar Filosoof moslimextremisten "doodknuffelt" .
Moest hij ze nu nog écht doodknuffelen, dan zouden we dat nog tof vinden.
de Wandelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2009, 23:49   #67
de Wandelaar
Banneling

Standaard

Citaat:
Blaas niet zo hoog van den toren , man, precies alsof je iets speciaals zou zijn. Kom liever eens af met wat argumenten. Zal wel teveel gevraags zijn zeker ?
Oud 5 november 2009, 02:18   #68
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vandaar dat je erop reageert.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2009, 06:05   #69
carolus66
Schepen

carolus66's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
De iSSlam is wel gevaarlijk. Moest er geen iSSlam bestaan dan zouden er ook geen zogenaamde 'extremisten' bestaan. Diegenen die niet gevaarlijk zijn zijn diegenen die de iSSlam niet of nauwelijks volgen. Of hun kop in het zand steken zoals jij. Die zogenaamde 'extremisten' zijn de vrome moslims die niets doen wat niet in hun bloekskes geschreven staat en wat hun crimineel van een zelfverklaarde 'profeet' mohammed hen destijds niet heeft voorgedaan of voorgeschreven. Hoe meer en hoe beter dat iemand de iSSlam volgt hoe gevaarlijker en overdraagzamer die is. Moest de iSSlam in weze goed zijn. Wie zou er dan malen om extremisten ? Dan zouden we van die 'extremisten' echt geen schrik moeten hebben indien de iSSlam in weze goed zou zijn. Maar dat is de iSSlam nu net niet ! En overal waar dat de moslimgemeenschap groot genoeg in aantal is of is geworden zijn niet-moslims de pineut ! Overal !

Als boekskes niet gevaarlijk zijn of kunnen zijn, waarom is het boek mein kampf dan in Nederland en Duitsland verboden ? En als die boeken verboden zijn, waarom de koran dan niet ?

Als u, net als ik, moslims kent die oprecht vriendelijk en verdraagzaam zijn, dan is dat geen verdienste van de islam, maar een verdienste van die mensen in weerwil van de islam. Zij zijn goede mensen, maar slechte moslims.
Koenraad Elst
Citaat:
Mensen die voor hun hachje moeten vrezen en daarbij ook niet meer moeten rekenen op de door de islamfundis geinfiltreerde politie, politiek en gerecht, wel. Op jouw hulp (of op die van een blinde jan hertogen en co) moeten die ex-moslims heel waarschijnlijk ook niet rekenen, hoe jij hier telkenmale de iSSlam zit te verdedigen. Nu slepen die fundis reeds de staatsveiligheid voor de rechter in plaats van die de Belgische nationaliteit af te nemen en uit het land te zetten, naar het moslimland dat op hun vreemd paspoort staat ! Talouil zijn advocaat is natuurlijk ook moslim, broeders helpen nu eenmaal broeders in hun strijd tegen de ongelovigen, tegen de vijanden van de iSSlam. Zij pluizen onze wetten uit om die tegen ons en onze democratische samenleving te gebruiken in het voordeel van iSSlam. Zet die iSSlamfundis verdorie het land uit !
Citaat:
Pure haat die je daar post, niets dan haat..
ok, pure haat.
dat is uw visie en graag had ik geweten hoe zo'n visie tot stand komt.
daarom wil ik aan jou vragen vijf redenen te geven waarom de niet-moslims niet hoeven te vrezen voor de islam en de manier waarop die godsdienst tegenwoordig beleefd wordt.

gelieve niét te antwoorden met één of andere korte zin om me proberen belachelijk te maken want dat heeft geen zin, dat doe ik zelf wel; dit laatste zeg ik enkel om je voor te zijn.

vijf redenen, meer vraag ik niet.

ik voeg hier geen smileys aan toe vermits dit voor mij pure ernst is. ik ben écht geïnteresseerd in de mening van mensen die geen graten zien in de islam.
carolus66 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2009, 09:23   #70
de Wandelaar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carolus66 Bekijk bericht
Citaat:
De iSSlam is wel gevaarlijk. Moest er geen iSSlam bestaan dan zouden er ook geen zogenaamde 'extremisten' bestaan. Diegenen die niet gevaarlijk zijn zijn diegenen die de iSSlam niet of nauwelijks volgen. Of hun kop in het zand steken zoals jij. Die zogenaamde 'extremisten' zijn de vrome moslims die niets doen wat niet in hun bloekskes geschreven staat en wat hun crimineel van een zelfverklaarde 'profeet' mohammed hen destijds niet heeft voorgedaan of voorgeschreven. Hoe meer en hoe beter dat iemand de iSSlam volgt hoe gevaarlijker en overdraagzamer die is. Moest de iSSlam in weze goed zijn. Wie zou er dan malen om extremisten ? Dan zouden we van die 'extremisten' echt geen schrik moeten hebben indien de iSSlam in weze goed zou zijn. Maar dat is de iSSlam nu net niet ! En overal waar dat de moslimgemeenschap groot genoeg in aantal is of is geworden zijn niet-moslims de pineut ! Overal !

Als boekskes niet gevaarlijk zijn of kunnen zijn, waarom is het boek mein kampf dan in Nederland en Duitsland verboden ? En als die boeken verboden zijn, waarom de koran dan niet ?

Als u, net als ik, moslims kent die oprecht vriendelijk en verdraagzaam zijn, dan is dat geen verdienste van de islam, maar een verdienste van die mensen in weerwil van de islam. Zij zijn goede mensen, maar slechte moslims.
Koenraad Elst
Citaat:
Mensen die voor hun hachje moeten vrezen en daarbij ook niet meer moeten rekenen op de door de islamfundis geinfiltreerde politie, politiek en gerecht, wel. Op jouw hulp (of op die van een blinde jan hertogen en co) moeten die ex-moslims heel waarschijnlijk ook niet rekenen, hoe jij hier telkenmale de iSSlam zit te verdedigen. Nu slepen die fundis reeds de staatsveiligheid voor de rechter in plaats van die de Belgische nationaliteit af te nemen en uit het land te zetten, naar het moslimland dat op hun vreemd paspoort staat ! Talouil zijn advocaat is natuurlijk ook moslim, broeders helpen nu eenmaal broeders in hun strijd tegen de ongelovigen, tegen de vijanden van de iSSlam. Zij pluizen onze wetten uit om die tegen ons en onze democratische samenleving te gebruiken in het voordeel van iSSlam. Zet die iSSlamfundis verdorie het land uit !

ok, pure haat.
daarom wil ik aan jou vragen vijf redenen te geven waarom de niet-moslims niet hoeven te vrezen voor de islam en de manier waarop die godsdienst tegenwoordig beleefd wordt.

gelieve niét te antwoorden met één of andere korte zin om me proberen belachelijk te maken want dat heeft geen zin, dat doe ik zelf wel; dit laatste zeg ik enkel om je voor te zijn.

ik voeg hier geen smileys aan toe vermits dit voor mij pure ernst is. ik ben écht geïnteresseerd in de mening van mensen die geen graten zien in de islam.
dubbel.
Ik ben écht nieuwsgierig ?
Oud 5 november 2009, 19:56   #71
carolus66
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de Wandelaar Bekijk bericht
dubbel.
Ik ben écht nieuwsgierig ?
wel ik ook.
ik vrees echter dat niemand me 5 goeie redenen zal kunnen geven maar moest dat wel zo zijn, dan zou ik erg blij zijn want dat betekent dat ik me zorgen maak om niks.
Oud 5 november 2009, 20:05   #72
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:
wel ik ook.
ik vrees echter dat niemand me 5 goeie redenen zal kunnen geven maar moest dat wel zo zijn, dan zou ik erg blij zijn want dat betekent dat ik me zorgen maak om niks.
Gene paniek. Artisjok gaat dat doen, met feiten cijfers, bewijzen, bronnen en waarheidsgetrouwheidcertificaties.
Oud 5 november 2009, 20:23   #73
carolus66
Schepen

Standaard

Citaat:
Gene paniek. Artisjok gaat dat doen, met feiten cijfers, bewijzen, bronnen en waarheidsgetrouwheidcertificaties.
maar eerst zal er gretig met verwijten gegooid worden....

een feit is dat de islam geen discussie of kritiek toelaat; fatwahs zijn daar het levende bewijs van. het feit dat je geen discussie toelaat, bewijst voor mij dat je niet recht in je schoenen staat.
Oud 13 november 2009, 13:17   #74
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Die mensen worden gewoon belogen en bedrogen en zo de iSSlam ingelokt. De leugenachtige suikerversie van iSSlam (waar politici zoals een Bertje Anciaux en co ook mee weg zijn) , wat de iSSlam werkelijk inhoud komen velen pas later te weten.

Lees hier deze getuigenis eens van een andere ex-moslim. Dat geeft antwoord op uw vraag. Die brave man bestrijd nu net zoals Peter iSSlam na ook de schellen van de ogen te zijn gevallen.

Mijn weg naar de Islam en terug weg ervan
http://dutch.faithfreedom.org/forum/...hp?f=21&t=9926

Hier zijn website van ex-moslims
http://www.exmoslim.org/vrouw%20linda%20bogaert.html
Jij bent ook zo'n "bedrogen ex-moslim"?

Laatst gewijzigd door filosoof : 13 november 2009 om 13:18.
Oud 13 november 2009, 13:30   #75
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij bent ook zo'n "bedrogen ex-moslim"?

Lees hier deze getuigenis eens van een andere ex-moslim. Dat geeft antwoord op uw vraag. Die brave man bestrijd nu net zoals Peter iSSlam na ook de schellen van de ogen te zijn gevallen.
Neen. Religies zijn voor mij allemaal door mensen gemaakte constructies. Mij krijgt men niet in een religie of sekte.

Laatst gewijzigd door smiley : 13 november 2009 om 13:34.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2009, 14:59   #76
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Pure haat die je daar post, niets dan haat..
Citaat:

Ik lees wat Smiley hier post.
Neem vijf posts van Smiley en je hebt de vijf redenen waarom ik dat pure haat noem.

Waarom zou ik jou moeten vertellen waarom jij niet hoeft te vrezen? Ik vrees niets van moslims. Vrees is een persoonlijk gegeven, geen objectief gegeven.

Ik moet je toch ook niet vertellen waarom je geen angst voor spoken, voor de hel, voor de bliksem, voor spinnen en wat nog meer moet hebben?

Ik weet niet wie je bent, niet wie Smiley is. Ik weet wél wie sommige jaknikkers van Smiley zijn, maar ik gooi hun identiteit niet op 't forum.

Laatst gewijzigd door filosoof : 13 november 2009 om 15:03.
Oud 13 november 2009, 15:36   #77
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik lees wat Smiley hier post.
Neem vijf posts van Smiley en je hebt de vijf redenen waarom ik dat pure haat noem.
Dus net zoals vijf berichten van filosoof nemen en gelijk vijf redenen vinden waarin zijn pure haat tegen allen die zijn multiculturele utopie niet aanhangen tot uitdrukking komt.

Citaat:
Ik weet niet wie je bent, niet wie Smiley is. Ik weet wél wie sommige jaknikkers van Smiley zijn, maar ik gooi hun identiteit niet op 't forum.
Toch altijd weer leuk, die verkapte dreigementen in de trant van "wij weten wie u bent en houden u nauwlettend in de gaten"...

En de enige reden waarom u hun identiteit niet op het forum gooit, is omdat dat u een zeer terechte permanente ban zou opleveren, want u kennende zou u dat eigenlijk maar al te graag doen.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2009, 16:23   #78
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Dus net zoals vijf berichten van filosoof nemen en gelijk vijf redenen vinden waarin zijn pure haat tegen allen die zijn multiculturele utopie niet aanhangen tot uitdrukking komt.

Toch altijd weer leuk, die verkapte dreigementen in de trant van "wij weten wie u bent en houden u nauwlettend in de gaten"...

En de enige reden waarom u hun identiteit niet op het forum gooit, is omdat dat u een zeer terechte permanente ban zou opleveren, want u kennende zou u dat eigenlijk maar al te graag doen.
Voila se, dat is goed gezegd!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2009, 15:41   #79
Neptunus
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter Velle Bekijk bericht
Ik ben zelf vogelvrij verklaard door hoofdinspecteur Hamza Arras die werkt bij Lokale Politie Antwerpen Cel Diversiteit. Tegelijkertijd is deze man van Marokkaanse afkomst spilfiguur binnen een extreem radicale moslimorganisatie, JONGEREN VOOR ISLAM (JVI). Deze Antwerpse organisatie telt meer dan 1000 leden en verheerlijkt terreurgroepen Hamas, Islamitische Jihad en Hezbollah. Via twee allochtone rechercheurs bij Federale Politie Brussel (waarvan ik voorlopig wegens juridische redenen geen namen van kan vrijgeven) is Hamza Arras te weten gekomen dat ik als informant heb gewerkt voor politiediensten. Dat is de reden waarom ik mijn informantenleven vaarwel heb gezegd. Nordine Taouil is overigens ook ZEER ACTIEF binnen 'Jongeren Voor Islam'. Taouil wordt door Staatsveiligheid terecht als gevaarlijke moslimextremist bestempeld. Ik kan het weten...

Die extreemrechtse radicale moslims infiltreren in alle geledingen van de maatschappij, om op die manier die maatschappij te islamiseren en alle middelen daartoe worden gebruikt: taqia (leugen en bedrog om de islam te verdedigen en te verspreiden), intimidatie, laster en eerroof, geweld op personen... Dit alles gebeurt momenteel onderhuids en wordt toegedekt uit schrik voor represailles of gewoon uit blinde (onwetendheid ?) collaboratie met die gevaarlijke fundi. Die radicale fundi hun zin geven is gewoon veel gemakkelijker en bovendien erg laf, verzet tegen dit extreemrechts moslimradicalisme, daarentegen, vraagt heel wat moed.

Toch is dit VERZET meer dan nodig, want de radicalisering sluipt gewoon zomaar binnen, daarbij geholpen door naiëve nuttige idioten.....(en islamproselieten zoals Sami Zemi en Nadia Fadil die voor een leugentje meer of minder niet terugdeinzen, met scheldtirades aan het adres van andersdenkenden, het vals beschuldigen van andersdenkenden en gewoon gratuite aanvallen met de pen op personen met een andere mening).
Tot fysieke aanvallen door moslimfundi zich ook in het openbaar zullen afspelen...dan zullen politici wél moeten optreden tegen het geweld van de radicalen, maar wellicht te laat. Ondertussen groeit en bloeit in Antwerpen de moslimradicalisering en wordt ieder die zich daar kritisch over uitlaat 'aangepakt'.

Een van de meest radicale groepen is de extreemrechtse vereniging 'jongeren voor islam' die reeds jarenlang moslimjongeren hersenspoelt en wier obscure, onverdraagzame ideologie steeds meer gemeengoed wordt bij heel veel moslimjongeren en dit vooral via de talloze (islamitische) vzw's (waarvan somige subsidies krijgen van de overheid).
Jongeren voor islam is intussen opgeheven en gewoon van naam veranderd (met dezelfde gevaarlijke spilfiguur, Farid Zahnoun) en heet nu 'de middenweg'.
De 'middenweg' is hoofdzakelijk actief in Hoboken en zal er de plak zwaaien in de grootste moskee in aanbouw in Vlaanderen. Er wordt ook een koranschool (zeg maar madressa) voorzien, om jongeren te indoctrineren met de islamitische wetten (sharia), doel van de Middenweg is immers het vestigen van een islamitische staat. Geweld uit deze hoek zal niet uitblijven, het is een kwestie van tijd......

Het is belangrijk dat zoveel mogelijk mensen worden geïnformeerd en dat mensen wakker worden, zoniet zouden we wel eens kunnnen ontwaken in een nachtmerrie. Een soort VERZETSbeweging tegen deze uitwassen van de radicale islam is hoognodig, willen we de toekomst van onze kinderen veilig stellen.

Laatst gewijzigd door Neptunus : 18 november 2009 om 15:54.
Neptunus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2009, 16:11   #80
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Dat zijn geen 'uitwassen van de radicale islam', dat is gewoon 'islam'!
Er is maar 1 islam, die van Mohammed en zijn koran!

Citaat:
De uitvinding van ’de twee islams’ is heel praktisch omdat het de niet-islamitische westerling geruststelt over het karakter van de islam. Maar het is ook een grote leugen omdat er maar één islam is. Eén islam die niet twee gezichten heeft, maar verschillende aspecten. Het mystieke aspect en de terreur zijn twee extremen. Hiertussen bevinden zich vele facetten die altijd naast elkaar hebben bestaan en die alle uit dezelfde bron komen: de Koran, opgevat als het Woord van God dat zich openbaarde in Mohammed, die voor alle moslims, niemand uitgezonderd, het grote voorbeeld is.
..
Citaat:
Maar wij luisteren liever naar de kalmerende woorden van onze struisvogels omdat we bang zijn voor wat we voorvoelen: als de islam gewelddadig is, moeten wij hem bestrijden, en daar hebben wij geen zin in.
...
Citaat:
Jean-Paul Roux schrijft: ,,Door het prijzenswaardige streven van het humanisme of eenvoudig door de angst voor racist te worden uitgemaakt, worden netelige kwestie uit de weg gegaan. Of de waarheid wordt verdraaid, alsof het mogelijk is iets op te bouwen op grond van leugens, ook al zijn ze goed bedoeld.’ De waarheid is dat er maar één islam is, en dat in die islam het beeld van de jood, de atheïst en de christen verbroedering tussen hen en moslims onmogelijk maakt. Het probleem is niet het islamisme, maar de Profeet en de Koran.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be