![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Cut de krap : 4 november 2009 om 21:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel, maar ik doe er beter aan jouw waardeloze troep aan mij te laten voorbijgaan.
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Schepen
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht De iSSlam is wel gevaarlijk. Moest er geen iSSlam bestaan dan zouden er ook geen zogenaamde 'extremisten' bestaan. Diegenen die niet gevaarlijk zijn zijn diegenen die de iSSlam niet of nauwelijks volgen. Of hun kop in het zand steken zoals jij. Die zogenaamde 'extremisten' zijn de vrome moslims die niets doen wat niet in hun bloekskes geschreven staat en wat hun crimineel van een zelfverklaarde 'profeet' mohammed hen destijds niet heeft voorgedaan of voorgeschreven. Hoe meer en hoe beter dat iemand de iSSlam volgt hoe gevaarlijker en overdraagzamer die is. Moest de iSSlam in weze goed zijn. Wie zou er dan malen om extremisten ? Dan zouden we van die 'extremisten' echt geen schrik moeten hebben indien de iSSlam in weze goed zou zijn. Maar dat is de iSSlam nu net niet ! En overal waar dat de moslimgemeenschap groot genoeg in aantal is of is geworden zijn niet-moslims de pineut ! Overal ! Als boekskes niet gevaarlijk zijn of kunnen zijn, waarom is het boek mein kampf dan in Nederland en Duitsland verboden ? En als die boeken verboden zijn, waarom de koran dan niet ? Als u, net als ik, moslims kent die oprecht vriendelijk en verdraagzaam zijn, dan is dat geen verdienste van de islam, maar een verdienste van die mensen in weerwil van de islam. Zij zijn goede mensen, maar slechte moslims. Koenraad Elst Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht Mensen die voor hun hachje moeten vrezen en daarbij ook niet meer moeten rekenen op de door de islamfundis geinfiltreerde politie, politiek en gerecht, wel. Op jouw hulp (of op die van een blinde jan hertogen en co) moeten die ex-moslims heel waarschijnlijk ook niet rekenen, hoe jij hier telkenmale de iSSlam zit te verdedigen. Nu slepen die fundis reeds de staatsveiligheid voor de rechter in plaats van die de Belgische nationaliteit af te nemen en uit het land te zetten, naar het moslimland dat op hun vreemd paspoort staat ! Talouil zijn advocaat is natuurlijk ook moslim, broeders helpen nu eenmaal broeders in hun strijd tegen de ongelovigen, tegen de vijanden van de iSSlam. Zij pluizen onze wetten uit om die tegen ons en onze democratische samenleving te gebruiken in het voordeel van iSSlam. Zet die iSSlamfundis verdorie het land uit !ok, pure haat. dat is uw visie en graag had ik geweten hoe zo'n visie tot stand komt. daarom wil ik aan jou vragen vijf redenen te geven waarom de niet-moslims niet hoeven te vrezen voor de islam en de manier waarop die godsdienst tegenwoordig beleefd wordt. gelieve niét te antwoorden met één of andere korte zin om me proberen belachelijk te maken want dat heeft geen zin, dat doe ik zelf wel; dit laatste zeg ik enkel om je voor te zijn. vijf redenen, meer vraag ik niet. ik voeg hier geen smileys aan toe vermits dit voor mij pure ernst is. ik ben écht geïnteresseerd in de mening van mensen die geen graten zien in de islam. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben écht nieuwsgierig ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() Gene paniek. Artisjok gaat dat doen, met feiten cijfers, bewijzen, bronnen en waarheidsgetrouwheidcertificaties.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
een feit is dat de islam geen discussie of kritiek toelaat; fatwahs zijn daar het levende bewijs van. het feit dat je geen discussie toelaat, bewijst voor mij dat je niet recht in je schoenen staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 13 november 2009 om 13:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Neen. Religies zijn voor mij allemaal door mensen gemaakte constructies. Mij krijgt men niet in een religie of sekte.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 13 november 2009 om 13:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neem vijf posts van Smiley en je hebt de vijf redenen waarom ik dat pure haat noem. Waarom zou ik jou moeten vertellen waarom jij niet hoeft te vrezen? Ik vrees niets van moslims. Vrees is een persoonlijk gegeven, geen objectief gegeven. Ik moet je toch ook niet vertellen waarom je geen angst voor spoken, voor de hel, voor de bliksem, voor spinnen en wat nog meer moet hebben? Ik weet niet wie je bent, niet wie Smiley is. Ik weet wél wie sommige jaknikkers van Smiley zijn, maar ik gooi hun identiteit niet op 't forum. Laatst gewijzigd door filosoof : 13 november 2009 om 15:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
En de enige reden waarom u hun identiteit niet op het forum gooit, is omdat dat u een zeer terechte permanente ban zou opleveren, want u kennende zou u dat eigenlijk maar al te graag doen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Die extreemrechtse radicale moslims infiltreren in alle geledingen van de maatschappij, om op die manier die maatschappij te islamiseren en alle middelen daartoe worden gebruikt: taqia (leugen en bedrog om de islam te verdedigen en te verspreiden), intimidatie, laster en eerroof, geweld op personen... Dit alles gebeurt momenteel onderhuids en wordt toegedekt uit schrik voor represailles of gewoon uit blinde (onwetendheid ?) collaboratie met die gevaarlijke fundi. Die radicale fundi hun zin geven is gewoon veel gemakkelijker en bovendien erg laf, verzet tegen dit extreemrechts moslimradicalisme, daarentegen, vraagt heel wat moed. Toch is dit VERZET meer dan nodig, want de radicalisering sluipt gewoon zomaar binnen, daarbij geholpen door naiëve nuttige idioten.....(en islamproselieten zoals Sami Zemi en Nadia Fadil die voor een leugentje meer of minder niet terugdeinzen, met scheldtirades aan het adres van andersdenkenden, het vals beschuldigen van andersdenkenden en gewoon gratuite aanvallen met de pen op personen met een andere mening). Tot fysieke aanvallen door moslimfundi zich ook in het openbaar zullen afspelen...dan zullen politici wél moeten optreden tegen het geweld van de radicalen, maar wellicht te laat. Ondertussen groeit en bloeit in Antwerpen de moslimradicalisering en wordt ieder die zich daar kritisch over uitlaat 'aangepakt'. Een van de meest radicale groepen is de extreemrechtse vereniging 'jongeren voor islam' die reeds jarenlang moslimjongeren hersenspoelt en wier obscure, onverdraagzame ideologie steeds meer gemeengoed wordt bij heel veel moslimjongeren en dit vooral via de talloze (islamitische) vzw's (waarvan somige subsidies krijgen van de overheid). Jongeren voor islam is intussen opgeheven en gewoon van naam veranderd (met dezelfde gevaarlijke spilfiguur, Farid Zahnoun) en heet nu 'de middenweg'. De 'middenweg' is hoofdzakelijk actief in Hoboken en zal er de plak zwaaien in de grootste moskee in aanbouw in Vlaanderen. Er wordt ook een koranschool (zeg maar madressa) voorzien, om jongeren te indoctrineren met de islamitische wetten (sharia), doel van de Middenweg is immers het vestigen van een islamitische staat. Geweld uit deze hoek zal niet uitblijven, het is een kwestie van tijd...... Het is belangrijk dat zoveel mogelijk mensen worden geïnformeerd en dat mensen wakker worden, zoniet zouden we wel eens kunnnen ontwaken in een nachtmerrie. Een soort VERZETSbeweging tegen deze uitwassen van de radicale islam is hoognodig, willen we de toekomst van onze kinderen veilig stellen. Laatst gewijzigd door Neptunus : 18 november 2009 om 15:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zijn geen 'uitwassen van de radicale islam', dat is gewoon 'islam'!
Er is maar 1 islam, die van Mohammed en zijn koran! Citaat:
Citaat:
Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|||
![]() |
![]() |